#21 05-07-2007 00:57:52

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Larsen Alacant ací et deixe 3 videos penjats al You Tube sobre les intervencions d'Agustí Cerdà i la rèplica d'En Zapatero:
http://es.youtube.com/watch?v=2sj3CNZ7EH8

http://es.youtube.com/watch?v=zOs6xjyPcIk

http://es.youtube.com/watch?v=Bs6Q7kI9H7I

I ací et deixe el text complet del debat Zapatero-Cerdà: http://www.esquerra.cat/web_nova/arxius … ripcio.pdf

Tingues en compte que les primeres dos pàgines corresponen a la fi del debat Zapatero -Duran i Lleida (CiU)

Desconnectat

 

#22 05-07-2007 01:01:13

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Array

A vore ací teniu la versió oficial dels orígens del BLOC:

El BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ (BLOC) és l'organització unitària del nacionalisme valencà progressista. Es va constituir el 1998 com a federaciò de partits, després de concòrrer com coalició electoral des de 1995, integrant la Unitat del Poble Valencià (UPV, fundada el 1982 i amb precedents des de l'etapa de la transició), el Partit Valencià Nacionalista (1990), Nacionalistes d'Alcoi (1994) i una important incorporaciò d'independents.
Presentació

Benvingudes i benvinguts

El 12 de desembre de 1997, al Palau de la Música de València es feia la presentació oficial del BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ. Va ser un gran acte, amb la presència de destacades personalitats de la vida social valenciana. Un acte que albirava l’èxit organitzatiu i polític de la nova formació del valencianisme polític.

Desconnectat

 

#23 05-07-2007 08:17:46

LarsenAlacant
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Si, però del 1997 al 2007 han passat coses


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#24 05-07-2007 19:45:48

el jonc
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Intervenció transcrita d'Agustí Cerdà al Debat de Política General: http://fitxers.esquerra.cat/arxius/pais … ripcio.pdf

Més informació:
www.esquerra.cat/paisvalencia


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#25 05-07-2007 22:26:06

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Cerdà va fer un gran discurs, però és que el tracten com si fora principatí i el que hauria de dir és "señor zapatero, soy valenciano de nacimiento..." o algo aixina p'a que se n'adonara el burrot eixe de que els valencians també comptem.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#26 06-07-2007 10:08:31

olocaui
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Esque esl espanyols creuen que valencia esta conforme, i no, volem L'INDEPENDÈNCIA!!

Perquè no fem algo per ixir en els mitjans i que s'adonen?


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#27 06-07-2007 22:51:26

Fartdefatxes
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

El preu que el PSPV-PSOE té que pagar per haver contribuít a crear i implantar una identitat valenciana artificial (el blaverisme sociològic ha triomfat al País Valencià) és el de romandre a l'oposició per dècades. S'ho tenen ben merescut per haver alimentat l'ou de la serp blavera durant la transició. Ara la serp s'ha fet gran i els ha engolit.

Última edició per Fartdefatxes (06-07-2007 22:59:33)

Desconnectat

 

#28 07-07-2007 13:49:37

guillem_gv
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Ctrl-C, Ctrl+V. Fartdefatxes, no copiís el missatge en tots els fils que mentres ja en veiguem un ja n'hi ha prou wink


____________________________________________________________________________________________________
http://img235.imageshack.us/img235/3378/sinttulo1copiapf9.jpg
http://patriacatalana.blogspot.com/

Desconnectat

 

#29 07-07-2007 14:33:33

Geodacus
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Gandia1707-2007, en algun moment n'Agustí digué que era valencià.

Desconnectat

 

#30 07-07-2007 16:26:11

Fartdefatxes
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Doncs jo visc a la ciutat d'Alacant, i he preferit votar a ERPV abans que al Bloc. N'estic fart de la milonga aquesta del "vot útil". El Bloc no em convenç gens ni mica; ERPV sí

Desconnectat

 

#31 07-07-2007 17:28:52

LarsenAlacant
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Altre alacantí més. Som majoria ací quasi (o no quasi)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#32 08-07-2007 21:23:04

un_del_Bloc
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Pues qeu voleu que us diga fa falta unitat, el que no pot ser es que es vagen creant partidets perquè estem fent-nos mal a nosaltres mateixa, no es pot dividir si en som pocs....


Sabeu el que ha pasat Larsen de 1997 a 2007 que cada volta hi ha més colectius, regidors i miltants que pense que és bo, igual peque d'inocent és el meu pareixer.
I també ha passat que Esquerra Valenciana ha decidit ser un partit dins del Bloc. www.esquerra-valenciana.org

Al Bloc cabem tots per això és un Bloc i ERPV pense que també cap tots som importants TOTS!

Desconnectat

 

#33 08-07-2007 21:32:03

LarsenAlacant
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Em referisc que si bé a 1997 el Bloc tenia un punt de vista, ara té altre. Millor? Pitjor? Això ja depen de cadascú.

Sobre lo de ERPV dins del Bloc...si haguera que signar soc el primer (no soc de cap partit, però) però ja he escoltat a gent del Bloc que diu que no, ja que tenen mala fama, que els dirien catalanistes (com ara) que llevarien més vots que donarien.. però per mi, ja saps, perfecte. Així no pensaria tant si vote a uns o altres hehe


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#34 08-07-2007 22:58:07

Rogeta
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

No sóc de cap partit polític, tot i que simpatitze amb moltes de les idees del Bloc i d'altres d'ERPV, però el que sí és evident es que el Bloc ha fet molts pactes que han minvat la confiança de la gent que els votava. A molts pobles això de pactar amb el PP no ha fet cap gràcia als votants, i anant així al remat la gent els donarà l'esquena per molta ideologia que comparteixquen.

Desconnectat

 

#35 08-07-2007 23:33:10

LarsenAlacant
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Rogeta, estic com tu. No soc de cap partit, ni simpatitze especialment amb cap partit, només que no vote a partits espanyols, però estic en contra de els pactes amb el PP. Si, ha sigut una mica...ejem, lo de Adéu PP i després a les municipals pactar amb el PP, però es que hi han pobles, en el que ú es presenta al PP com es podria presentar al PSOE, que ja he escoltat vegades el "Qui té canditat, el PP o el PSOE. Ah, eixos? doncs jo em presente amb els altres".

També cal dir que hi han pobles on, siguent jo d'esquerres (i no d'esquerres del PCE o PSOE) abans votaria al PP, per què és menys destructiu en lo dels PAIs i demés. Cada poble, un món. O si no, coneixeu el cas de Benidorm, i de Devesa-Fenoll per el PP, i el candidat del PSOE, on els diferenciava les sigles.

Ara bé, això molta gent ho veu malament, però el 41% de gent es considera de centre, i després una gran quantitat de centre-dreta (sic) o centre-esquerra, aixi que no ho veig que molta perdua per eixa raó (el que perd per un costat ho guanya per altre) Per no parlar de pobles on hi han pactes PP-PSOE big_smile


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#36 09-07-2007 16:11:12

un_del_Bloc
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Però a quins pobles s'ha pactat en el PP i perquè?? a molt poquets de fer ERC tambpacta en el PP en alguns municipis i no passa res, més encara ERPV de Simat li va proposar al Bloc la pasada legislatura pactar amb ells i el PP i l'alcaldia per al Bloc i el Bloc es va negar, i el alcalde del PSOE de Simat a aprovat un PGOU en camp de gol i urbanització amb el supoirt del PP.

A Puçol gràcies al govern(PP-EU-BLOC-UV) que va tirar al PSOE es va parar d'especular i s'ha fet un PGOU que protegeix la costa, i aposta per un creiximent molt sostenible.... jo en eixos llocs si que vec necessari pactar en el PP.

Ara el Bloc a pactat en el PP en pobles com Almussafes i Palma de Gandia on el PSOE i EU( a Almusafes) ON S'HAN FET PGOU que de sostenibles tenen ben poquet més be són conservadors i el PP ha recolçat que es revisen eixos PGOU i damunt l'alcaldia la tindra el Bloc en aquestos municipis en Palma 2 anys i en Almussafes 2 anys i mig i s'ha quedat en les regidories importants...
En Palma i Almussafes el Bloc ha fet una oposició molt dura i qualsevol ciutadà saben que volen erradicar eixes polítiques com siga.
A eixos pobles per exemple hi han motius el Bloc majoritariament ha recolçaty govern de progres els pactes amb el PP han sigut excepcions, que voleu que li ho donem tot al PSOE¿¿???

Desconnectat

 

#37 09-07-2007 21:42:11

un_del_Bloc
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

L apregunat que ens hauriem de fer és: hi ha que fer-li un seguidisme al PSOE?? Jo passe de seguidismes ells també feren l'estatut de la vergomya i intenten que el Bloc no estiga present a Caixa Ontinyent i a molts organismes... són ells el PSPV

Larsen jo preferisc que no es fagen nous PGOU's  substituint el model urbanístic aprovat per el PSOE i si per això fa falta pactar en el PP, jo pactaria amb el PP. Apart de que eixos casos són excepcions com ja he dit pense que se li donen massa importància (sensacionalisme)

A Senija el PP i el PSOE han fet fora a la llista més votada el Blco que estava a 2 vots de la majoria absoluta.

Última edició per un_del_Bloc (09-07-2007 21:43:14)

Desconnectat

 

#38 09-07-2007 22:52:35

LarsenAlacant
Membre

Re: Esquerra. Reflexions i futur

ja, això mateix he dit jo. Que hi han pobles i pobles. Generalment als pobles, és millor el PSOE. Però ja ho he dit, generalment. Hi han casos en el que la diferencia és el nom, i a altres està el tipic home de poble que es creu que el PP és llibertat, acogiment, i totes eixes tonteries, i malgrat està al PP, l'home (o dona) és bó.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#39 12-07-2007 01:07:47

Re: Esquerra. Reflexions i futur

UndelBloc hi ha massa gent al BLOC que mira amb bons ulls a ONV,ENV i inclús UV.Són gent blavera reciclada que neguen la catalanitat cultural dels valencians i reaccionen contra els Països Catalans més que contra Espanya. En gent així és dificil fer unitat.
I evidentment el BLOC no ha de fer seguidisme del partit més cagat i feble del País Valencià, el PSPV?-PSOE.

Desconnectat

 

#40 12-07-2007 22:34:54

Re: Esquerra. Reflexions i futur

Doncs Sant Vicent Ferrer (el que precisament ens va fer que els nostres reis castellans i que ens ajuntarem amb Espanya...), eixos seran 4 gats.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.