• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

#21 12-12-2007 17:27:50

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Esquerra Valenciana està actualment integrada al Bloc, i va ser la que va fer el cartell que porta el Rico Sogorb a l'avatar.
Els plagiadors mig-blaveros son els d'Esquerra Nacionalista Valenciana.

EV = Esquerra Valenciana
ENV = Esquerra Nacionalista Valenciana


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#22 12-12-2007 19:18:15

rico sogorb
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

efectivament, el cartell, fet pel dibuixant dobón, el va publicar EV, esquerra valenciana, un partit que en la republica i la guerra era d'esquerres i valencianiste, no catalaniste

hui és part del Bloc

com tu dius, els que més s' aproximen a la idea fundacional originària d'EV son ara, els d'ENV

respecte als spam

una de dos, o és algú que es fa passar per mí (m' han enlertat de que açò és possible) i usa sense permís meu la meua direcció de email i/o el meu nick

o es que tinc en la meua agenda de direccions, i per erro i equivocació, la direcció d' algun forer d'antiblavers com tu, que me la passaría com a 'valencianista' algún dels meus contactes

caldria saber de quina direcció de correu electrònic son els emails spam que tu estàs rebent

i quina classe de emails (els temes o 'assunts') per a solucionar el tema perque no està en mi molestar a cap forer

perque estic segur que no sóc qui et molesta sino algú que suplanta la  meua personalitat o identitat


¡¡germans, al frtont!! Per una república independent valenciana i valencianista, lliure i sobirana, cap a l' autogovern i l' autosobirània sense lligams, sense Madrit ni Barcelona, sense Espanya i sense Catalunya (PP.CC.)

Desconnectat

 

#23 12-12-2007 19:33:50

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

No catalaniste? tio... millor serà que et mires be lo que dius, EV es va presentar a les eleccions juntament amb ERPV, si al 36. I Sanchis Guarner, si aquell tant "catalaniste" (valencianista i catalanista es el mateix), va pertànyer a Esquerra Valenciana.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#24 12-12-2007 19:35:41

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Per cert, mira el valencianisme de veritat:
http://webs.racocatala.cat/eltalp/cart1.AV1931.jpg


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#25 12-12-2007 19:41:43

rico sogorb
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

val, especifique....em referia a un valencianisme 'tricolor' ... de fet en el cartell seu, estàn els anarquistes valencians que conquestaren el castell d' Eivissa
sanchis guarner es presentà en aquelles eleccions, si, és cert, i ell defenia la senyera tricolor (tenia una ben gran en sa casa) com carles salvador (qui publicà un poema al respecte)  i antoni brú (que fon un advocat ilicità o il-licità que primer va ser 'tricolor' i militant d' Acció Nacionalista Valenciana en ú dels primers carnets i cap visible local)


¡¡germans, al frtont!! Per una república independent valenciana i valencianista, lliure i sobirana, cap a l' autogovern i l' autosobirània sense lligams, sense Madrit ni Barcelona, sense Espanya i sense Catalunya (PP.CC.)

Desconnectat

 

#26 12-12-2007 19:49:03

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Nosaltres mai no hem dit que la coronada no siga valenciana.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#27 12-12-2007 19:49:34

rico sogorb
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

molt bé, el mapa era dels PPCC, ho veig, i en el pàrraf superior parla de la ''lengua valenciana'' , de la ''lengua de valéncia', ...

en aquells temps es podria ser 'unitariste' llingüistic (primitiu, llombart i demés prohomens) i a la volta 'secessioniste' politic-territorialment, simbolística i identititàriament

és a dir, partidari d'un autoctonisme com a nació indepedent sense uns PPCC politics-territorials i solament llingüistics

que es podia ser ( i ara hi ha prou gent que ho és) pro PPCC solament en quant a la llengua pero no en lo politic-administratiu-territorial-identitari


¡¡germans, al frtont!! Per una república independent valenciana i valencianista, lliure i sobirana, cap a l' autogovern i l' autosobirània sense lligams, sense Madrit ni Barcelona, sense Espanya i sense Catalunya (PP.CC.)

Desconnectat

 

#28 12-12-2007 20:21:44

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Es que una cosa és estar d'acord amb l'unitat de la llengua i altra amb l'unitat territorial dels territoris que comprenen aquesta llengua. Jo puc dir que a Argentina parlen castellà, però això no indica que vulga que formen una unitat estatal amb l'estat espanyol. Així que si hi ha gent que vol que el País Valencià siga independent sense unir-se amb el Principat i les Illes, o vol que estiga a espanya directament, pot fer-ho reivindicant la unitat lingüística, no se quina por tenen (teniu?)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#29 13-12-2007 00:10:59

puka
Administrador

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

efectivament, volia dir ONV i ENV. ja he editat el missatge.

Aquesta és la procedència del SPAM: ricosogorb@cjav.org

Desconnectat

 

#30 13-12-2007 09:29:15

Curial
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Rico, tú no eres blaver ¿no? Si reconeixes la unitat de la llengua, estas en contra del blaverisme.

Altra cosa és el model polític que proposes en una hipotètica independència valenciana (federació amb la resta de països de parla catalana/valenciana etc). Però el cas és que no negues la unitat de la llengua, perquè és acientífic.

Pues això et fa un "fasciste catalaniste" davant els fatxes blavers. Jo no tindria cap problema en colaborar amb gent com tu en qüestions polítiques que compartim. Però amb els blavers no vull saber res, perquè pense que son els culpables de l'actual deteriorament de la cultura valenciana i l'impediment de la seua recuperació (bé, uns dels molts culpables...), com a titelles de l'espanyolisme que son.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#31 13-12-2007 09:54:26

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Un blaver que diu "Estic amb tu" ja és taxat de 'catalaniste' així que....


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#32 13-12-2007 10:34:12

rico sogorb
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

no m'haveu entès, o no m' explique...

no sóc catalaniste llingüistic sino autoctoniste valencià, partidari de tindre independència llingüistica el valencià respecte del català, de no seguir el sistema normatiu fabrià encara i en el supost de que siguen fill i mare...

ara bé, al mateix temps defenc lo següent, filològicament:

lo que defenc és, l'existència d'un estandard supranacional i interautonòmic o interregional o intercomunitari (tesis de primitiu 'bacava, cavabal,') que siga el nexe o mare de tots els seus fills, de totes eixes parles (llengues i dialectes) del mateix tronc i tan paregudes:  català, valencià, balear, aranès, provençal u occità, etc...

al revès t' ho dic : que l'estandard no siga el català sino una nova llengua SUMA de totes elles per igual, de forma que cadascuna aporte a l'estandard el mateix tan per cent en lèxic, normes, gramàtica, etc...perque en eixe estandar o 'esperanto' de tronc occità del que deriven les demés, totes les parles estarien agermanades per igual i eixe estandard es parlaria en tot el territori llingüistic corresponent ( frança, espanya, italia) per damunt de cada parla 'nacional' o comunitaria de forma que un català dominaria la seua parla en sa respectiva modalitat dialectal (barceloni, lleidatà, gironès, etc) i ademés l'estandar i els demes habitants dels demes territoris igual: serien  i seriem tots en tal sentit billingües...

això es pluralisme llingüistic: lo que vol dir UNITATS de les LLENGUES (de totes les parles, que totes son germanes i paregudes, portant implicit el reconeiximent de 'llengua' i no dialecte per a cadascuna de les parles) , no 'unitat de la llengua' (que a soles es referix al català com a 'mare' de tot el sistema) ..és una tesis i teoria pareguda en la forma en la OCCITANISTA (en lloc de catala, la mare és l'occità) .

tal tesis o proposta es vella, i es va intentar fa molts anys, no va prosperar per culpa de pompeu fabra i dels politics i llingüistes catalans per qüestió de poder (poder politic, poder econòmic, poder d'implantació - expansió, poder territorial o interterritorial, poder propagandistic, poder lliterari i periodistic ,etc...) que veien en el tema un perill de perdua de poder d'influència per a la propagació fora de catalunya de la idea dels PPCC...

ni la idea dels PPCC en una mateixa llengua: el catala (unitat de la llengua)  ni la idea del bacava o UNITATS de les LLENGUES d'un estandar suma de totes les parles del tronc i de que el catala siga una mes d'elles, han prosperat. La primera perque ha causat i encara causa un majoritari rebuig social i la segona perque alguna comunitat es veia i es veu amenaçada o amenaçats els seus interessos

i si, tricolor ho sóc
i valencianiste

si em dius que sóc 'blaver' val, no m' ofèns perque el color blau ademés del de la senyera, el del cel i el de la mar, m'agrada

ara bé, no sóc catalaniste

vos dic que dins de lo que denomineu 'blaverisme' hi ha de tot i no es pot tractar genèricament, per açò per a algúns 'blavers' sóc incòmodo o no m'entenen ...no cregau que tot el 'blaverisme' és dretiste o 'facha', no cregau que tot el 'blaverisme' és 'gavero' o de Coalició...

ne som més, hi ha més que pensen igual, que coincidim pero no ixen a la palestra o no es deixen oïr o vore...

¡qué anem a fer!


¡¡germans, al frtont!! Per una república independent valenciana i valencianista, lliure i sobirana, cap a l' autogovern i l' autosobirània sense lligams, sense Madrit ni Barcelona, sense Espanya i sense Catalunya (PP.CC.)

Desconnectat

 

#33 13-12-2007 10:37:32

rico sogorb
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

daniol, dis-me la teua direcció a on t' arriben els emails
ho dic per comprovar-ho i si estàs, esborrar-te definitivament per a que no et moleste més
potser que per erro algú me passà la teua direcció com a 'blavero'
i no m'agrada molestar a cap que no siga de tal idea, que no combregue en ella
per favor


¡¡germans, al frtont!! Per una república independent valenciana i valencianista, lliure i sobirana, cap a l' autogovern i l' autosobirània sense lligams, sense Madrit ni Barcelona, sense Espanya i sense Catalunya (PP.CC.)

Desconnectat

 

#34 13-12-2007 10:44:05

rico sogorb
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

per cert, en llòc d'haver publicat aci públicament la direcció podies haver-me respost en privat a u d'eixos emails demanant ser esborrat i no callar i estar aprofitant-te de la direcció queixant-te aci

me passaren una llista de direccions de 'blavers' i si estaves tu ho desconeixia perque no puc saber-ho ni conèixer a cada usuari de cada direcció


¡¡germans, al frtont!! Per una república independent valenciana i valencianista, lliure i sobirana, cap a l' autogovern i l' autosobirània sense lligams, sense Madrit ni Barcelona, sense Espanya i sense Catalunya (PP.CC.)

Desconnectat

 

#35 13-12-2007 13:26:27

Curial
Membre

Re: Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Vinga home, ni que l'estandar de la nostra llengua estiguera basat en el que es parla al Principat... si molts jovenets del principat escriveixen posant "numes em duneu unes munedes blablabla". Igual que altres posen formes fonètiques valencianes.

A mi m'agrada molt el color blau. També m'agrada ser home (mascle) i no per això soc masclista. Això de que no t'importa que et diguen blaver perquè t'agrada el blau és una bajocada. El blaverisme és un moviment polític molt concret, amb una tendència molt important d'extremisme dretà. Això ho pots comprovar històricament sense cap problema. Mira els altercats de violència blavera cap a qui es dirigeixen. En la seua gran majoria, gent d'esquerres, valencianistes.
Que n'hi haja blavers no fatxes, no ho negue. Que son una minoria, es innegable. Com a mínim, els blavers moderats son conservadors, tipus Unió Valenciana. N'hi ha dels fatxes de tota la vida en Coalición Antivalenciana. I després, si eixos ja son coses minoritàries que han quedat reduïts a grupuscles d'albortadors en el cas de Coalició Antivalenciana o d'ombres del passat com Unió Valenciana, ni vullgues que et parle d'històries tan xiconiues com ONV.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya per ridiculitzar a la web "Valencià d'Elig"

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.