• Inici
  •  » Campanyes
  •  » La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en Valencià

#1 10-01-2012 22:36:04

TirantLoNegre
Membre

La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en Valencià

Macos! M'acabo d'assabentar ara mateix. Sembla que els Frikis estan al darrera.

En sabeu alguna cosa? Webmestre, si això és cert podríem fer-hi alguna campanya perquè la gent s'assebenti i no compri a Carrefour?


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#2 10-01-2012 22:44:49

Webmestre
Administrador

Re: La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en Valencià

Tirant, el que s'hauria de fer és una campanya perquè Carrefour torne a rotular en català a València. I per a això, cal explicar-li qui és la gentola (GAV, valenciafreedom, etc.) que ha pressionat per a això.

Hui és un poc tard, demà parlaré més del tema.

Desconnectat

 

#3 18-01-2012 23:12:13

Webmestre
Administrador

Re: La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en Valencià

Tirant, disculpa el retard, ja estic a la teua disposició.

Els propis blavers de valenciafreedom han posat l'e-mail on han escrit:

cuentaseloacarrefour@carrefour.com

Nosaltres podem escriure contant que el GAV és el principal impulsor d'aquesta iniciativa, a través de la seua web valenciafreedom, i res millor per a explicar el seu historial que el dossier sobre violència anticatalanista al PV, que està a la nostra web, en català i castellà.

També cal explicar el caràcter racista anticatalà d'aquest grup, i com Carrefour no pot cedir a això.

Se pot amplificar tot el que vullgueu, però jo crec que amb aquestes coses ja és prou.

Desconnectat

 

#4 21-01-2012 13:41:14

Pendrach
Membre

Re: La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en Valencià

Sembla que el Carrefour és de dreta perquè té una relació "íntima" amb el periòdic dretà ABC. Jo he vist algunes publicitats i promocions amb els segells d'ambdues empreses per tot arreu.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » La Ultra-Dreta ha presionat CARREFOUR que ha retirat la rotulació en Valencià

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.