#1 01-01-2008 21:48:43

Webmestre1
Equip

Propòsits antiblavers per al nou any

Se m'ha ocorregut que ne podríem posar uns quants.

Jo, de moment, em conformaria amb poder tancar valenciafreakdom. Cal ser modest en els objectius. De moment, vaig a reactivar la campanya (que aquyests dies de Nadal he deixat un poquet).

Quins penseu vosaltres?


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 01-01-2008 21:59:56

Combatiu
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

la gent hauria de eixir més al carrer, per a deixar-nos veure i sentir cada volta que hi hagen manifestacions...quants més millor!!


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#3 02-01-2008 00:43:59

karlosdc
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Que pugam veure TV3.
Que tanquem valenciafreakdom.
Que el PP no guanye les eleccions de l'estat espanyol (ho sento però és que Zaplana, Acebes, Rajoy... estan millor en l'oposició xD)
Que antiblavers.info guanye usuaris per a que el fòrum no estiga dies inactiu.
Salut i país!

Última edició per karlosdc (02-01-2008 19:23:06)


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

#4 02-01-2008 17:47:35

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Organitzar alguna trobada per donar a conèixer el vostre antiblaverisme fora d'aquí i la vostra croada contra aquella pàgina blavera.Penso personalment que treure als simpatitzants al carrer és molt important i és una cosa que l'esquerra no només als Paisos Catalans sinó arreu de l'Estat espanyol no ha sabut fer durant aquests quatre anys.

També és bon objectiu el d'en Karlosdc (Que el PP no guanyi les eleccions de l'estat espanyol )

Salut XD


La crítica tiene que limitarse a comparar y contrastar un hecho no con la idea, sino con otro hecho.
Vladimir I Ulianov "Lenin"

Desconnectat

 

#5 02-01-2008 18:06:26

Combatiu
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

estic amb Joaquim, per a una proxima manifestacio podria eixir antiblavers i vore'ns tots junts, estaria be!!


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#6 02-01-2008 22:00:58

Webmestre1
Equip

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Bo, amics. Com hi ha molt de temps per davant, ja farem alguna cosa.

Això sí, aquesta web té la intenció des dels seus comançaments de ser seriosa i rigorosa. I ens agradaria transmetre aquesta idea a tots els que col.laboren.

Vull dir que, si ens veiem i parlem de fer coses, les farem en ferm. Un altre dels defectes de l'esquerra nacionalista al PV és que fa per al meu gust massa concertets i festetes, i no tot el treball que deuria.

I amb això no dic que no estiga mal que se facen aquestes coses, però es deuriesn fer de manera secundària, davant la ingent tasca que tenim davant (fent un símil agrari, davant de tota la terra que hem de conrear).

Això sí, si ens veiem, les nostres reunions seran més autèntiques que eixes "reuniones de trabajo" que fan els de valenciafreakdom, que deuen ser segurament trobades on se farten de pastilles entre d'altres coses, he, he...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#7 03-01-2008 13:33:47

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Bé potser és cert que aixó és un tema secundari però crec que es important i ha de ser una arma  sempre present en un moviment politic el movilitzar les bases i els simpatitzants,ja que és un recurs propagandistic important i una forma de donar-se a coneixer fora (aixó els blavers bé que ho saben), sense oblidar la feina de cada dia ni els objectius que es proposin.

Com que soc nou aquí i no soc valencià voldria demanar una cosa:Antiblavers és una asociació sense ànim de lucre o simplement un projecte d'Internet? perque si no és així potser podria ser un objectiu important: "Sortir d'Internet"


La crítica tiene que limitarse a comparar y contrastar un hecho no con la idea, sino con otro hecho.
Vladimir I Ulianov "Lenin"

Desconnectat

 

#8 03-01-2008 16:39:17

puka
Administrador

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Joaquim duu bones idees.

Desconnectat

 

#9 03-01-2008 16:42:08

Empala
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Webmestre1 ha dit:
Vull dir que, si ens veiem i parlem de fer coses, les farem en ferm. Un altre dels defectes de l'esquerra nacionalista al PV és que fa per al meu gust massa concertets i festetes, i no tot el treball que deuria.

És veritat. Jo crec que els concertets de la EI de vegades són massa centrals, quan en realitat la seua funció bàsica és financiar altres projectes (i donar-nos a conéixer i tenir bona imatge, però tampoc ho veig molt clar perquè la imatge que es dóna és de festejadors).


Respecte projectes per l'any nou, sé que em linxareu però m'encanta com els de Valenciafreedom manipulen. Crec que es pot aprendre coses d'aquell web per fer aquest més amè i agradable.

Desconnectat

 

#10 03-01-2008 17:57:25

LarsenAlacant
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Tens raó, una GRAN manca de les organitzacions de la EI és que no conecta amb el poble. Si, el 9 d'Octubre, 25 d'Abril, dies de la dona, etc estan ahi, però...si son d'esquerres, per què no recolzen (no parlem de demanar) una vaga? Per dir un exemple... També caldria que estigueren presents al dia a dia del poble-ciutat, com amb les tipiques problemàtiques com ara que fan un aparcament que fot al barri, enderrocament d'edificis emblematics de la ciutat, etc


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#11 03-01-2008 21:13:25

Curial
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Els de valenciafreakdom els encontres que fan jo crec que han de ser en els puticlubs del Coixo, per a desfogar-se de tant en tant.

Estic d'acord amb que els concerts de vegades son massa el punt focal de l'Esquerra Independentista al País Valencià, quan en realitat la lluita no es pot reduïr a això, ni molt menys.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#12 03-01-2008 21:42:26

Webmestre1
Equip

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Joaquim Pallars escrigué:

Com que soc nou aquí i no soc valencià voldria demanar una cosa:Antiblavers és una asociació sense ànim de lucre o simplement un projecte d'Internet? perque si no és així potser podria ser un objectiu important: "Sortir d'Internet"

Doncs la gènesi del projecte va ser, precisament, entre d'altres motius, contrarrestar el gran nombre de webs blaveres que hi havia (i encara hi ha, encara que la majoria són prou cutres i tenen poques visites) a internet.

Per tant, és un projecte el nostre, en teoria i en principi, "per a", la xarxa.

Si això pot anar a més, depén en primer lloc de l'interès que puga tenir la gent i de les ganes / compromissos, que facen per a col.laborar.

Ara bé, al nostre entendre, l'antiblaverisme deuria ser exercit per les entitats i organitzacions actuals nacionalistes. Vaig a fer una mica de crítica, i no vull senyalar a ningú, però em fot com alguns, doncs això, fan concertets i festetes (que estan bé, però que al meu entendre no són allò més important), altres estan obsessionats en no fer res que puga molestar els blavers (la tercera via & Co.), altres simplement són còmodes i es queden a casa, etc. etc.

Un amic meu deia que al PV hi ha prou nacionalistes per a triplicar (o quadruplicar) els blavers. Les nostres manis i també els resultats electorals ho demostren. Ara cal simplement, dur-ho a la pràctica.

Espere haver respost al teu interrogant.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#13 03-01-2008 23:04:18

SeRcH
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Voldria fer un petit incís en general per no ferir la sensibilitat d'algú en especial però jo crec que lo important no és donar pel cul (parlant en plata) a les webs blaveres ni feixistes. No es guanyen "adeptes" molestant als enemics i menys en la política o en ideologies (el PP es la excepció vale tongue). Lo important és tenir arguments i imposar-los als demés. Espanya2000 no té 4 gats que l'apoyen perque le gent l'agredeixi, sino perque no tenen cap argument per captar a la gent que tingui un mínim de pes o credibilitat. antiblavers.info hauria d'anar pel camí de la informació (com bé diu el seu domini) i donar respostes a aquelles preguntes que la gent es fa, sobretot la gent jove.

Aquest forum hauria de parlar sobre el que pensem nosaltres sobre tot el que sigui sobre el país valencià i per extensió els països catalans i espanya. Per exemple el tema de una manifestacio a Barcelona de blavers a mi me la porta ben fluixa. Parlar d'ells aquí és donar publicitat a rucs. El que hem de parlar es sobre les manifestacions que nosaltres fem, de com millorar-les de com calar en la gent el que pensem el que defenem i el que creiem que és veritat. No sempre sortint al carrer. Podem fer un video al youtube caxondo que par-li sobre el que pensem, o que exemplifiqui problemes del carrer que afecten a la gent d'una manera amena i humorística.

Espero no haver avorrit ni molestat a ningú,

Un abraç


http://img139.imageshack.us/img139/7131/renaixenazd2.png

Només es pot convèncer amb la paraula smile

Desconnectat

 

#14 03-01-2008 23:46:41

Webmestre1
Equip

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Benvolgut amic:

La teua opinió és respectable. Però amb tots els meus respectes, es nota que no vius ací.

Quan hi ha un problema, el que no es pot fer és pensar que no existeix, o pitjor encara, no fer res contra eixe problema. Igual que amb una malaltia, si no es cura cada volta va a pitjor.

El problema del blaverisme no és que siguen molts (que són pocs), sinó que és un fenomen que dura massa i, sobretot, que és molt nociu. Quan una ideologia incita a l'agressió i la violència o simplement a l'odi, com fa el blaverisme, s'ha d'extirpar igual que un càncer.

També podem dir allò de que, quan hi ha un problema, és millor fer alguna cosa (encara que estiga equivocada), que no fer res.

Per a mi, el problema del blaverisme, no és el que puguen fer ells, que és pc i dolent, sinó el que no se fa per culpa d'ells. Te puc assegurar que, com a mínim a la ciutat de València, se farien moltes més coses nacionalistes si no fóra per la pressió terrorista i sociològica que exerceixen. Tot i així se'n fan, i cada dia més, per això estan tan rabiosos.

Amb això no volem dir, evidentment, que en aquesta web s'haja d'estar tot el dia parlant d'antiblaverisme. Hem obert altres seccions per a parlar de tots els temes que la gent vullga.

Ara bé, una de les finalitats d'aquesta web és contribuir a la lluita antiblavera. De moment en aquest fòrum ja han eixit idees interessants i ja s'han fet algunes coses.

En el futur, el que poguem fer, depén de vosaltres, com ja he dit.

I en qualsevol cas, com també he dit, la lluita antiblavera ha de ser una cosa de totes les forces nacionalistes, no sols d'aquesta humil web.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#15 03-01-2008 23:58:52

SeRcH
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

De veritat els blavers son pocs? Jo pensava que la majoria de votants del PP ho serien. I a Valencia mana el PP. No se si estic confós.


http://img139.imageshack.us/img139/7131/renaixenazd2.png

Només es pot convèncer amb la paraula smile

Desconnectat

 

#16 04-01-2008 00:13:30

Webmestre1
Equip

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

A veure, el que passa és que el PP és l'única força que arreplega tota la dreta valenciana.

El PP valencià és molt heterogeni, i te pots trobar des de gent que limita amb l'extrema dreta fins a gent liberal o de centre-dreta.

Pel que fa al tema nacional, cal distingir segons zones. En alguns pobles usen la quatribarrada i tot!

I, en fi, el fet que a València mane el PP es deu a molts factors. Un d'ells, el principal, és que el PSOE valencià porta anys sense dur la iniciativa i amb dirigents mediocres com Lerma o Pla.

L'esquerra valenciana nacionalista està massa dividida i, com ja s'ha dit, no ha pogut / sabut, connectar amb el poble...Amb tot, el nacionalisme valencià avança, i ja té representació parlamentària i en molts ajuntaments.

Els blavers "autèntics" són molt poquets, gent major sobretot, i reduïts a la ciutat de València i l'Horta. Fora d'aquesta àrea geogràfica, no hi ha (o si existeix, és difòs i ambigu) sentiment anticatalà.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#17 04-01-2008 00:54:30

SeRcH
Membre

Re: Propòsits antiblavers per al nou any

Si et sóc sincer desde petit que valencia la he sentit com una comunitat germana, no em preguntis perque, era petit i nomes em guiava per sensacions i obvietats com una llengua casi idéntica. Moltes coses ens uneixen, com el mediterrani i la major part de la cultura. Imaginet lo incredul que era que li deia a mon pare que perque catalunya, valencia i ses illes no formaven un bloc si erem identics. Mon pare sempre em deia que espanya mai deixaria fer aixo perque la potencia política i económica d'aquest bloc podria ser descomunal. Jo no ho entenia i poc a poc al fer-me gran (tampoc tant, només tinc 21 anys a punt de ferne 22 en uns dies) em percatava de que la realitat era una mica diferent a la que somniava i era més com deia monpare. Ell treballa per una empresa fundada a paterna i la relació amb valencia es directe, per aixo conec moltes anecdotes que monpare m'explica quan parla amb valencians i poc a poc vas veient que l'afecte no es recíproc. Jo de petit sempre volia que guanyés el valencia! Volia que quedés segon després del barça clar jejeje

Només vull donar a coneixer el meu punt de vista desde Barcelona. La sensació és que la relació catalunya-valencia s'ha deteriorat molt i crec que el principal factor ha sigut l'arribada al poder del PP. Jo ja no se que pensar i la veritat és que m'ha agradat molt cercar aquesta web en la que al menys puc parlar amb gent que no em criticarà per fer servir "aquí" i no "ací".

Molt no podré colaborar, no sóc valencià i lo que ser fer és dissenyar. Si voleu ajuda amb la web o per fer banderes, pancartes etc ja sabeu on estic wink


http://img139.imageshack.us/img139/7131/renaixenazd2.png

Només es pot convèncer amb la paraula smile

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.