• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

#41 28-05-2008 13:57:59

Rogeta
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Hem fet tart????


Tresserras anuncia la reciprocitat de TV3 i Canal 9 durant el Mercat Audiovisual de Catalunya

El govern català i el valencià han arribat a un acord de reciprocitat dels seus canals televisius, que només ha de ser ratificat pel consell de ministres perquè es pugui materialitzar

http://www.avui.cat/article/cultura_com … canal.html

Desconnectat

 

#42 28-05-2008 14:04:55

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

No crec que això siga res de bo...fixeu-vos com el govern d'ací sempre diu descaradament "TV3" referint-se només a aquest canal, jo vull els quatre! i a més sense interferències de cap mena, no com a balears que després d'haver-se signat la reciprocitat, el president ja va anunciar que com la emissió ara li pertany "tallaria el senyal quan li convingués", es a dir, estem en el mateix: partits de futbol emesos pels dos canals es tallaran, quan facen documentals incòmodes apareixeran "misteriosos" problemes tècnics, etc...
Gràcies Rogeta per estar tan atenta! De tota manera, d'això no digueu res als de la Sexta, que vinguen i els facen passar vergonya als de la Generalitat Valenciana!

Última edició per ralph (28-05-2008 14:28:13)

Desconnectat

 

#43 29-05-2008 00:07:38

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Clar que no! Sobre tot el greu és l'acció contra ACPV... de tota manera, fins que no ho veja tot ben signat, no em creuré RES del PP... A més, tinc entés que pensen tancar i inhabilitar els repetidors de TV3, i muntar els seus propis... què borinots!!

Desconnectat

 

#44 29-05-2008 21:51:31

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Més aviat maquiavèl·lics, que volen que només entre un canal català i els altres tres que cabrien en TDT donar-los als "amiguets"; qualsevol acord que no continga els quatre que ja veiem em sembla totalment inacceptable; i si finalment donen eixos canals als amiguets, a ma casa no es sintonitzaran...

Desconnectat

 

#45 04-06-2008 19:02:43

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Estigueu atents hui! La setmana passada van estar a Múrcia, aleshores és probable que després hagen vingut ací!
Vinga! Per cert, m'han contestat d'ACPV que li passarien la idea a la persona qui porta la campanya general per TV3 (desconec qui és) i que si vénen a entrevistar-los, amb molt de gust respondran. La cosa marxa!
Heu aconseguit que més gent envie?
Jo un parell més, d'uns amics.

Desconnectat

 

#46 04-06-2008 21:22:59

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Jo amb l'acord entre les dues generalitats ja l'havia deixat estar, però aquesta nit ho tindre en compte.

Última edició per Mikel (04-06-2008 21:23:11)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#47 04-06-2008 22:51:03

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Molt ben fet ralph!


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#48 06-06-2008 10:00:01

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

La Generalitat encara té fam i va per totes:  http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2885014

Desconnectat

 

#49 06-06-2008 16:52:15

AguaitantPV
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Llavors mantigam activa la campanya i aconseguirem denunciar aquest atac a la llibertat d'expressió que està llançant la Cheneralitat Valenciana.

Gran treball ralph!

Última edició per AguaitantPV (06-06-2008 16:54:23)

Desconnectat

 

#50 09-06-2008 10:09:05

Rogeta
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Hui tirare ma de la family, i enviarem un parellet mes de correus a veure si fem algo, per que aço pareix que vaja de mal en pitjor!!!! El que em sembla estrany es que no contesten amb cap correu dient algo, com que miraran la proposta, no se.
Que penseu???

Desconnectat

 

#51 13-06-2008 23:02:47

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

He aconseguit estendre la campanya a Elx, per mitjà d'un conegut meu que coneixia als membres de l'associació Pro-TV3 del Baix Vinalopó...quant a les respostes, pense que com hem enviat molts missatges, només respondran els que els envie ACPV, que al cap i a la fi son els que nosaltres els hem suggerit com a millors coneixedors i responsables del tema.

Desconnectat

 

#52 11-10-2008 22:45:26

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Ha passat prou temps, i podem dir que no ens han fet cas...Jo diria que la Sexta no ha vingut per tenir massa a veure amb el tema, i Antena3 senzillament perquè no els ha agradat.
Així, és qüestió de pensar coses que puguem fer nosaltres mateixos, pel nostre compte, sense haver d'esperar ningú. Jo havia pensat una apagada general d'aparells electrònics a nivell de PPCC, com a protesta, el dia que es compleix l'aniversari del tancament: 9 de desembre. La baixada de consum es veu empíricament al registre de les empreses energètiques...Com abans, si us agrada, escampeu la idea...
A una hora que tothom puga estar a casa: des de les 23:00 fins a les 23:15

Última edició per ralph (11-10-2008 23:11:00)

Desconnectat

 

#53 12-10-2008 17:39:08

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Ralph, no és per desanimar, però pense que eixes mesures no serveixen per a RES, la poca gent que fa algo de cas, realment no es nota, i queda com una anècdota... La idea és bonica, però en la pràctica no dóna cap resultat.

Crec que caldria fer una apegada ;-) d'enganxines a saco, o directament, si tanquen els repetidors, incendiar totes les instal·lacions.

Si no hi ha TV3, no hi ha res!

Desconnectat

 

#54 16-10-2008 22:03:03

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

D'acord, oblidem la campanya, teniu raó en que no serveix per res, he estat una mica ingenu...però pel que més vulgueu, llegiu aquesta altra! verdaderament important!
http://www.antiblavers.info/forum/viewtopic.php?id=2493

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.