#1 05-09-2006 01:15:28

Webmestre1
Equip

Quin tipus de música vos agrada?

Seguint en la línia d'ampliar la temàtica d'aquest fòrum, i no estar tot el dia de blaverisme i política (com fan els fòrums blavers), ara vos plantege aquesta pregunta.

A mi m'agrada la música medieval, clàssica (Beethoven és el meu favorit), i també electrònica tipus new age (per exemple Mike Oldfield).

Quina música vos agrada més, doncs?


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 05-09-2006 03:09:04

xoco_pv
Membre

Re: Quin tipus de música vos agrada?

Jo algo variadet, a voras:
Hardcore, new style,cantaetes... per la banda maquinorra. (Masia, Céntral, Piramide...)
Algo de remember dels 90 amb la musica dance de l'epoca per la banda de quan era nano.
Ska, rock, punk... per totes les demes bandes ( concerts el que siga, Obrint Pas, La Gossa Sorda, Sva-ters, Boikot, La Polla, Betaguerri, Skalariak,Skamot, Ni porfavor ni ostias, Ska-P, Dr.Calipso, Skaparrapit............................i grups que ningu coneixera)
Tota musica barretjada amb dolçaina en posa, es la millor del mon, es valenciana dons som lo millor del mon!
xD

Última edició per xoco_pv (05-09-2006 03:21:45)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#3 05-09-2006 10:50:02

Ximo
Equip

Re: Quin tipus de música vos agrada?

Xoco tu i jo som com a germans  Si fores tia em casava amb tu big_smile big_smile big_smile

Desconnectat

 

#4 05-09-2006 17:29:45

polidet
Membre

Re: Quin tipus de música vos agrada?

Ximo, i xoco, som com germans, però jo cambie el Hard core per un poc de música clàsica.

Desconnectat

 

#5 05-09-2006 22:32:43

elx-ska
Membre

Re: Quin tipus de música vos agrada?

SKa, OI, rock, rock & roll, punk...i Manolo Cabezabolo.

Última edició per elx-ska (05-09-2006 22:34:41)


Visça Elx i el Baix Vinalopo sanser.
Visça la TERRA LLIURE .

Desconnectat

 

#6 06-09-2006 02:51:07

xoco_pv
Membre

Re: Quin tipus de música vos agrada?

osties ximo em pensaba que eixiria a palos del fil hahaha tongue
edito: eeehhh tindre cuidao de que no t'arrimes molt a la meua novia big_smile :big_smile

Última edició per xoco_pv (06-09-2006 02:52:55)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#7 06-09-2006 22:43:10

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Quin tipus de música vos agrada?

A mi personalment m'agrada la música clàssica, gaudisc moltíssim amb ella, i també de música moderna m'agrada obrint pas i la gossa sorda(no conec molts més encara) i Mike Olfield tb m'agrada, però últimament no el sent massa


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.