"Si un problema té solució, no cal que et preocupes, perquè la té. I si no en té, per què t'has de preocupar?"
No esteu identificat. #81 01-10-2007 19:49:23
Re: República Federal, autonomies solidaries.JO: Totalment d´acord aquesta vegada amb llenguacatalana. No són comunistes com tal com avans, les coses evolucionen -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #82 01-10-2007 19:55:20
Re: República Federal, autonomies solidaries.Llenguacatalana, està molt be que defenses una postura sobre aquest tema, pero guardat les frases solemnes en contra del comunisme, si això ho dius a espanya2000 t'aplaudiran i tot. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #83 02-10-2007 14:11:29
Re: República Federal, autonomies solidaries.Llenguacatalana, veig que no prens una postura raonable sobre aquest tema, i amés, com troll que eres, aquesta conversació la pases per altres fils, com la teva intervenció en la mani del 9 d'octubre. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #84 02-10-2007 16:30:33
Re: República Federal, autonomies solidaries.Nacionalista i a favor de la globalització... la globalització fa que les cultures minoritaries, entre elles la catalana o valenciana (la mateixa) no tinguen representació a nivell europeu, si es això el que vols... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #85 03-10-2007 13:32:25
Re: República Federal, autonomies solidaries.I perque dius que l'internacionalisme es feixista? es el mateix que la globalització pero respectant a totes les minories culturals, nose si saps que la cultura catalana es minoritaria, o com tu dius: "culturetes" per mi la meva cultura es molt important i no soporte que ningú em diga que es una "cultureta" i que hi ha que eliminar-la, estas imposant l'imperialisme dels EUA (EEUU en castellà) Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #86 03-10-2007 13:46:26
Re: República Federal, autonomies solidaries.Als països amb regims dictatorials capitalistes si que maten a gent comunista, nosaltres no matem a ningú per la manera de pensar, només el poble obrer s'alça contra les injusticies i a favor dels obrers! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #87 03-10-2007 14:04:10
Re: República Federal, autonomies solidaries.La revolució de Lenin no era dictatorial, la revolució s'imposà perque la situació social del moment ho requeria, despres arriva stalin i va matar a tots els COMUNISTES que anaven en contra d'ell. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #88 03-10-2007 14:34:56
Re: República Federal, autonomies solidaries.Jo soc valencià, parle valencià, la meva cultura es la valenciana o catalana, m'es igual el nom, el nacionalisme es una cosa que hi te que arrivar al nostre país pero si primer no fem país tot es perdrà, a mi m'es igual els territoris i les fronteres, no hi han fronteres que paren la solidaritat de la clase obrera. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #89 03-10-2007 14:36:03
Re: República Federal, autonomies solidaries.Cuba a estat resistint molt de temps contra els EUA!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #90 03-10-2007 14:47:08
Re: República Federal, autonomies solidaries.D'acord el treball és una cadena on uns estan al final de la cadena i altres al principi de la cadena. Quan hi ha capitalisme qui està al final de la cadena mai pot pujar a dirigir la cadena, ya que per molt que treballe sempre rebrà el mateix salari i l'explotaran, i els beneficis que faça amb la seva suor sera per al jefe de la companyia.Si hi ha democràcia a favor del proletariat no hi ha cadena, tots treballem per un sou que ens paga l'estat, i els beneficis seran per a carreteres, instituts, metge...a un estat comunista un metge no cobra el mateix que un peo de la construcció, això que tu dius es mentira, cadascú cobra el que mereix, pero els beneficis van a parar a l'estat. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #91 03-10-2007 14:50:48
Re: República Federal, autonomies solidaries.Visca Cuba, lliure de capitalisme. Per una Cuba que defense a la clase obrera. Per una Cuba comunista per acabar amb la fam del poble cubà. L'inmensa majoria dels cubans volen l'Estat comunista i esperen pacients a que Fidel es recupere. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #92 03-10-2007 15:13:34
Re: República Federal, autonomies solidaries.A mi parlam de tu, sino t'importa, per mi tots som iguals. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #93 03-10-2007 15:24:31
Re: República Federal, autonomies solidaries.No cal que m'expliques els coneiximents que tens de valencià, el que tens que fer es llegir i informar-te mes sobre alguns temes... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #94 03-10-2007 16:54:35
Re: República Federal, autonomies solidaries.Podeu continuar parlant del que vullgau, el foro és lliure. Però per favor, obriu un fil per als debats que vullgau tindre, el que no pot ser és que en altres temes sempre s'intente desviar-los, i això és algo que a tu t'agrada fer Llenguacatalana (per exemple el moderador Gandia ja hagué de corregir-te quan en nosequin tema ja tornaves a treure, sense vindre a compte, el teu "feudo" contra el Bloc i intentant confrontar-lo amb ERPV). Açò és una crítica constructiva, perquè t'estic diguent la solució (obrir un fil corresponent al tema que vulgues debatre) al problema (desviar debats), així que no et victimices diguent que "t'ataque", fes el favor. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #95 03-10-2007 17:11:03
Re: República Federal, autonomies solidaries.Si moderador, jo crec que seria millor obrir un post només per ells dos, en el que els altre només puguem entrar per vore, no per escriure. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #96 03-10-2007 17:39:33
Re: República Federal, autonomies solidaries.Curial jo estic en contra que pasem aquest debat a altres fils, ya ho he dit avans... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #97 03-10-2007 17:51:20
Re: República Federal, autonomies solidaries.Doncs que obrin el nou post ja!!! jeje -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #98 03-10-2007 17:53:17
Re: República Federal, autonomies solidaries.Jo no vaig obrir aquest fil per criticar als que no voleu com a Estat l'Estat espanyol i posar en un altar al comunisme. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #99 03-10-2007 20:11:21
Re: República Federal, autonomies solidaries.1. Es pot ser independentista i comunista. Desconnectat #100 03-10-2007 21:18:08
Re: República Federal, autonomies solidaries.Que tu as estat a l'URRS? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat |