#1 18-10-2006 22:31:33

AMC
Membre

Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Miren el arrepentimiento de un ex miembro de www.valenciafreedom.com.
Entren a www.antivalenciafreedom.blogspot.com

Desconnectat

 

#2 18-10-2006 22:36:56

Joan_1707
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Mes i mes publicitat, aço mes que fotrels els ajuda.
Es teu el blog?

Desconnectat

 

#3 18-10-2006 22:38:46

AMC
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

No. Quedate tranquilo, el blog no es mío.

Desconnectat

 

#4 18-10-2006 22:49:50

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Mare meua... O__o

Ha, ha, ha....!! Com està la penya, xe!!

Desconnectat

 

#5 18-10-2006 23:04:39

Webmestre1
Equip

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Doncs a mi em sembla molt bé. Veig que per sort hi ha gent amb dos dits de front.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#6 18-10-2006 23:08:24

Joan_1707
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Jo continue pensant que el blog eixe es de AMC. Si es teu dix-ho, que no passa res, eh?

Desconnectat

 

#7 18-10-2006 23:44:22

xoco_pv
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

collons Joan aci a la primera eh, no saps que perque tu tingues eixa "corazonada" no pots acusar-lo? a més per a mi no está res mal. publicitat? vinga va ells ja tenen la seua publi per tots els foros d'internet, sobre tot intenten invair territori VCF i foros com foroche desde que es van adonar que hi habien valencians allá van anar a desfer els fils. Son patetics


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#8 18-10-2006 23:48:04

Joan_1707
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Home, jo es que al AMC no l'entenc. Un dia va vindre diguent que ell no parlava castella, que parlava en "uruguayo" yikes , I si ell parla "uruguayo" jo que parle, idioma valensiano??

I ademes molta casualitat, ho sent, pero el culebro "mc-AMC" de ValenciaFreedom em fa sospitar de tot.

Desconnectat

 

#9 19-10-2006 10:23:11

Curial
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

A mi em dona mala espina això de " MI PROPUESTA ES INVITAR A ALGÚN HACKER PARA DESMONTAR ESTA PÁGINA." que posa al seu blog.

Però es que, fins i tot si fora de veres el blog eixe, jo no estic a favor d`això, i als nacionalistes no ens fa falta fer de "hackers" ni coses aixì. Nosaltres tenim arguments molt més poderosos: la veritat.
Exposant les nostres idees, poquet a poquet, anem guanyant terreny. Per què? Simplement perquè son la veritat, i a aquesta web per exemple es pot vore moltíssima informació, ben estructurada i explicada sobre el blaverisme, que informa a la gent. Al seu intent de "uep" que diuen ells, no treus res en clar, perquè tot son panfletades xenòfobes, tot sona fantasies paranoides que només convencen qui ja està convençut, perquè qui te dos dits de front, una vegada mira els nostres arguments, sap de quin costat està la veritat.
Per tant, millor deixar-se d´actituts com les seues que son les de "hackear", insultar, agredir, i en definitiva, no aportar sentit comú. Ja s´extinguiran ells mateixos, perquè son uns traidors a la Terra.
Ara bé, per descomptat que si el Webmestre aconseguira tancar eixes webs de forma legal, això estaria molt bé. Però per la via legal, perquè és que son incitació a la violència i l´odi.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#10 19-10-2006 14:10:29

Darmagon
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Home curios, si que resulta, ademes, com a arribat fins aqui un Uruguayo XDD. Ei AMC no t'ho prenguis a mal, es fantastic que t´interesse el passa als PPCC


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#11 19-10-2006 16:06:01

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Això està be. Però no us confieu. Podria ser una "treta" dels blaverets per a veure com reaccionem.


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#12 19-10-2006 20:45:55

Darmagon
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Jo dic una cosa Resulta curios que 2 Uruguayos estiguen en 2 pag una es esta l´altra es la de VF un el nostre es diu AMC i el de ells es diu MC. No se tregueu conclusións vosaltres mateixos.


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#13 20-10-2006 00:18:55

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

No m'ho empasse això de demanar hackers per correu electrònic. Jo crec que volen informació sobre entesesos en informàtica contraris a ells. Segurament ells si que tindran algun hacker que amb els correus electrònics dels " il·lusos " que escriguen, miraran d'esbrinar la identitat d'aquestos "antifreedom"
ALERTA I NO ESCRIVIU !!!


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#14 23-10-2006 19:58:51

AMC
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Joan_1707, no te preocupes, esa página no es mia, igualmente sé quien la hizo. Lo del idioma uruguayo fue solo porque me enfureció la actitud de los blavers, entonces yo pensé , si ellos quieren destruir la lengua catalana, los sudamericanos deberíamos separarnos linguísticamente de la Real academia de la lengua castellana.
  Ahora parece que valenciafreedom pide perdón en www.antivalenciafreedom.blogspot.com

Desconnectat

 

#15 23-10-2006 20:08:14

Joan_1707
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

jajjajajajajajajajajaj mira que eres friki uruguayo!!
Creus que ens anem a creure que eixa carta l'han manat els de ValenciaFreedom???? I damunt l'has firmat pels majors blavers i anticatalanistes (sols t'ha faltat el "mai_mos_fareu_catalans" eixe) que te eixa web ajajajajajajaj

Vinga va, friki, segur que tu eres un blavero infiltrat que preten que l'agreguem al msn per a treure-nos informacio xDDD.

A vore, sincerament, algu dels que participa aci es creu el que diu el uruguayo este en el seu "blog"???
Lo de la carta de VF ja es el maxim ajajajajajjajaja

Última edició per Joan_1707 (23-10-2006 20:19:09)

Desconnectat

 

#16 23-10-2006 20:26:30

AMC
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Ya te dije, yo no soy el que hice esta página, yo no te pido que me agreguen al msn. Voy a averiguar si esta carta enviada por los blavers es verdadera. Pero no desconfíes de mi, yo no soy blaver. Todo lo contrario. Pero parece que tu eres el blaver : desprestigias la labor de gente que quiere terminar con el blaverisme!!!!.

Desconnectat

 

#17 23-10-2006 20:33:09

Joan_1707
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Es que amb invents i mentires no fem res. Eixe blog es una parida, aixi de clar.
I lo de la carta no s'ho creu ningu, be, ni el blog en general xDDD

Que t'he pillat blavero!!

Desconnectat

 

#18 23-10-2006 20:38:07

AMC
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Joan1707, parece que tu eres el blavero!!! desacreditas a los antiblavers!!! , no estoy seguro de la veracidad de esta carta pidiendo perdón, voy a averiguarlo.

Desconnectat

 

#19 23-10-2006 20:49:21

Joan_1707
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Perdona, pero el simple fet de ser i sentirme valencia ja demostra que soc mes antiblaver que un uruguayo que es dedica a inventar-se blogs i a escriure en pagines de diferents ideologies per a vore en quina fan cas de les seues paranoines.

I et recorde que no soc l'unic que diu que eixe blog es prou rar i que damunt pot ser un pla dels blavers per a traure-nos informacio.

Tu no eres antiblaver, tu eres un friki dels forums que va buscant a vore en quin li fan mes cas per a "platicar". Si vols combatir el blaverisme fes-ho des de la serietat no des de actituts ridicules que lo unic que provoquen es la rialla general entre nosaltres i ells.

Jo, com a valencianiste i antiblaver estic totalment en contra de que gent com tu s'involucre en coses que desconeix i damunt de la forma que ho has fet: (participant aci i en VF, despres creant un blog per a mostrar la teua "pataleta" perque t'hajen banejat alli i ara acusant-me a mi, de blaver).

T'ho torne a dir i em te igual que als altres foristes no lis agrede el que vaig a dir (o el que ja he dit) pero per a mi tu sols eres un FRIKI o un "LOSER" com tu vullgues.

Desconnectat

 

#20 23-10-2006 20:49:52

Darmagon
Membre

Re: Arrepentimiento De Un Ex Miembro De Www.valenciafreedom.com

Pero jo el que no entenc, el perque una persona de Uruguai es veu tan compromes amb el moviment valencianista - catalanista i la lluita contra el blaverisme. Ademes per pel que he llegit et connectes des d'Uruguai, per tant jo em pregunto que pretens aconseguir, amb aquesta lluita, no teniu cap cosa que defendre?
No crec que sigues blaver, aixo m´ho puc creure.

El millor de tot es i ha gent de VF que es pensa que es cosa "de los catalanistas" aixo si que fa mes gracia, perque demostra la poca imaginació d´alguns dels seus registrats. Si per aixo es pensen que ens estan foten XDDDDD.

Última edició per Darmagon (23-10-2006 20:55:35)


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.