#1 20-06-2008 23:09:44

Webmestre1
Equip

Tercer aniversari de la web

Benvolguts amics:

Va ser a principis de maig de 2005, que la web www.antiblavers.info començà la seua existència.

La gènesi del projecte l'hem comentat en privat però ja és hora que la comentem en públic. Un grup de gent volíem fer una eina seriosa i científica contra el blaverisme. Al mateix temps, hem volgut fer una eina útil en sentit ample.

Durant aquests tres anys, malgrat no haver fet tot allò que ens haguera agradat, estem molt contents i saftisfets amb els resultats aconseguits. I evidentment, tenim molts projectes que, amb la vostra ajuda, esperem aconseguir entre tots.

Un dels objectius d'aquesta web és sens dubte derrotar el blaverisme. I entre tots ho estem aconseguint. Gràcies a tots.

Webmestre1.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 21-06-2008 14:13:22

AguaitantPV
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Felicitats a totes les persones que fan possible l'existència d'aquesta magnífica web.

Tercer aniversari i els que ens queden!

Visca el País Valencià!

Desconnectat

 

#3 21-06-2008 19:21:11

pontet
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

felicitacions, agraïment i esperança, són els sentiments que senc al llegir aquest fil..

per molt anys en l'esperit de la web i ben pocs amb la desagradable companyia dels blavers...

salut i País


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#4 22-06-2008 00:57:31

Re: Tercer aniversari de la web

Felicitacions a tot l'equip que gestiona el fòrum d'Antiblavers. Entre tots aconseguirem compensar la propaganda espanyolista que alimenta el blaverisme.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#5 22-06-2008 14:20:34

LarsenAlacant
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Felicitats! i els anys que ens queden


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#6 22-06-2008 21:11:00

Re: Tercer aniversari de la web

Que en complisca molts més!!!


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#7 23-06-2008 01:49:21

golet
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Felicitats i endavant!!

Desconnectat

 

#8 23-06-2008 23:19:48

Webmestre1
Equip

Re: Tercer aniversari de la web

És trist que des d'una web que sempre hem respectat i recolzat ací, com www.valencianisme.com se'ns haja atacat en anunciar el nostre aniversari. Alguns heu participat defensant-nos, gràcies. Reproduïm el que diu el company "antiblaver" al respecte. No volem polèmiques amb ningú, però com diu el company, ja hem dit prou:

Jo vaig iniciar aquest tema, i d'igual manera m'agradaria tancar-lo. Company Xilxiero, Pontet i tots els que ens heu recolzat, gràcies de nou.

Però ens ha entristit com des de la moderació ni més ni menys s'ha atacat la nostra web. Fins i tot l'amic (malgrat tot) Amadeu de l'Horta ha tingut la poca vergonya (ho senc pel to, però així és) de comparar-nos amb elpalleter...

M'ha entristit també veure com suposats nacionalistes defensen el més aferrissat blaverisme (sense faltes d'ortografia, però blaverisme al cap i a la fi). És lamentable que aquesta gent simpatitze o estiga en l'òrbita del BNV. El BNV és un gran partit, on hi ha grans lluitadors nacionalistes, i no es mereix que aquesta gent done aquesta imatge d'aquest partit. Més lamentable encara és que alguns dirigents d'aquest partit prenguen partit en pro d'aquest absurd i ridícul neoblaverisme "acceptador de la legalitat"...desoint les bases i els vells lluitadors...

En antiblavers tenen cabuda tots els nacionalistes. Però nacionalistes, no altres brosses. Així mateix, des d'antiblavers sempre s'ha tingut un tracte impecable cap a aquesta web, cosa que veiem que no és recíproca. Entre d'altres coses perquè si no ho sabeu, un dels motius que impulsà els seus creadors fou les amenaces personals que rebé el gran nacionalista i excel.lent persona Abelard Saragossà, un dels impulsors primers d'aquesta web, allà per Nadal de 2004.

En fi, tenim l'esperança que el temps deixarà cadascú al seu lloc, i que algun dia les bases nacionalistes d'aquest país se rebel.laran contra els quatre que volen imposar unes teories absurdes neoblaveres (amb l'excusa de que "la societat valenciana ho vol"), i, com han dit adés, desencisadores.

Senc si el to ha estat ara bròfec i li molesta a algú, però ja hem dit prou des d'antiblavers.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#9 23-06-2008 23:40:14

Curial
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Ara no puc entrar en la web (eixe és un dels problemes que em molesta molt de valencianisme.com que va molt malament, tant costarà pagar un servidor decent com el d'esta web?), però supose que serà cosa d'alguns usuaris en concret, no de la majoria d'ells.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#10 23-06-2008 23:57:51

Xilxeiro
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Sí que va a trompicons de vegades, Curial, com ara mateix. Van sofrir una sèrie d'atacs  i fa poc que van canviar de servidor. Diguem que la cosa està encara de rodatge...

De res webmestre1, simplement em semblava injust i així ho vaig fer saber. Però una cosa, jo també soc admin i moderador d'un fòrum (no, no és val.com ) i les opinions que diga com a forer, les dic com a forer i avant, no com a administració o moderador, quan ho haja de fer, ho faré, però això no vol dir que per general les meues opinions siguen les de la moderació del fòrum, per més moderador que siga. Ho dic perquè el matiex passa a val.com: les opininons dels forers no són els de la moderació, per més moderadors que siguen, també tenen opinió, que és seua particular i no de l'equip administratiu.

Dit això, felicitats de nou  wink

Desconnectat

 

#11 24-06-2008 00:25:13

Webmestre1
Equip

Re: Tercer aniversari de la web

Taronget és moderador, fixa't.

Gràcies a tu, xilxeiro! I a tots els que ens heu recolzat també.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#12 24-06-2008 00:47:26

Xilxeiro
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Ja sé que ho és, però això no vol dir que no puga tindre opinions personals i que no siguen en nom de la moderació...

De res, home, continuem endavant!

Desconnectat

 

#13 24-06-2008 08:54:57

alacantí
Administrador

Re: Tercer aniversari de la web

Aquesta crítica als companys de valencianisme.com no és una bona idea. No combregue amb tots els supòsits d’aquests valencians, com tampoc combregue amb tots els supòsits d’antiblavers.info, però tinc clar que tots som necessaris. Perquè si continuem pel camí de la divisió del vot i de les idees, hem begut oli i malauradament ens resten tres telenotícies. Acepteu les crítiques i feu les vostres, però sense perdre que l’objectiu comú és el mateix, la sobirania dels valencians, ara ben fotuts per culpa dels espanyols i dels valencians espanyolistes que ens donem per esquerra i dreta. Preocupeu-vos dels castellans i centreu els vostres esforços i recursos amb ells, que no fan ni un bri d’esforços per integrar-se i per deixar-nos viure a la nostra terra.

Desconnectat

 

#14 24-06-2008 09:02:33

Curial
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Estic d'acord amb alacantí.

De totes formes, no caiguem en l'error en que han caigut eixos dos o tres usuaris de valencianisme.com: açò és, generalitzar a tota una comunitat. Vejam-ho com el que és: l'opinió de dos o tres d'allà, entre un fum que es preocupen pel nostre país. Res més.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#15 24-06-2008 13:27:48

Xilxeiro
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

I punt. D'acord amb les darreres intervencions. Això és el que vull escoltar també a val.com.

Salut, companys, i a continuar la lluita pel nostre país.

Desconnectat

 

#16 24-06-2008 17:37:26

Curial
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Salut Xilxeiro!


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#17 25-06-2008 09:05:11

LarsenAlacant
Membre

Re: Tercer aniversari de la web

Jo també pense com alacantí. O valencians o espanyols, només hi han dos bandols


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.