#1 01-09-2007 11:58:17

LarsenAlacant
Membre

Denuncie'm al ajuntament d'Alacant

Un xicotet grup de gent d'Alacant estem fent cosetes per la normalització de la llengua a Alacant. Per ací volten alguns alacantins, aixi que si podeu, ajudeu-nos (de totes formes, no cal ser d'Alacant ciutat, amb residir al País Valencià ja és vàlid ). La web on posar la queixa és http://www.sindicdegreuges.gva.es/recom … es-f_v.htm

I a cada escrit que fem i queixa que tramitem la posare'm aci, només teniu que omplir amb les vostres dades (nom, cognoms, etc) i copiar el text que posare'm ací:

Última edició per LarsenAlacant (01-09-2007 12:00:32)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#2 01-09-2007 11:59:44

LarsenAlacant
Membre

Re: Denuncie'm al ajuntament d'Alacant

Aquesta és la tramitada hui:

Vull denunciar l´Ajuntament d´Alacant per l´incompliment de la Llei d´Ús del Valencià en la senyalització viària provisional que s´ha instal·lat amb motiu de les obres de pavimentació de l´Avinguda de Maissonave, en eixa mateixa via i en les adjacents.
Estos panells únicament estan retolats en castellà, fet que vulnera la cooficialitat lingüística instaurada al País Valencià  per la Constitució espanyola i l´Estatut d´Autonomia.
M´agradaria, que donat els precedents, el consistori se´m dirigira en valencià, doncs és la llengua que he triat per a comunicar-me amb l´administració i pel q m´empara l´article 9.2 de l´Estatut.

Última edició per LarsenAlacant (01-09-2007 12:03:27)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 01-09-2007 17:51:42

Phelestres
Membre

Re: Denuncie'm al ajuntament d'Alacant

Ben fet, jo ja els hi he escrit

Desconnectat

 

#4 01-09-2007 18:06:21

LarsenAlacant
Membre

Re: Denuncie'm al ajuntament d'Alacant

Ah, se m'havia oblidat, passeu-ho a gent que vulga fer-ho: Familiars, amics, contactes al MSN, etc.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.