#1 22-08-2006 22:05:44

Webmestre1
Equip

Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Extret del fòrum de la PJV (Plataforma Jovenil ¿Valencianista?):

Els enemics de la nostra senyera no es donen conte de lo equivocats que estan.Per eixemple podeu entrar en www.antiblavers.info i presenten una serie de 500"documents" sobre la quatribarrada en Valencia i tots son refutables,tots absolutament.
Molts d'estos documents son falsificacions o males interpretacions dels mateixos,en fi...paciencia amics/amigues i a continuar treballant poc a poc.


Això diu un tal "Sindicat de la nit" (fotre, quin nom també!) i els altres li cacaregen aquestes bajanades.

Algunes matisacions:

1-Nosaltres no som "enemics" de la senyera (blavera, matisem). La respectem igual que les altres senyeres, cosa que no fan amb la nostra senyera quatribarrada (que com demostrem a la web és totalment VALENCIANA) aquests "valencianistes".

2-El problema d'aquest xic és que no sap llegir, i tampoc s'ha llegit l'apartat de "Bandera", on ho expliquem més extens.

D'altra banda, si creu que aquestes fotos són manipulades, doncs molt senzill, que vaja als llocs on estan i les vaja amb els seus ulls.

I encara podria seguir però estic cansat.

Si algú vol veure el "debat" (o millor dit, monòleg, perquè sempre parlen els mateixos) complet, ací el teniu:

http://www.pjvalencianista.org/modules. … &t=323


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 23-08-2006 14:54:30

Romeu_
Membre

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Molta boca tenen, però les evidenciès no les hem pintat natros ni als edificis ni a cap lloc

Visca www.antiblavers.info  xD


Estem fent País. País Valencià lliure!!!

Desconnectat

 

#3 23-08-2006 16:49:56

Maulet2
Membre

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Jo m'alegre molt d'açò, perquè demostra que ens van coneixent i que no els fa gràcia l'existència de webs com aquesta. A més, jo pense que hi ha dos tipus de blavers: els malintencionats (els enganyadors) i els ignorants (els enganyats). Segurament qui escrivia això era dels malintencionats, però tal vegada gràcies a ell entrarà en està pàgina algun dels ignorants i començarà a vore la llum...

(Per cert, sóc la mateixa persona que "Maulet", però he hagut de tornar a registrar-me perquè estic usant un altre equip)


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#4 23-08-2006 20:51:51

Ximo
Equip

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

jo amb aquesta gent flipe.
mira que he vist els seus documents i no veig cap blavera en ninguna carta de navegació
deurien de ser mes seriosos i mesurar amb la mateixa vara. perquè accepten eixos documents i no els nostres?
Es veu que en tal de eixir-sen en la sua fan el que siga smile

Desconnectat

 

#5 23-08-2006 23:01:15

Marc Martell
Equip

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Supose que quan arriben a l´Estació del Nord els deu d´entrar un batistot o un mal de ventre o igual es pensen que l´arquitecte fou un dissenyador rus enviat pel Komitern per tal de "propagar" la diftèria catalana amb tanta senyera i estel roig. smile


--Sé açò perquè Tyler ho sap--

Desconnectat

 

#6 23-08-2006 23:16:04

Webmestre1
Equip

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Marc Martell escrigué:

Supose que quan arriben a l´Estació del Nord

Pobrets, no ixen mai del seu barri de l'Eixample-Russafa.

Ara, que fins i tot en eixe barri hi han edificis amb senyeres, com en la Gran Via marquès del Túria:

http://img181.imageshack.us/img181/7271/granviamarquesturiavl1.jpg

O el mateix Mercat de Colom està ple de quatribarrades...

En definitiva, pobrets...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#7 24-08-2006 15:36:14

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Jo el que mai he pogut entendre és com des del valencianisme (Bloc, valencianisme.com, etc...)  hi haja qui defenga la bandera blavera, la qual no és històrica i abans de fer-la oficial "Las Cortes españolas" per la força l'any 1982 no es coneixia més enllà de la ciutat de València, on tampoc era coneguda perquè no existia abans del segle XIX.

Desconnectat

 

#8 25-08-2006 00:07:46

Maulet2
Membre

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

És que al Bloc i a valencianisme.com (on la majoria es reconeix votant del bloc) molts, encara que no tots, defensen la idea de la "nació valenciana estricta", que respecte però que personalment em pareix una barbaritat (igual de barbaritat que quan es defensa la "nació de Catalunya estricta" des del Principat). De tota manera, la veritat es que jo a valencianisme.com no he vist la bandera blavera, sino variants que tenen a vore amb eixa "nació valenciana estricta", que com dic no compartisc però que no té res a vore amb el blaverisme.


Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder

Desconnectat

 

#9 26-08-2006 10:26:07

Ximo
Equip

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Pueee mira,  jo el que no entenc es com hi ha un partit independentista català que li fa homenatges a una senyera espanyola. Aixó si que es raro raro.
smile smile smile

Desconnectat

 

#10 26-08-2006 15:28:39

Sóc_d'Elx
Membre

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

A fer la mà cabrons


http://www.sedo.es/52/img/elche.jpghttp://www.eselx.com/esfera/sisNews/mini/News6102.jpg Palmerar d'Elx i Misteri d'Elx, Patrimonis de la Humanitat......i la Dama a Elx per sempre!!

Desconnectat

 

#11 30-08-2006 22:26:47

xoco_pv
Membre

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Pueee mira,  jo el que no entenc es com hi ha un partit independentista català que li fa homenatges a una senyera espanyola. Aixó si que es raro raro.
smile smile smile

Quin?


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#12 06-09-2006 21:31:38

Cap i casal
Expulsat

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Les fotos no esten manipulades, esten malament interpretades. Lo m

Última edició per Cap i casal (06-09-2006 21:32:20)

Desconnectat

 

#13 06-09-2006 22:00:31

Webmestre1
Equip

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Ja però eixe és l'escut de la ciutat de València  a soles.

I en qualsevol cas, en heràldica, la part més important és el nucli (en aquest cas les quatre barres), la resta, són accessoris secundaris...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#14 06-09-2006 22:02:50

Cap i casal
Expulsat

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

Lo  que uic dir es que en la vostra seccio de fotos, poseu escuts om estos, de los que ningu blaver renega i lo utiliseu com per a demostrar que la quatri es la nostra bandera, quan no es aixina. Lo important es la corona de Regne

Desconnectat

 

#15 06-09-2006 22:08:32

Webmestre1
Equip

Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV

La quatribarrada fou la bandera històrica del Regne de València (veieu?, nosaltres no tenim problemes en usar este terme).

I la corona és de l'escut, no de la [/bandera[/b].

I en qualsevol cas, en l'Europa del s. XXI, on queden poques monarquies, per què teniu tantes ganes de que València tinga rei? Quin és el vostre rei, en qualsevol cas, Juan Carlos I, rei de España???


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.