#1 24-12-2006 12:12:28

Almàssera antiblavera

Veí d'Almàssera antiblaver.

Almàssera. Levante-EMV

El veí que va canviar l'ortografia d'una dels senyals de tràfic d'Almàssera en desacord amb la normativa no oficial escollida per l'ajuntament per al valencià no desisteix i ha tornat ha corregir-la, seguint els criteris de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua. Fa una setmana, el consistori que dirigeixen UV i PP va elevar un senyal a quatre metres d'altura perquè aquest veí no pogués tornar a modificar l'ortografia del cartell. Per a indicar que està prohibit el pas als vehicles que no tinguin estacionament en aquest carrer, el senyal indica «Excepte Garajos» quan el correcte, com escriu el veí, és «Excepte Garatges». No obstant això, la nova indicació va durar poc.

Ahir a la tarda estava prevista la inauguració d'un tram en aquesta via i, cinc minuts abans de l'acte oficial, operaris municipals tornaven a canviar el contingut de la mateixa, recorrent de nou al «Excepte Garajos». Arran de la polèmica dels últims dies, l'Ajuntament d'Almàssera va emetre un comunicat en el qual defensava que no acatarà la normativa de l'AVL sinó la de la Real Acadèmia de "Curtura Blavenciana", defensora del secessionisme lingüístic.
-----------------------------
Ja podria vindre a aquest fòrum el veí este xD

Última edició per Gandia1707-2007 (24-12-2006 12:13:36)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#2 24-12-2006 18:56:19

russafa22
Membre

Re: Almàssera antiblavera

A veure quan comencen les sancions econòmiques als organismes oficials que no utilitzen la nostra llengua !!! Us imagineu que l'ajuntament de   Sevilla  plantara una senyal que digués "proibido aparcá" tothom es tiraria damunt d'ells.

Desconnectat

 

#3 24-12-2006 20:19:06

Joan_1707
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Ei pero els d'UV d'Almassera no es passaren tots a ONV?? crec que ho feren els 6 concejals que UV tenia en este poble i si no m'equivoque els d'ONV acaten l'AVL aixi que no entenc...

Desconnectat

 

#4 24-12-2006 20:23:42

Joan_1707
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Si no recorde mal en Almàssera la situació de l'ajuntament és; UV-6 // PP-3 // PSPV-4
I fa uns mesos vaig llegir en la web d'ONV que tots els concejals d'UV en este poble s'havien passat al seu partit.

Desconnectat

 

#5 24-12-2006 23:40:09

russafa22
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Açò és el que diu la web d'ONV:

Enric Ramón, -Opció fea falta, es hora d´un nacionalisme valencià sense interferencies-

L´Alcalde d´Almassera Enric Ramón, ha manifestat la necessitat d´un partit nacionaliste com ONV per al poble valencià. Ramón, ha fet extensible les seues raons a l´equip de govern d´Almassera i als antics afiliats de Unio Valenciana. Tots, en ple, han acordat l´ingrés en OPCIÓ. D´esta manera Almassera es convertix en el primer poble en una alcaldia de ONV.

Desconnectat

 

#6 25-12-2006 01:03:28

Joan_1707
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Doncs el que jo pensava... per aixo no entenc que facen lo del cartelet en Normes d'El Puig quan ONV acepta l'AVL

Desconnectat

 

#7 29-12-2006 00:06:55

Webmestre1
Equip

Re: Almàssera antiblavera

Endavant la reacció popular espontània antiblavera.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#8 29-12-2006 00:13:30

Re: Almàssera antiblavera

Peró el que no entenc es com encara els d'UB (Unió blavenciana) encara seguixen guanyant en alguns ajuntaments...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#9 29-12-2006 00:24:28

Webmestre1
Equip

Re: Almàssera antiblavera

Amic, tu ets de la Safor, i no vius a la comarca de l'Horta. Si visqueres ací veuries (que no entendries, pequè certes coses són incomprensibles) certes coses...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 29-12-2006 16:04:04

Re: Almàssera antiblavera

Jeje... A la Ribera Alta, hi ha una mena de pont-transició entre el blaverisme absolut i el catalanisme...


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#11 31-12-2006 12:51:03

Re: Almàssera antiblavera

No creieu que a la Safor és tot bonic, la gent és molt espanyolista i li costa molt poc passar-se al castellà. Els xiquets parlen catanyol -barreja de català i espanyol-.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#12 31-12-2006 14:09:57

Re: Almàssera antiblavera

Rep+ind això passa a Gandia tan sols i el 50% aproximadament dels gandians son valenciano-parlants (sempre) i aproximadament el 99,9% entén el valencià. Tu vas a Tavernes de la Valldigna o a Oliva i sents els estrangers (musulmans, centre-africans...) parlar valencià, i a gent autòctona els parles castellà i ells el parlen valencià, i ho he comprovat empíricament, jo tinc un amic d'Oliva que no te ni punyetera idea de política, i quan li parlen castellà ell ho torna en valencià.
No se on viuràs Republicà+Independència però jo visc ací i estic orgullós d'on visc encara de l'alt percentatge de castellano-parlants que hi ha, però ací mai sentiràs dir "En cristiano por favor" o "Estamos en espana, hablanos espanol!". I això que dius que la gent es espanyolista, hi ha'n dels dos bandos perquè també hi ha molta gent que es catalanista, més del que el penses.

Els xiquets no parlen espanyol, hi ha bona part, jo diria la majoria, que parlen valencià, per exemple te'n vas al col·legi de Beniopa, el Joan Martorell o al del Raval, el Sant Francesc de Borja, i no sentiràs a cap xiquet parlar castellà, inclús els xiquets que parlen castellà amb la familia parlen valencià, i te'n vas al col·legi del barri de Santa Anna (un barri marginal) i tots parlen castellà, ... això es per culpa de la immigració castellana no per res més. I ho dic amb experiència pròpia.
I es veritat això que dius del catanyol, la gent que parla castellà diuen coses com "furtar", "colomo", "veste a pastar fang", "fill de puta", "mal parit", "me cague en...",

Si has de parlar aixina de La Safor el recomanaria que sols posares Gandia, perque es allí on vas estar, i per com forme parles no crec que hages estat en cap poble més de La Safor.
A més, molta gent castellano-parlant d'ací quan jo li parle valencià, es passa al valencià, o siga que tant espanyolista com dius no es.

Última edició per Gandia1707-2007 (31-12-2006 14:47:37)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#13 02-01-2007 22:16:14

xoco_pv
Membre

Re: Almàssera antiblavera

orgull saforenc!! smile


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#14 02-01-2007 22:58:31

Re: Almàssera antiblavera

I inclús, ací no és com a València, ací els castellano-parlants tenen un sentiment de valencianitat per damunt del de castellanitat: l'altre dia em fa un amic castellanoparlant (en els seus pares i en la gent que li parla castellà) "la puta rita barberà eixa, es presidenta de valència i no parla mai valencià, segurament no sap ni parlar-lo" i el xic no es nacionalista, es més no te ni punyetera idea de política. A mi se me van il·luminar els ulls quan ho va dir smile.
I ací hi han castellanoparlants (utilitzen la llengua amb qui els parla valencià i amb persones que coneixen però no renuncien a parlar la seua) que son catalanistes i jo en conec  a molts... o siga que el que has dit de que hi ha molt d'espanyolisme es relatiu... (açò va per a Rep+ind)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#15 03-01-2007 20:38:09

xoco_pv
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Gandia 1707-2007 es cert lo que dius, pero també, la majoria o la gran majoria millor dit tenen el sentiment de valencianitat i parlen valencià pero a la fi son espanyolistes, si sumem els vots del PSPV (encara que aci del PSPV es més nacionalista (o algo) que altres comarques)  més els del PP resultat, espanyolisme.D'altra banda l'espanyolisme blaver es mes minim, el representa només CV (amb molts pocs vots) i el PP en tot cas, així si sumem els vots del PSPV (valencianista/espanyolista) + els del BLOC-EV(valencianistes) tenim un resultat prou valencianista amb pinzellaes espanyolistes(les cagueraes del PSOE). La cosa no esta mal, pero tampoc esta per a tirar coets, ara, si vens de la capi a la city de segur donen ganes de tirar una traca, i aleshores penses, quina sort ser de La Safor. O sent per el Cap i Casal, pero València fa pudor, p... Blavensia! p... capital!

edite per dir que el catalanisme en Gandia es molt pero no está del tot representat en les urnes, molts (ja que aci l'electorat del BLOC es valencianista PPCC)voten BLOC com PSPV altres tants, pero el gros del catalanisme es concentra mes fora del Ajuntament, així ERPV, com simpatitzants del PSAN, Maulets, i un ampli sector anarco.

Última edició per xoco_pv (03-01-2007 20:47:42)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#16 04-01-2007 10:21:52

Re: Almàssera antiblavera

Jo no sé com es el bloc a les altres localitats però ací està molt arrimat a ERPV, jo tenia un professor de valencià que era militant del Bloc i ell preferia la quatribarrada, o siga, totalment el contrari del que pensa el Bloc en general.
Jo al sector anarco no el posaria en els catalanistes, més que res perque casi no utilitzen la nostra llengua...
xD Jo que tu només posaria: P... Blavensia no lo altre que has posat(p... capital) smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#17 05-01-2007 14:22:32

Curial
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Hei, jo conec prou d´anarquistes que estan concienciats en el tema de la llengua... el problema és que els que més soroll fan (perquè en nombre no son massa) son els espanyolitzadors que no comprenen la importància de la cultura popular, i et venen amb lo de "Pero si nos entendemos en castellano pa que me hablas en el valenciano ese". Però bo, ignorants hi ha a tot arreu.

Mireu, ací teniu un col.lectiu anarquista concienciat en el tema: http://negrestempestes.tk/

I mireu el cartell de presentació del seu concurs de contes, m´agrada molt el dibuixet que han posat baix jejej:
http://negrestempestes.barrisants.org/i … men_tk.jpg


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#18 06-01-2007 12:52:28

Re: Almàssera antiblavera

Però, d'on son este col·lectiu? del principat a que si? ací es molt diferent això...
i no se suposa que els anarquistes no volen l'estat? com posen l'estelada i la "A" anarquista? deuen ser diferents corrents de l'anarquisme...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#19 07-01-2007 13:50:44

Re: Almàssera antiblavera

Una coseta prou apart del tema: si et diuen això Curial, contesta: "Ui, però es que jo no entenc el castellà. Crec que hi haurà un problema de comunicació... Vols que parlem en anglés ? " xD

nota: Lo primer si que ho faig, i creu-me, que trac prou de trellat.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#20 08-01-2007 01:18:43

xoco_pv
Membre

Re: Almàssera antiblavera

Gandia 1707-2007, tots els anarquistes que conec de la Safor son indepes. Tincs molts amics anarquistes i tots son independentistes.
Inclus en Maulets hi han ararquistes

Última edició per xoco_pv (08-01-2007 01:19:26)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.