#1 03-09-2006 22:22:15

Webmestre1
Equip

Hem assolit més de 50.000 visites

Me'n recorde a l'inici de la web, com anàvem contant les visites, i cada mil visites assolides era tot un èxit.

Doncs ara tenim ja més de 50.000. Vol dir que la cosa rutlla, que tenim molt de recolzament i que la tasca de derrotar definitivament el blaverisme és totalment possible.

Endavant companys!


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 04-09-2006 12:29:02

Romeu_
Membre

Re: Hem assolit més de 50.000 visites

Amunta antiblavers!!!!! Felicitats!big_smile


Estem fent País. País Valencià lliure!!!

Desconnectat

 

#3 28-09-2006 00:58:20

Re: Hem assolit més de 50.000 visites

És el meu primer missatge com a membre del grup. Estic content de participar en una lluita per la dignitat i la supervivència del nostre poble. Espere que aquestes 50 000 visites continuen amb el temps. smile

Expresse el meu malestar per que la família reial ( hereva del franquisme ) instal·lada il·legalment a l'Estat Espanyol pot augmentar en nombre. Aixímateix manifeste davant dels meus nous amics:

Cap monarquia critica altra monarquia encara que en l'estat on està robant s'imcumplisquen tots els drets humans (exemple: El borbó subnormal que ara viu de nosaltres és molt amic del rei del Marroc. La monarquia al marroc és altament dictatorial i repressora). Conclussió: Totes les monarquíes són inútils.
La monarquia es basa en la desigualtat legal i moral entre individus.
La monarquia agrada als plebeis per que aquestos no tenen prou intel·ligència com per repressentar-se a ells mateixos.
Actualment la monarquia viu de persones materialistes, envejoses, amb complexos d'inferioritat, amb mentalitat infantiloide, que han substituit la figura del pare estricte que abans era franco per la figura dels pares permissius i més moderns que ara són els reis.
Els mitjans de comunicació fan censura i autocensura respecte el tractament de la monarquia borbona.
Tots els borbons arrosseguen tares i han anat perpetuant les tares al llarg de les generacions, per causa de la consanguineïtat.
Desitge que els fills de la letizia isquen més subnormals encara que els seus avis.
El borbó actual no té cap respecte pels animals. Li agrada caçar tota mena d'espècies, fins i tot les protegides . El borbó subnormal és un defensor de la fiesta Nazional , paradigma de la tortura animal i de l'Espanya que jo odie.
La monarquía espanyola, encara que fora representada per una família no tarada, seria igual de rebutjable per part dels demòcrates que rebutgem el colp d'estat protagonitzat per franco.
Fins i tot en cas d'aconseguir un estat Català (Estat que agrupara als Països Catalans), jo lluitaria per una República Catalana.


Sense més lletra per no avorrir-vos, s'acomiada República+Independència

Última edició per República+independència (28-09-2006 01:29:54)


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.