#21 14-02-2008 19:11:16

el jonc
Membre

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

Home el "Larsen Alacant" prenent el paper d'arbitre de la contesa. "Mediador de las causas" com diuen els nostres veïns. Aquest paper el fan servir subtilment per no mullar-se i contestar a les clares el que se veu o se llegeix, però be, això em recorda amb el que em deia la mare; - tu fill meu ni destaques ni et quedes l'ultim del grup, passa desapercebut fill meu...

Gràcies company "Larsen", "Skaw" per als raconaires com del canal alacantí d'IRC hispà, per la teua intel.ligent intervenció.

Salutacions cordials

Última edició per el jonc (14-02-2008 19:12:35)


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#22 14-02-2008 19:42:53

LarsenAlacant
Membre

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

No vull prendre cap papel, només que vos deixeu uns i altres (no dic noms, dic tots, tant ací com al carrer) de barallar-vos entre vosaltres, tant la gent de ERPV, Bloc, Maulets, Endavant, CAJEI

També entre a val.com com PoliciaPunk, per si ho vols saber


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#23 14-02-2008 21:02:24

Webmestre1
Equip

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

Amb moltíssim dolor, perquè tant Alacantí com el jonc són amics personals meus, he pres la decisió d'expulsar-los als dos.

Alacantí, hui m'has decebut, t'has portat com un xiquet fent el borinot i provocant gratuïtament i ja tens prou anyets. I jonc, doncs has d'acceptar que hi haja gent que no pense com tu i que li caiga mal Esquerra (encara que, insistisc, alacantí ha fet prou l'haca). T'ho he dit moltes vegades privadament. En qualsevol cas, això no t'autoritza a insultar tu també.

En darrer terme, alacantí i el jonc, si vos voleu insultar, vos insulteu privadament, però no en aquesta web.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#24 14-02-2008 21:05:13

La Tuna Punk
Membre

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

pense que has fet el correcte webmestre,encara que em sapiga mal.
Es pot criticar,pero amb un minim de respecte i moderació,tant per una banda com per l'altra.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#25 14-02-2008 21:30:03

LarsenAlacant
Membre

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

Amb aquestes baralles entre nosaltres, el nacionalisme no avança, precisament. Desgraciadament també ho he vist a nivell de carrer...

Última edició per LarsenAlacant (14-02-2008 21:30:28)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#26 14-02-2008 22:08:26

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

Ale els dos a fer la mà XD
Tot i que em sap malament, ja que el Jonc i l'Alacantí feen bones intervencions, però a berrejar a un altre fòrum i menys amb insults.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#27 14-02-2008 22:55:33

puka
Administrador

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

Totalment d'acord amb la decisió. Han perdut el cap i aquí no volem eixe espectacle.

Desconnectat

 

#28 15-02-2008 08:27:37

Curial
Membre

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

Estic d'acord amb vosaltres.

Especialment interessant em pareix l'aportació de LarsenAlacant: amb enfrontaments cainites dins del valencianisme no anem enlloc. S'han de respectar les distintes sensibilitats dins d'ell, sempre que treballe pel nostre país. Perquè jo siga partidari d'uns Països Catalans independents i reunificats, no puc faltar-li el respecte a un altre company que també lluita pel País Valencià (o al reves), perquè així només afavorim a l'enemic, i acavem fent de quinta columna seua.

I açò també va per LlenguaCatalana amb el seu nou nick de valcat, calla't ja la boca amb dir-los al Bloc això de "blavers il.lustrats" perquè és mentira, collons.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#29 15-02-2008 17:41:14

La Tuna Punk
Membre

Re: "Esquerra representa la socialdemocràcia arrelada al País

osties,valcat era LlenguaCatalana?


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.