"València fon edificada en pròspera fortuna d'ésser molt pomposa e de molt valentíssims cavallers poblada, e de tots béns fructífera; exceptat espècies, de totes les altres coses molt abundosa, d'on se traen més mercaderies que de ciutat que en tot lo món sia."
No esteu identificat. #1 27-02-2007 18:28:22
No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Per si penseu canviar de sistema operatiu Última edició per drygan (27-02-2007 18:29:38) BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #2 27-02-2007 19:48:59
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Doncs si es que es pur capitalisme. Cada uns quants anys trauen un Windows nou per a que te'l canvies, i damunt, un ordinador no dura ni 2 anys per que enseguida comencen a aparèixer errors en el hardware. Bill Gates fillfsdifjsdkfsdeasfdlksdjflsdfnputkajdla ___________ "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 27-02-2007 20:13:12
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!se nota que has traduït l'article amb un traductor automàtic... es pot llegir "Windows Vesteixi preinstalado." entre altres jajajaj Desconnectat #4 27-02-2007 20:44:30
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Eing? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 27-02-2007 21:32:45
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!És l'época del linux!!! Amunt el software lliure ( però per l'amor del Kernel, no vos instal.leu el lliurex, la versió del linux de la Generalitat... Per favor, que roïiiiiiiiiiiiiiiin! I damunt per triar llengua, valencià i català diferènciats... ( diferència principal: Canvien eixir per sortir...) En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #6 28-02-2007 18:45:41
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Estic en AutènticValencià, en el meu institut els ordenadors de l'aula de informàtica duen el lliurex instal·lat! es repel·lent, intenteu evitar eixa basura de sistema operatiu. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #7 28-02-2007 21:29:54
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Si però com que la majoria no sabem utilitzar-lo "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #8 28-02-2007 22:21:01
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Estic absolutament d'acord en que Lliurex és una #####.... el vaig provar i és el pitjor Linux que he vist. és lent amb ganes, no és compatible amb particions FAT ni per suposat NTFS, porta programari i kernel desactualitzat, poc suport hardware, ... Desconnectat #9 28-02-2007 22:40:20
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!AAAAAAAAAaaaaaaaaah! no ho havia vist XDDDDDDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #10 23-03-2007 20:44:34
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Doncs ja els hi val. Aquesta gent s'està passant. Ja tinc un windows "alegal" i he provat d'instal·lar-me l'internet explorer nou, però no hi ha manera. Em detecta que els windows instal·lat és "alegal". Desconnectat #11 25-03-2007 14:04:30
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!si tens el windows ''alegal'' lo mijor que pots fer es no descargarte cap, pero cap, actualització o la abràs cagat, fes-me cas, quan intentes descarregarte una actualització mocosoft antes de enviarte la actualització mira el teu nombre de serie del windows, si veu que es fals son capaços inclús de bloquejarte el windows ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #12 16-09-2007 22:22:41
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Ei amic drydan tu tens el windous vista es que me formatejat l'ordenaor i el tinc molt mal Desconnectat #13 16-09-2007 22:39:50
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!no és "windous", s'escriu güíndous, home!! Desconnectat #14 16-09-2007 23:06:24
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!T'ens algun problema en mi daniol? soles estic demanant ajuda als meus de devo nececite un windows i e pensat que el usuari drygan me podria ajudar sis plou oi visca ElPAIS VALENCIA Desconnectat #15 17-09-2007 01:12:09
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Jo me comprat un portatil fa poc i du el Vista instal·lat, però a mi si que em deixa descarregar i instal·lar programes "alegals". Enacara no he tingut cap problema. Tinc l'emule i em va perfectament. No se, tinc diversos programes "alegals" que em van molt bé. Desconnectat #16 20-09-2007 01:46:40
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!Escric en normes del puig sempre som i serem valencians ESCLAUS DEL NORT ESQUIMALS Desconnectat #17 20-09-2007 17:00:30
Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!vosaltres voleu molt a drygan, no? malparits blavers ___________________________________________________________________________________ Desconnectat |