#1 07-02-2007 17:44:33

olocaui
Membre

Maulet confos

hola companys!!
Perdoneu-me pero estic confos....els valencianistes qui son?
(perque si de deveres son valencians estaran a favor de la llengua i la cultura catalana que es la nostra o son blavers)


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#2 07-02-2007 19:48:47

-àlex-
Membre

Re: Maulet confos

Si es de veres açó està mal expressat. El terme catalanista(usada amb menyspreu pels blavers) significa aquel que defensa la llengu, la cultura i la terra valenciana. Açí al PV es sol usar per a denominar als seguidors del València cf. perqué?? jo també soc valencianista i com no... del LLEVANT UE
Que veges que jo t´apoye olocaui. VISCA OLOCAU I LA CALDERONA.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#3 07-02-2007 20:12:10

Re: Maulet confos

De valencianisme hi ha de tres tipus,
El "valencianismo" el nom se'l posen ells mateixos per que de valencianisme no tenen res. Son uns espanyolistes, regionalistes, fatxes... d'ací a demà dient-los adjectius.
El "valencianisme tercerviista", una corrent que va nàixer fa poc de temps, que defensa el PV fora d'espanya però fora dels PPCC també.
El valencianisme com toca, el nostre que defensa la nostra llengua i la nostra cultura.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 07-02-2007 20:17:01

olocaui
Membre

Re: Maulet confos

I es País Valencià dins de els PPCC es el catalanisme?? hi ha altra denominacio per a k la gent no et diga catalanista, sino autentic valencia??


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#5 07-02-2007 21:04:27

Sogorb89
Expulsat

Re: Maulet confos

Gandia1707-2007 escrigué:

De valencianisme hi ha de tres tipus,
El "valencianismo" el nom se'l posen ells mateixos per que de valencianisme no tenen res. Son uns espanyolistes, regionalistes, fatxes... d'ací a demà dient-los adjectius.
El "valencianisme tercerviista", una corrent que va nàixer fa poc de temps, que defensa el PV fora d'espanya però fora dels PPCC també.
El valencianisme com toca, el nostre que defensa la nostra llengua i la nostra cultura.

A si? I qui ets tu per a dir quin es el bon valencianisme? Et creus poseidor de la raó? Vinga ya m’he descollonat un ratet..


VIXCA LA NACIÓ VALENCIANA, LLIURE I SOBIRANA!!!

http://img441.imageshack.us/img441/8277/estreladaqx2.jpg

Desconnectat

 

#6 07-02-2007 21:13:08

Re: Maulet confos

El valencianisme tercerviïsta és un terme mig entre un i l'altre. Però no simplifiquem les coses. Per mi, condició "sine qua non" per ser nacionalista valencià, és defensar la unitat de la llengua i no declarar Catalunya i la resta de territoris de parla catalana com a enemics.
En el futur, en cas d'aconseguir la independència, està clar que les fòrmules de relació amb els nostres germans -terres de parla catalana- són molt variades.´
Serà en aquest moment, i no abans, quan els nacionalistes decidiran quina fòrmula els agrada més. I dic nacionalistes perquè seran ells els que hi propossen les diverses fòrmules de relació amb els altres països catalans, i no Madrid, com succeïx ara.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#7 07-02-2007 21:30:38

Re: Maulet confos

Sogorb89 escrigué:

Gandia1707-2007 escrigué:

De valencianisme hi ha de tres tipus,
El "valencianismo" el nom se'l posen ells mateixos per que de valencianisme no tenen res. Son uns espanyolistes, regionalistes, fatxes... d'ací a demà dient-los adjectius.
El "valencianisme tercerviista", una corrent que va nàixer fa poc de temps, que defensa el PV fora d'espanya però fora dels PPCC també.
El valencianisme com toca, el nostre que defensa la nostra llengua i la nostra cultura.

A si? I qui ets tu per a dir quin es el bon valencianisme? Et creus poseidor de la raó? Vinga ya m’he descollonat un ratet..

Jo només he donat la meua opinió, si olocaui vol creure'm que em crega, jo no li dic: "Tu, això es aixina i aixina serà"
Però, vamos, si vols seguir amb la tonteria de "valencià no es català" (sobre afirmar-ho tots els científics del mon) seguix.

...i no declarar Catalunya i la resta de territoris de parla catalana com a enemics...

Això es el que te ell *senyala a Sogorb89* xDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 09-02-2007 13:36:30

olocaui
Membre

Re: Maulet confos

Gracies Gandia per deiaxar-ho prou clar, jo crec als companys que estan defenent la nostra verdadera identitat i no a segorb que no sap el que diu...


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#9 09-02-2007 13:37:31

olocaui
Membre

Re: Maulet confos

Gracies Gandia per deiaxar-ho prou clar, jo crec als companys que estan defenent la nostra verdadera identitat nomes volia saber els termes que hi havien per a definir el que pense.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#10 09-02-2007 19:07:25

Re: Maulet confos

Olocaui, tú igual que quasi tots els que estem ací sentim el mateix pes al cor cada volta que ve un "ninot" com el Segorb aquest a fer el brumbot diguent coses que no tenen cap sentit. No et deixes mai enganyar per personatges d'eixa mena. Sóm pocs i ens necessitem tots amb la màxima fermessa, no pots dubtar ni per un segon o un blaver et donarà la punyalada per l'esquena.


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.