#1 13-09-2006 22:41:56

Webmestre1
Equip

Què penseu de Rafael Blasco Castany?

Anem, a obrir iun altre tema polèmic.

Anem a resumir ràpidament la trajectòria política d'aquest individu:

-FRAP= Extrema esquerra.

-PSOE=Esquerra moderada.

-Operació Blasco: Intent de crear un partit de centre dreta nacionalista al PV, tipus CIU.

-PP: Ha exercit càrrecs de responsabilitat. Sense la seua inestimable ajuda (car coneixia tots els punts febles del seu anterior partit), Zaplana possiblement no haguera guanyat mai les eleccions autonòmiques del 95.

-Actualment: Jo diria que ara mateix, la seua única ideologia són els diners i el poder. Si per alguna cosa passarà a la posteritat, sens dubte, és per ser el major destructor del territori del PV en tota la història. Primer començà ja quan era conseller d'Obres Públiques en el PSOE, i ara en el PP, ha desenvolupat tota una legislació urbanística que és, possiblement, la legislació que permet la construcció més bèstia i destructora del territori de tota Europa.

En resum, em pareix un personatge totalment repugnant.

No entenc encara com hi ha gent que l'admira, fins i tot gent suposadament d'esquerres.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 15-09-2006 04:05:31

xoco
Equip

Re: Què penseu de Rafael Blasco Castany?

Rafael Blasco es un traidor, un roedor com cap, quan li convenia era antifeixista, despres al PSPV, despres sabia que al PV faltaba una dreta nacionalista i va fer el intent... despres PP... li queda CV??
Rafael Blasco el podeu vore en el documental Del Roig al Blau i entre els seus comentaris de la trancició.... ell diu País Valencià, just m'enrrecorde ara de com en el PP defen el termi Comunitat, patetic


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.