#21 26-03-2008 08:23:25

Curial
Membre

Re: Agents infiltrats

No gasteu temps amb ell. És un troll que barretja coses que no tenen res a vore, per mala fe (dur la senyera d'Irlanda és apol.logia del terrorisme segons ell) o per ignorància (desconeix que el meu avatar és el logo d'un grup de música anarcopacifista dels anys 80).

La seua estratègia és ben clara: traguent el tema del terrorisme d'ETA, que ací ningú havia esmentat abans d'ell ni ha defensat (ni en els foros ni en cap compte de youtube dels que ha mostrat), intenta que algú tinga un despiste i aconseguir que escriga algo que puga ser entés com a una justificació.

Així, després anirà als seus amics i els dira "mirad mirad estos rojos/pancas son unos terroristas os lo demuestro".

Quina pena que sigam més intel.ligents del que ell es pensa smile


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#22 26-03-2008 11:03:20

Re: Agents infiltrats

PaisValencia, primer que res, a mi les lleis espanyoles m'importen el que tots sabem, ja que son això, espanyoles, i condemnen tot allò que no siga espanyol, com per exemple l'independentisme, i deixen fer al terrorisme espanyolista, per tant, eixes lleis són per als espanyols.

Segon, ETA com tots sabem, ja fa temps que no te ideari polític, o almenys queda encobert pels seus assassinats, per tant, es totalment condemnada per esta web. Qui ha fet apologia del terrorisme de ETA? Segons tu, Curial i jo que hem fet, apologia de la IRA, ETA o TLL? lol

Tercer, Terra Lliure, per molt que s'afanen alguns, mai va tindre l'objectiu de matar ningú.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#23 26-03-2008 14:29:33

Empala
Membre

Re: Agents infiltrats

"m’atreviria a dir que és, fins i tot, terrorisme d’estat"

Anem progressant.


No cal que em recordis el codi penal. Sé que hi ha unes normes, que són producte d'un estat en vies de democratització, un estat burgès i ni tant sols representatiu. No hem de saltar-nos la llei sense que valgui la pena, però no podem prendre la llei com a model de comportament! Que l'escriuen 4 madrilenys fills de franquistes! Que per cremar una foto del rei et poden tancar a la presó, avui segle XXI a la UE!


I jo crec que defensar ETA no hauria de ser delicte, sempre que es faci amb respecte, partint de la premisa que la intolerància i la violència política són invàlides. Debatre mai sobra, i sobretot en aquells punts embrutits de propaganda partidària com ho és el moviment armat d'alliberament nacional basc (dir-li amb aquest nom és més correcte que pas dir-li terrorisme)

Desconnectat

 

#24 26-03-2008 19:34:56

Geodacus
Membre

Re: Agents infiltrats

hmm

Última edició per Geodacus (26-03-2008 19:35:53)

Desconnectat

 

#25 26-03-2008 19:35:09

La Tuna Punk
Membre

Re: Agents infiltrats

osties,jo soc un agent infiltrat? jajajaj

sas que hi ha gent que no considera l'esquerra abertzale com terrorista o pertinyent d'ETA com diuen tots els espanyols ignorants?
estàs en contra de tot el forum,perque ens dius a tots policies o etarres,l'unic que fas es provocar conflictes.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#26 14-08-2008 00:27:22

Manuel_Mir
Membre

Re: Agents infiltrats

Amb sorpresa i indignació comprove com des d'ací s'ha afirmat que jo sóc un infiltrat de la Policia espayola.
Jo sóc M81PV. Supose que l'usuari PaisValencia és el mateix que em va obsequiar fa un temps amb una onada de missatges en el meu compte de Youtube titllant-me d'infiltrat de la Policia espanyola.
No vaig a tolerar aquest tipus d'acusacions, i menys des de l'anonimat.
Si jo puje videos al Youtube relacionats amb el conflicte del País Basc és perquè el que passa allà és l'únic alleujament que trobe davant el genocidi cultural i humà que està patint el meu país.
Ací ens posen bombes a les seus del BLOC, ERPV, ACPV, ens tanquen canals de televisió com TV3, ens discriminen dia rere dia per parlar valencià, fins i tot arriban a la violència física.
El que passa al País Basc em desfoga de tot això, i és per aquest motiu pel qual puje eixe contingut al meu compte. Perquè allà els 'españolitos' no poden fer el mateix que estan fent ací al País Valencià. Perquè allà tenen collons, no es deixen trepitjar com fem ací.
Per això sempre que hi haja una acció armada d'Euskadi Ta Askatasuna, i més encara si va dirigida contra la Guàrdia Civil, pujaré el video al meu compte YT per llegir les reaccions dels feixistes espanyols.

PaisValencia, compte.

Desconnectat

 

#27 17-08-2008 16:59:04

Curial
Membre

Re: Agents infiltrats

Els desfogaments son reaccions temperamentals, passionals i per tant, irracionals. No pots argumentar-les de forma lògica (es a dir, el que uns feixistes blavers posen una bomba a una seu d'ERPV o del Bloc no justifica que en el País Basc posen una altra bomba uns altres).

Com a reaccions temperamentals, son fàcilment malinterpretables, i fins i tot, susceptibles de ser manipulades pels nostres enemics. Per això et demane que no faces eixes justificacions a este fòrum, perquè només dones arguments als que, de forma malintencionada, pretenen vincular a aquells que patim la violència al País Valencià, amb gent que l'exerceix en altres puestos.


Salut.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#28 21-08-2008 04:18:53

Re: Agents infiltrats

Hi ha coses que em pareixen increïbles en un estat que s'autoqualifica com a demòcrata (com és el cas de l'espanyol).Com pot haver llibertat d'expressió si, per llei, està penat expressar públicament adhesió a una organització armada? Llibertat d'expressió vol dir poder dir la teua opinió lliurement (siga la que siga) sense que per això t'empressonen. Concloc que a l'Estat espanyol no hi ha una autèntica llibertat d'expressió (on està Batasuna? on Egunkaria?) sinó delictes d'opinió on cremar un drap o una foto -per exemple- et costa mesos de presó. Això és llibertat, SÍ SENYOR!

A vore quan diferenciem entre pensar/opinar i actuar. Cap ideologia, CAP, ha de ser penada per la llei. Sols s'han de perseguir actes, mai idees.

Una altra cosa que volia dir: des de quan un independentista real fa servir la llei de l'estat que l'ocupa militarment com a argument i per a atacar altres independentistes? S'és de veres independentista quan s'accepta la legalitat colonial?

Ah, i no vaig a posicionar-me respecte a ETA, car depenent del que diguera demà potser una parella de policies colonials tocaria a la porta de ma casa per tal de dur-me a la caserna més pròxima i "civilizarme".

Això si tota la meua solidaritat amb l'esquerra abertzale (que és heterogènia PV i no s'acaba en Batasuna -a qui done suport incondicional contra la seua il·legalització -açò també és delicte? sóc pro-etarra?. També hi ha Aralar, saps?).

I ara si algú vol exercir com a membre del Sant Ofici i ficar-me a la llista negra o, directament, fer-me fora, avant. Avant "demòcrates"!

P.D: Manuel-mir et comprenc perfectament. A mi em passa el mateix.

Última edició per Sant Vicent Ferrer (21-08-2008 04:24:36)

Desconnectat

 

#29 22-08-2008 00:59:54

Curial
Membre

Re: Agents infiltrats

Que conste que jo estic en contra del que diu el troll que va iniciar este tema, només dic que no es pot dir "recoltze a fulanito que posa bombes en altre puesto perquè ací ens posen bombes".


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#30 22-08-2008 04:14:22

Re: Agents infiltrats

OK. Entesos Curial. Passem dels trolls.És el millor que hom pot fer.

Desconnectat

 

#31 01-09-2008 13:21:54

La Tuna Punk
Membre

Re: Agents infiltrats

el que no entenc es com aquest personatge encara pot seguir al forum...

es necessari recordar com fa les pintades l'escoria espanyola a les seus dels partits politics? jo vos deixe la pintada,tragau conclusions vosaltres mateixos.
http://webs.racocatala.cat/patriotes/zonablava/pintades%20blaveres/seu_bloc_torrent.jpg

Última edició per La Tuna Punk (01-09-2008 13:22:33)


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#32 01-09-2008 13:48:49

golet
Membre

Re: Agents infiltrats

Mmmmmmmmm que tolerants aquests de NV, eh?
Em fa gràcia com volen mantenir la unitat d'Ejpaña, dient "puta catalunya" cada vegada que poden...

Desconnectat

 

#33 01-09-2008 17:00:26

Curial
Membre

Re: Agents infiltrats

Eixos no son res de "NV", si per NV entenem Nació Valenciana.

N'hi ha gent que defensa la Nació Valenciana estrictament, sense compartir la idea de Països Catalans com a nació, i fan feina oposant-se hui en dia a l'imperialisme que fa que la cultura valenciana es perga poc a poc: l'espanyolisme. NO es dediquen a atacar i agredir a altres que també defensen la cultura valenciana desde una òptica diferent.

Els que han fet eixa pintada no fan res per la Nació Valenciana amb la que signen la pintada, ho fan per la "Nación Española".

Eixes sigles més bé les hauriem d'interpretar en eixe cas com a "No Valencianos" o algo així.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#34 01-09-2008 17:37:19

golet
Membre

Re: Agents infiltrats

Ja ho sé, ja ho sé; em referia a que són els que utilitzen les sigles NV, res més, no he dit que hi creguen, tranquil ;-)

Desconnectat

 

#35 01-09-2008 18:39:04

La Tuna Punk
Membre

Re: Agents infiltrats

jo sols heu deia per ''kalebarraka'' i el troll aquest que ens taxa de terroristes.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#36 05-09-2008 00:17:30

Solca
Membre

Re: Agents infiltrats

Kale barraka és un pobre paranoic que veu policies. M81PV un pobret desviat solidari amb el pobre, pobre Euskadi (smile). I ací a caseta teniu el talp major. Per no parlar del troll llenguacatalana, que se'l dona corda.

Última edició per Solca (05-09-2008 00:23:11)

Desconnectat

 

#37 05-09-2008 10:26:35

Curial
Membre

Re: Agents infiltrats

"Talp major"?


Llenguacatalana va ser expulsat, encara que siga un multinick que es registra comptes "de seguretat", però al menys no dona la vara tant com abans.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#38 05-09-2008 16:12:02

Laureta
Membre

Re: Agents infiltrats

eeeh?? que ha passat??

Desconnectat

 

#39 06-09-2008 02:07:59

MoRe
Membre

Re: Agents infiltrats

Bé, he decidit intervindre després de llegir les paranoies del ja famós "kalebarraka" de YouTube (en antiblavers "paisvalencia"). Mira senyoret, no tens cap dret d'acusar a algú de ser un infiltrat de la policia sense tindre proves concloents. Ho vares fer per dues vegades en diferents missatges que em vas enviar per YouTube, i ho has tornat a fer mitjançant aquesta pàgina - perque em sent al·ludit, al igual que molts companys d'ací i d'allà -.

Per tant, jo també et vull avisar: Compte. Ves aspall amb el que dius perquè et pots clavar en una grossa, no sóc una persona a la qual li agrade ficar-se en plets, però la meua paciència té un límit, no jugues amb ella amic. Crec que t'haurà quedat claret, o almenys això espere.

És increible que una persona com jo, la qual ha dedicat moltes hores en mantindre el canal Moreta1985 de Youtube amb la il·lusió de mostrar a la gent una visió diferent, respecte a la "oficial", del meu País; siga titllat de "Agent infiltrat". És indignant i espere que els administradors d'aquesta pàgina prenguen mesures contra aquest indocumentat en cas de què persistisca amb les seues calumnies.

Sense ànims de polemitzar més, M'acomiade.
http://youtube.com/user/Moreta1985

Última edició per MoRe (06-09-2008 02:13:37)

Desconnectat

 

#40 08-09-2008 23:27:01

Solca
Membre

Re: Agents infiltrats

a vore moreta no te flipes xic, kalebarraka no és realment un paranoic. Sap molt bé el que fa. Qui donaria molta publicitat gratuïta a grupuscles marginals amb l'excusa de fer un recull de terrorisme. simplement fa publicitat de lo antivalencià al youtube per partida doble. i és clar que aparentar que la resta són els traïdors pot ser una estratègia bona en certa mesura, però quan no se és un bon actor se tenen problemes.

Agent inflitrats................... eixa és bona, molt bona. Al Club de la comedia, de monologuiste ja! smile

Última edició per Solca (08-09-2008 23:33:47)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.