#1 19-09-2006 23:45:22

joan
Membre

pintades PARLEM VALENCIÁ

Propose Iniciar Una Campanya De Pintades I Rotulades De "parlem valencià ! " Per Tots Els Indrets Del Pais, Com Aquella Que Va Apareixer Per Tot El Territori Als 60 I 70.

Jo, Dem��. Ja

Última edició per joan (04-03-2007 10:07:05)

Desconnectat

 

#2 20-09-2006 03:07:31

xoco_pv
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

jo crec que la gent ja sap que apart del castellà parlem valencià, lo que no li queda clar a un sector ample de la gent es que el valencià forma part del català, aixina que jo diria "parlem català"


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#3 20-09-2006 14:45:36

Joan_1707
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

I si poses "parlem catala" les pintades duren quatre dies i ademes fomentaries mes odi al catala. Aço esta demostrat. Una pintada en Valencia al estil "Visca catalunya" crea un anticatalanisme fort i lis dona la rao als blavers que parlen del "imperialisme catala". Doncs si es posa "parlem catala" estariu altra vegada donant la rao als blavers quan diuen aixo de "els catalans mos volen impondre la llengua de barcelona etc..."

La denominacio historica de la llengua dins del PV sempre ha segut "valencià", intentar canviar el nom de la llengua es un greu error. En el Bloc ja fa temps que aço queda molt clar: "La llengua dels valencians es el valencia", "el valencia es catala" "punt".

Desconnectat

 

#4 20-09-2006 15:29:10

Romeu_
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

M'apareix correcte fer pintades dient Parlem Valencià, està clar que és català sobretot en la gent que el parla, cap problema.


Estem fent País. País Valencià lliure!!!

Desconnectat

 

#5 21-09-2006 00:34:31

Carles PV
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

coincidisc plenament amb joan. les pintades haurien de dir "parlem valencià". Ni tan sols els blavers es creuen q no es la mateixa llengua q el català. si hi ha moltes més diferències entre l'andalus i el castella!!
per altra banda, un blaver, si parlara blavencià (cosa q dubte), escriuria:
ablem blavenchiá!

Desconnectat

 

#6 22-09-2006 21:34:54

Darmagon
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Val, això em crea una paradoxa si jo he nascut a catalunya i ara visc a Alacant com denomine el que parlo? Per la ubicació geografica o per aprenentatje. (aixo seria una bona pregunta per algun del PP)

Última edició per Darmagon (22-09-2006 21:36:22)


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#7 22-09-2006 22:52:02

Benet16
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Hi ha una canço de la gossa sorda on intercalen els "parlem català" amb "parlem valencià" es la mateixa cosa, així que pots anomenar-lo com més t'agrade...

Desconnectat

 

#8 24-09-2006 22:04:35

joan
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

jo soc defensor de que tots nosaltres parlem català, com els andalausos, xilens, madrilenys, sorians, peruans o argentins parlem espanyol.
Pero PARLEM VALENCIA !, no podrá ser atacada per ningú blaver i el que cridem es la reivindicación de l'ús de la llengua com ja es va fer als 60. Eixa es la raó i no la de crear polemica al voltant del nom.
Aixi que encetada queda la campanyeta.?

Última edició per joan (24-09-2006 22:06:02)

Desconnectat

 

#9 24-09-2006 22:16:15

Webmestre1
Equip

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

joan escrigué:

Aixi que encetada queda la campanyeta.?

Doncs clar que sí, Joanet.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 29-09-2006 22:04:32

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Les pintades s'hauran de fer per substituir la nula tasca que fa la Generalitat Valenciana en quant a promoció de l'ús del valencià. Aquesta nulitat ja es va fer palesa quan estava Joan Lerma com a President. De fet canal nueve des del començament va estar plantejat com una cadena "disglòssica" que s'avergonyia de doblar pel·lícules al valencià i encara més d'emetre pel·lícules doblades en català del principat.
Al sud d'Itàlia diuen que tradicionalment la Màfia ha assumit funcions que l'Estat no ha fet. Nosaltres haurem de fer el mateix?


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#11 30-09-2006 00:52:47

Eiximenis
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Tots parlem valencià. Valencià del Sud, valencià del nord, valencià de les illes.


"Qui controla el present, controla el passat. Qui controla el passat, controla el futur."

Desconnectat

 

#12 30-09-2006 01:18:20

charlie
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

PARLEM VALENCIÀ!!! pero mai en color blau a vore si la gent va a confondres i va a pensar que som blavers de merda, jo al meu barri comence dema a posar-ho.


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#13 30-01-2007 21:24:31

Llobero
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

No em sembla be embrutar murs i façanes per tot arreu.
  Fa uns anys és el que va fer un blaver de Rafelcofer veí de Quatretonda (be, ell i la seua colla de borreguets) per diverses poblacions de la Costera, la Vall d'Albaida i la Safor. Com be ha dit Mirall, només és vandalisme.

Desconnectat

 

#14 30-01-2007 23:21:45

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Un compromís que podríeu assumir és:

No pintar cases particulars
No pintar monuments històrics.
No pintar façanes de petites i mitjanes empresses.
No pintar edificis d'administracions públiques com ara Ajuntaments.

On si es podria pintar és a:

Tanques metàl·liques de solars.
Murs d'obra de solars.
Edificis abandonats.
Edificis en vies d'enderrocament.
Obres públiques -ponts, pilars, assuts, tal·lussos de carretera...-


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#15 31-01-2007 14:00:23

Jomateixa!
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Una frase que m'agrada per a pintar és: "Valencians, catalans i balears, la llengua ens fa germans". Ho deixa prou clar però és una mica llarga per a pintar.


Ateneu Popular "La Forca" Carcaixent
Espai antiblaver i antifeixista
http://ateneulaforca.blogspot.com/

Desconnectat

 

#16 31-01-2007 17:41:14

olocaui
Membre

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Ho simplement: PARLEM OCCITÀ!!!!!!!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#17 31-01-2007 21:43:25

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

mmm l'occità abans es creia que era la mateixa llengua que la nostra, això ha quedat desmentit al llarg del temps i dels estudis.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#18 01-02-2007 15:55:39

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

Algú ha fet ja alguna pintada? M'agradaria saber si algú és d'alacant capital per unir-nos i fer alguna xicoteta expedicioneta per centre de la ciutat i deixar alguna emprenta visible de les nostres idees.


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

#19 01-02-2007 16:23:09

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

De totes formes, no estaria malament donar-li un poquet d'empenta a la llengua occitana, que avui en dia està recuperant-se molt a poc a poc de segles de garrotades per part dels francesos. Crec que vaig a fer pintades en occità xDD.

" Recuperam la lenga occitana!! Parlam l'occità, oc!"

A PPCC, al meu poble si que hi havien fa temps algunes pintades, però crec que les esborraren. Així i tot, cap la possibilitat que se'n tornen a fer.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#20 01-02-2007 16:41:44

Re: pintades PARLEM VALENCIÁ

A la meua ciutat sempre se'n veuen...
i quan vaig per ahi també, a sueca, a Massanassa, a Almassora, a Castelló, a Cullera...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.