#1 15-09-2006 00:17:16

charlie
Membre

Barris blavers

Hola companys, soc nou a la web i voldria proposar un tema que de segur que pot ser interesant.
Perque es parla molt d'una València blavera, xo crec que no es així. Per a mi València es distribueix en 2 parts: els barris blavers, i els catalanistes (deixem de banda als espanyolistes que recolçen als balvers). Ara la meua questió es: Quins barris penseu que son blavers?


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#2 15-09-2006 00:23:30

Joan_1707
Membre

Re: Barris blavers

Russafa, els del GAV tenen la seua seu per ahi i sol estar plagada de pegatines de "no mos fareu catalans"

Les rodalies de mestalla (no se el nom del barri :-P)

Malilla, be, aquest diria que esta dividit, abdos moviments fan acte de presencia.

Pels altres lloc no se com esta la cosa, pero no hi ha barri de Valencia que es lliure d'una pintada blavera. Normalment els barris que tenen abundancia de falles solen ser tambe prou blavers

Desconnectat

 

#3 15-09-2006 00:29:11

charlie
Membre

Re: Barris blavers

Jo sóc de malilla i te dic que la majoria de les pintades blaveres que hi ha son de la gent de Monteolivet, amb els que ultimament tenim alguns problemes. Se m'havia oblidat dir que el barri q jo conec com a blaver es Monteolivet, on estan els Terra Blava.


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#4 15-09-2006 00:35:43

Joan_1707
Membre

Re: Barris blavers

Eixe tambe, es cert.
Jo visc entre montolivet i russafa (vamos, en una zona prou divertida) aixo si, en el meu carrer no hi ha cap pintada blavera, les que hi han son d'un grupet d'equatorians de 14 o 15 anys.

P.D.: En valencia es Montolivet. Lo de MontEolivet es un castellanisme "rar" inventat per els de TerraBlava

Última edició per Joan_1707 (15-09-2006 00:36:31)

Desconnectat

 

#5 15-09-2006 00:36:50

charlie
Membre

Re: Barris blavers

no ho sabia wink


Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur.

Desconnectat

 

#6 16-09-2006 11:18:09

burret12
Membre

Re: Barris blavers

la meva casa esta la avinguda d'arago i els carres del costat estan plenes d pintadetes de gav un dia d'aquestos anire a taparles totes


blavers a tomar pel cul!!

Desconnectat

 

#7 16-09-2006 14:52:02

Webmestre1
Equip

Re: Barris blavers

Sols un apunt sobre el barri de Russafa, que és on té la seu el GAV.

Aquest barri, com sabeu, cada volta està més ple d'immigrants, la qual cosa, per increïble que puga semblar, és una esperança, perquè aquests no tindran mai l'odi anticatalanista que té la gent gran de Russafa.

Tanmateix, en aquest barri està possiblement el Casal Jaume I més atacat del PV. Un sincer homenatge a la gent d'eixe barri que pertany a eixe casal perquè són uns autèntics herois.

I després, a banda que estiga la seu del GAV, a l'anticatalanisme d'eixe barri jo li trobe una certa explicació. Com dic, és un barri amb cada cop més immigrants, un barri decadent en definitiva. Ací trobem una de les arrels més pregones de l'anticatalanisme de la ciutat de València: la decadència de la petita burgesia (que és la base social de Russafa per exemple), i que li tira la culpa de tots els seus mals a Catalunya. I en tot això, no cal dir-ho, hi ha un gran component d'enveja a la burgesia catalana, més potent econòmicament.

És així de miserable.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#8 16-09-2006 16:19:40

Re: Barris blavers

"la meva casa esta la avinguda d'arago i els carres del costat estan plenes d pintadetes de gav un dia d'aquestos anire a taparles totes"

I la meua zona està plena d'enganxines, i les lleve totes.

O millor encara: pose damunt qualsevol altra enganxina.

Desconnectat

 

#9 28-11-2006 14:13:35

Darmagon
Membre

Re: Barris blavers

Banejar sisplau


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#10 28-11-2006 18:22:46

Re: Barris blavers

Aixo aixo, VISCA LA TERRA LLIURE DE FEIXISME. Ale fot el camp d'aci que tu mateix t'ho has dit.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#11 28-11-2006 19:16:42

Re: Barris blavers

Un ban per favor, xe que conseguiu entrant aci i que estigau tot el temps fent el tonto per a que DESPRES vos banejen? tens molt de temps lliure oi(!)?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 28-11-2006 19:54:54

Joan_1707
Membre

Re: Barris blavers

En cara duptes del temps lliure d'esta gent???
Si ni estudien, ni treballen... que vols que facen??? xDDD

Desconnectat

 

#13 29-11-2006 15:27:44

Re: Barris blavers

Matar-se a palles i deixar de molestar-nos. XDDD
Nosaltres aci, ells en el palleter i falangenciafreedom. Cada ú al seu lloc, es tan dificil de compendre?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#14 29-11-2006 17:04:32

Joan_1707
Membre

Re: Barris blavers

Aixo dona-li les gracies al ****** que ja tots coneguem. Com el tenim per aci i ell no para d'entrar tots els dies en les seues webs, doncs els blaveros creuen que l'enviem nosaltres xDDD

Última edició per Joan_1707 (29-11-2006 17:17:20)

Desconnectat

 

#15 29-11-2006 17:53:22

Re: Barris blavers

Al uruguaio? pobre xiquet xDDD.
No crec que ho fasen per aixo, crec que ho fan "pa" tocar els ous xD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#16 29-11-2006 18:09:41

Joan_1707
Membre

Re: Barris blavers

Jo ho dic perquè ahir al entrar en la seua web per un enllaç que posaren en el racó vaig vore un missatge del TerraBlava eixe que deia que "Com ells venen açi a tocar los ous pos..."
I com el nostre amic americà te tendència a registrar-se en les webs blaveres a amenaçar-los...xDDDDD

Desconnectat

 

#17 29-11-2006 21:50:30

Re: Barris blavers

Pobret xD serà un marginadet que no te amics i es pasa el dia cara els ordinadors xD; que va es broma no t'ofengues AMC xD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#18 07-02-2007 20:04:19

-àlex-
Membre

Re: Barris blavers

Jo no crec que Russafa siga del tot blaver, visca la meua iaia de Russafa!!
I per La fonteta d s. lluis o Monteolivet no hi ha quasi cap pintada blavera. Prop del mestalla o per clariano n´hi molt contenidors amb la pintada dels borregos de gav que no tenen altra cosa que fer, de segur que estan tots en el paro. estudieu coolons que som el futur de nostre Pais Valencià.

ah, i n´hi ha un mur que cada setmana posa una cosa perque el del gav i el de les JERPV es tapen les pintades amb les seues??

Que es el casal de Jaume |?? està en russafa????


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#19 07-02-2007 20:08:56

Re: Barris blavers

Els casals Juame I estan en tots els municipis del PV i son propietat d'ACPV. Son uns locals catalanistes on pots trobar tot tipus d'informació, sempre hi ha una quatribarrada penjant.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#20 07-02-2007 20:25:37

olocaui
Membre

Re: Barris blavers

pero per on estan?? et deixen pasar o ten que ser soci o algo??


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.