#1 20-09-2007 12:36:52

Creieu que és necessari parlar d´ells...?

M´agrada molt aquesta web de material per a informar sobre la nostra llengua i història. La qual afirma el que no es pot negar.

Però crec que el fòrum està mal enfocat:

Els blavers son molt insignificants, ignorants,feixistes, i amb un gran complexe d´inferiortat.
La seva única alegría i finalitat a la vida es fotre´ns. Per tant creieu que está bé que els fem publicitat?. Feu-me cas, el que més els fot es que els ignorem.

No crec que el día a día de les seves accions hajen de ser el que alimenten aquest fòrum, ja que això dóna prou que dir....

salut i terra.

és una opinió d´un que porta algún temps llegint-vos

Desconnectat

 

#2 20-09-2007 13:07:39

LarsenAlacant
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

Eixa gent està morta, i viu del que la gent parle d'ells, per això, cas 0


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 20-09-2007 16:44:39

La Tuna Punk
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

estic amb vosaltres,no hi ha que fer-lis publicitat, ja estic fart de que s'ens cole gent al forum diguent ''putos catalanistas'' o ''viva españññaaaa!''.
I quan no heu diguen obertament heu diguen camuflats així, ''Soy independentista,vixca valencia''
O si no ''Soy blavero pero espero que me respeteis...''
Aquesta gent de que va!!!?
Estic hasta dalt d'ells!  mad


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#4 20-09-2007 16:57:28

puka
Administrador

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

Subscric això: no els fem més propaganda, per favor.

Desconnectat

 

#5 20-09-2007 17:19:24

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

No hem refereix a això si no a obrir post típus: Blavers a l'institut, els blavers tal, els blavers qual.....
pareix valència freedom però del bàndol contrari.

Desconnectat

 

#6 20-09-2007 18:35:13

-àlex-
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

La nostra pàgina està açí per d´alguna manera combatre el moviment blaver i informar a la gent, d´auqesta gentol ignorant


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#7 20-09-2007 18:49:15

rellamp
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

tens raó estel, nosaltres no tenim que obrir post aixina, estic d´acord, amamantem que vinguen, ho tindrem amb compte.
salut i pais!!!

Desconnectat

 

#8 20-09-2007 20:43:33

Webmestre1
Equip

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

Amic estel roig, en primer lloc, benvingut al fòrum.

Home, una cosa és donar-los propaganda. Però una de les finalitats del fòrum és la denúncia de les seues malifetes, perquè en aquesta "Comunitat", sembla que no passe mai res, i ells, encara que siguen quatre gats (que ho són), fan tot el mal que poden.

D'altra banda, compartir problemes diaris, com eixe fil de "Blavers a l'institut", no és mala idea. La gent comparteix experiències, ixen idees i també, per què no dir-ho, els que pateixen eixe problema (que és ben cert per desgràcia, per molts quatre gats que siguen ells), troben un cert consol.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#9 20-09-2007 22:53:49

LarsenAlacant
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

D'acord que açò és per a deixar sense arguments als blavers (millor dit, als blavers inconscients), però és que hi han blavers que MAI deixaran de ser-ho, que pensen que li furtaran la paella, el micalet i tot lo poble. A eixa gent, la menor publicitat possible. Que hi han problemes? es comenten i prou, pero posar que han fet  4 pintadetes en no se quin poble i tot això és donar-lis ànims.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#10 21-09-2007 12:10:42

Curial
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

Larsen: els quatre gats realment fanàtics dels que tu parles son els votants de Coalición Antivalenciana, i eixos obviament son essers irracionals, autèntics feixistes de principis del segle XX que formulen la seua política al voltant d'emocions d'odi i rebuig a altres persones (en aquest cas els catalans). Amb algú que fa ideologia del seu odi, com és tan irracional, no és pot raonar, com tu dius.
Però el problema del blaverisme és que ha fet molt de mal a la societat. Els 4 gats de Valenciafreakdom (que son els votants de Coalición Antivalenciana), son un 0.0001% dels votants (mira els resultats electorals). En canvi, el nostre problema és que el missatge més o menys blaver ha cal.lat entre gent que no vota ni de conya a eixos partits d'extrema dreta, però sempre tenen les idees confuses al voltant de la nostra identitat cultural. Ahí és a on hem de fer força, perquè tenim la veritat del nostre costat. Exposar els fets i demostrar com el blaverisme ha sigut un invent per a dividir als valencians. Eixa gent és la que es troba errada, però son capaços de raonar i canviar.

Als 4 ploramiques de valenciafreakdom, ni cas. No veus que no fan més que repetir lo mateix sempre?


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#11 21-09-2007 12:41:20

LarsenAlacant
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

hehe, si això dic jo mateix. que dels 4 blavers que hi han, no parlar, i a la resta (que és al que em referisc al començament del missatge) deixar sense arguments el secessionisme lingüistic


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#12 21-09-2007 16:14:30

-àlex-
Membre

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

Webmestre1 té raó.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#13 21-09-2007 17:06:35

Re: Creieu que és necessari parlar d´ells...?

sí però post de pintades i boicots i valencies freedom crec que és fer propaganda.
res més per lo atre molt bé tot i molt útil la web

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.