• Inici
  •  » Debat general
  •  » Policia a Tarragona: "A MÍ ME HABLAS EN ESPAÑOL, CATALUFO DE MIERDA"

#1 17-04-2008 21:57:14

LarsenAlacant
Membre

Policia a Tarragona: "A MÍ ME HABLAS EN ESPAÑOL, CATALUFO DE MIERDA"

A TARRAGONA NOVA AGRESSIÓ DE LA POLICIA ESPANYOLA: " A MÍ ME HABLAS EN ESPAÑOL, CATALUFO DE MIERDA"


Són tantes les agressions que rep el català contínuament que no cabrien en un web. Però de tant en tant convé citar-ne les més destacades, encara que s' hagin produït fa algunes setmanes .Avui ens referirem a una nova agressió de la policia espanyola--dita oficialment "policia nacional"-- al port de Tarragona.L' agressió va ser denunciada en una carta a "El Periódico".Una carta, que naturalment,ha passat desapercebuda no fos cas que algú s' empipés.Sortosament sempre hi ha lectors que són a l' aguait. I un d' ells ens ha enviat aquesta carta publicada que diu:

!A mí me hablas en castellano!.Així ens va tractar la policia nacional en sortir d' un bar del port de Tarragona.Quatre agents ens van fer baixar del cotxe i ens van demanar la documentació.I tot seguit una restallera de frases: "Borra esa sonrisa de tu puta cara,catalufo de mierda"."Estás en España y me hablas en español".Després em va fregar el meu DNI a un pam de la cara tot dient:"¿Aquí, de dónde dice que eres"?

Acabada aquesta humiliació pel que fa a la llengua i com que no ens podien culpar de res més ens van deixar.

La carta era signada per Xavier Cabré Trilles i tres signatures més-

font http://www.radiocatalunya.ca


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#2 17-04-2008 23:00:18

lacort19
Membre

Re: Policia a Tarragona: "A MÍ ME HABLAS EN ESPAÑOL, CATALUFO DE MIERDA"

No cal fer-ne més comentaris. Els fets parlen per sí sols. Encara que m'agradaria escoltar-ne l'altra banda, no pense que hi hagi que donar-li més voltes.


Perquè a nosaltres "ja no ens alimenten molles, ja volem el pà sencer. Vostra raó es va desfent, la nostra és força creixent. Les molles volen al vent." - Ovidi Montllor

Desconnectat

 

#3 19-04-2008 11:01:38

Corella
Membre

Re: Policia a Tarragona: "A MÍ ME HABLAS EN ESPAÑOL, CATALUFO DE MIERDA"

Aço es una vergonya !!!

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Policia a Tarragona: "A MÍ ME HABLAS EN ESPAÑOL, CATALUFO DE MIERDA"

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.