#21 05-09-2006 03:04:36

xoco_pv
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

ho sent, de ninguna manera he volgut ridiculitzar a ningu, ha sigut una sorpresa veure que t'he ofes amb "un xic" discul-pa'm. Nomes ho havia utilitzat amb un llenguatge normal de parlar de carrer.


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#22 05-09-2006 07:51:35

Benet16
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

En Castelló... fa segles que es mort. Aqui pots ser tres coses: espanyol, indiferent o pro-PPCC.

Desconnectat

 

#23 05-09-2006 09:23:08

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Webmestre1, no exagere per a res. Els cursos de Lo Rat Penat tenen prop de 700 alumnes (es cert que molts d'ells pasen dels 30 anys, pero seguixen sent alumnes xDD). Pero aço es degut a la politica pepera, en el poble de la meua avia recorde que fa un parell d'anys el govern del PP(en molts ex-UV) recomanava a la gent fer els cursos de Lo Rat Penat (a pesar d'estar l'AVL) i te puc dir que inclus elgun membre de l'ajuntament va fer els cursos per a donar "exemple"

Desconnectat

 

#24 05-09-2006 09:27:15

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Ademes, tin en compte que per desgracia molts dels que estudien en "llinea" o en l'universitat ho fan per obligacio (be per els pares o be per a acabar els estudis correctament), despres i aço ho pots comprovar en qualsevol institut, la gent que va a "Llinea" la majoria quan eix parla en castella. Per contra els que van als cursos de LRP van per que volen, per saber mes (perque a nivell academic aixo no val per a res)

Desconnectat

 

#25 05-09-2006 10:36:01

Ximo
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Almenys ja podré parlar amb un blaver i no serà en castellà. fins ara em sentia ridícul, ells parlant-me de no se quines coses i jo contestant en valencià. avore si els pròxims cursos son de historia i puc anar per el carrer sense que me insulten i comencen a mirar amb uns altres ullets tot allò que porte un estanquera (senyera espanyola) big_smile

Última edició per Ximo (05-09-2006 10:37:37)

Desconnectat

 

#26 05-09-2006 10:43:53

Ximo
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

NELO ANV
Mireu-vos una cosa, i és aquesta, si per governar un estat o una nació, un país, digueu-li com vulgau, hem d'estar tots absolutament d'acord ací no avança ningú. Cert que hem de lluitar, i continuar lluitant, però si quan aconseguim pegar un pas avant, tots ens posem a cridar perquè es pot fer més que un pas(i tots ho sabem), ací estem condemnats al fracàs. Mireu sinó les coses com es fan, amb activitat, i compromís. Però no podem tirar a terra les pedres del nostre camí que han posat uns altres, hem de continuar avançant amb aquesta ajuda(encara que aquesta ajuda siga infinitésimament petita). Array



pense que tens raó, tenim que pensar que ningú es perfecte i preferisc que qualsevol, encara que siga amb pecats, estiga amb mi i no encontra. smile

Desconnectat

 

#27 05-09-2006 14:47:45

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

XOCO_PV , També és cert que puga haver exagerat,però auqesta expressió m'havia semblat com si m'estigueres tractant amb superioritat així com si no tinguera ni idea, no passa res, jo ho havia entés malament i demane disculpes, el que hem de tindre tots clar és que junts podem fer grans coses.
De debó que ho havia entes malament, però com que escrivint no és tan facil agarrar ironies, i més encara si no coneixes a la persona, a més  a més és impossible percebre els tons de veu (part molt important a les expressióons coloquials), supose que al cap i a la fi la culpa l'ha de tindre aquest sistema de comunicació que és l'escriptura i que és ben difícil d'interpretar la intencionalitat.


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

#28 05-09-2006 15:28:03

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Primer: En un missatge anterior ja vaig dir que si no ficava accents era perque cada vegada que els pose ix el signe de interrogacio (i no se perque)
Segon: Si escric coses com "llinea" es perque jo vaig estudiar en castella. Quan jo estudiava no havia ni AVL, ni osties, i dels professors que feien classes en valencia, podies veure com es contradien continuament entre ells.

Continue;
Per que creus que LRP rep subvencions de la diputacio de valencia?? Doncs perque te un nombre elevat d'alumnes, normalment per a rebre ajuda de la DV s'han de superar els 500 alumnes (a part, clar esta, es que el president de la DV es Giner). Si tu no vols veure aço, jo no tinc la culpa.

Sobre la gent que va a les "linies";
No es cap falacia dir que molt van per obligacio, sols tens que mirar els instituts del Cap i Casal i rodalies i veure com els xicots de "linia" quan ixen parlen entre ells en castella (I no se tu, pero a mi no em serveix de res, que hagen tropecentsmil alumnes en "linea", si despres quan ixen parlen en castella...)

Mes;
Jo no exagere cap potencial, ara tampoc el reduxic com feu molts per aci. Les coses son com son i si miren les imatges de les manifestacions d'un i altre costat es veu perfectament que els blavers no  son "quatre gats". Sols teniu que veure les imatges de la manifestacio eixa que feren en el 97. Ni tenim que exagerar, ni tenim que reduir el seu nombre, aixi sols fem que enganyar-nos a nosaltres mateix.

A mi que penses que soc un blaver me la bufa, no es la primera vegada que diuen des de cert sectors dels "valencianisme" que els del Bloc som "blavers".

Última edició per Joan_1707 (05-09-2006 15:29:20)

Desconnectat

 

#29 05-09-2006 15:43:40

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Altra cosa, si els blaveros foren quatre gats crec que no seria necesari una web com aquesta, no creus?

Desconnectat

 

#30 05-09-2006 16:12:55

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Ei ei ei!! escolteu un poc, ací no estem per tirar-nos els mobles al cap, no acuseu sens conèixer a l'altra persona, s'ha d'aclarir que hi ha molts tipus de nacionalisme, vull dir, molts graus, està qui és més radical i qui menys, i si joan_1707 te eixa opinió que hi ha tant de blaverisme actiu, tan sols podem discutir si és cert o no, però no us mateu entre vosaltres. El que és cert és que hi ha molt de blaverisme al cap i casal, i és ben cert, allò que parleu de les línies en valencià dels instituts, no és ben cert, perquè jo he pertangut a una d'aquestes mentre feia els estudis de batxillerat, i sé de bona mà que en som prou i convençuts, és cert que hi han uns quants alumnes que parlen en castellà i es claven en valencià per tindre plaça, però al cap i a la fi així anem fent país, amb educció en valencià. Per altra banda jo he parlat en valencià amb la pràctica totalitat del que conformava la meua classe, i tots ho féiem així.

Per altra banda pense que acusar a Joan1707 de blaver per tindre quatre errades tontes que molts n'hem tingut alguna vegada, i molts en cara en tenen és exageradament radical i obcecat. Si per tenir faltes ha de ser un blaver, molts d'aquest fòrum que es declaren obertament nacionalistes valencianistes defensors de la llengua catalana i dels PPCC ho serien, mireu que l'ortografia no s'ha de tirar en cara, s'ha d'ensenyar i rectificar amb modèstia al qui comet una errada, però no recriminar, sinó, l'únic que aconseguiu és fer més enemics als que són amics. Hem d'entendre que ningú ha nascut aprenent a parlar ni a escriure, i tot és un procés d'aprenentatge, no hem de trencar les ganes d'altres que tenen interes per aprendre: Ni molt menys companys, ni molt menys...


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

#31 05-09-2006 17:33:21

polidet
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Doncs no sé... És depen d'on mires. Si mires al meu poble, Alberic, al blaverisme li queda moolt de temps, i en canvi el catalanisme ens queda a la meva familia i 5 ó 6 més, XD.

Desconnectat

 

#32 05-09-2006 17:54:45

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

"El que és cert és que hi ha molt de blaverisme al cap i casal, i és ben cert"

Jo crec que en tots els meus missatges quan he parlat del nivell del blaverisme sempre ho he fet parlant del Cap i Casal, rodalies i els poblets que conec. I es evident que en aquestes zones el blaverisme es molt elevat.

"allò que parleu de les línies en valencià dels instituts, no és ben cert, perquè jo he pertangut a una d'aquestes mentre feia els estudis de batxillerat, i sé de bona mà que en som prou i convençuts, és cert que hi han uns quants alumnes que parlen en castellà i es claven en valencià per tindre plaça, però al cap i a la fi així anem fent país, amb educció en valencià. Per altra banda jo he parlat en valencià amb la pràctica totalitat del que conformava la meua classe, i tots ho féiem així."

Aço depen del lloc que sigues, si el poble es valenciaparlant, tots parlaran en valencia, si es castellaparlant, en valencia sols parlaran els que ho façen a sa casa. Com dius tu Nelo, molts/alguns(depen de zona) es claven ahi sols per tindre plaça.

"Doncs no sé... És depen d'on mires. Si mires al meu poble, Alberic, al blaverisme li queda moolt de temps, i en canvi el catalanisme ens queda a la meva familia i 5 ó 6 més, XD."

Pots confirmar-me polidet, si encara existix en Alberic el GAVA (Grup d'Accio Valencianista Alberiquense[Filial del GAV])??. Fa un temps encara tenien la seua web activa, ara no ho se...

Última edició per Joan_1707 (05-09-2006 17:55:33)

Desconnectat

 

#33 05-09-2006 23:14:47

Webmestre1
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Per la banda que ens pertoca, vaig a fer-te unes matisacions, Joan_1707.

L'objectiu bàsic de la web és, efectivament, derrotar el blaverisme. Però per a això, cal partir d'algunes premises:

1-El blaverisme no és invencible.

2-La millor manera de derrotar-lo és lluitar contra ell. Evidentment, si hom no fa res i li deixa que actue, mai s'acabarà.

Com hem dit moltes voltes, és igual que si hom està malalt i no pren medecines, i creu que es curarà sense més...Pot passar, però no seria normal...

3-La web existeix, entre d'altres coses, perquè durant massa anys s'han callat moltes coses que encara hui no se saben prou.

I hem intentat fer un tractament amb el màxim de rigor possible.

Joan_1707 escrigué:

Jo no exagere cap potencial, ara tampoc el reduxic com feu molts per aci. Ni tenim que exagerar, ni tenim que reduir el seu nombre, aixi sols fem que enganyar-nos a nosaltres mateix.

Cert. Però per això mateix, i tornant a l'inici de la teua dissertació, no es poden comparar les línies en valencià (que al meu modest entendre és el major triomf del nacionalisme al PV, i la base per a la seua creixença), que amb els cursets penosos de LRP.

I respecte a la pàgina del GAVA no la trobe. Per sort ja no deu estar activa. Veieu? El blaverisme no és etern. Per cert, recorde haver-la vist alguna volta i les fotos dels membres del GAVa que eixien eren fotos de pre-adolescents...Deuen haver madurat...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#34 05-09-2006 23:45:04

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

"1-El blaverisme no és invencible."

Clar, pero per molt que nosaltres reduim el seu nombre no significa que en la realitat reduisca. Ells son els que son i aixo ho tenim que tindre clar per a no dur-nos sorpres en un futur.

"2-La millor manera de derrotar-lo és lluitar contra ell. Evidentment, si hom no fa res i li deixa que actue, mai s'acabarà."

Aixo esta clar, pero com he dit abans no es pot dir que lluitem contra "quatre gats". Si foren "quatre gats" jo no veuria la blavera cada vega que ixc al carrer, ni viuria en una "comunidaz"

"Cert. Però per això mateix, i tornant a l'inici de la teua dissertació, no es poden comparar les línies en valencià (que al meu modest entendre és el major triomf del nacionalisme al PV, i la base per a la seua creixença), que amb els cursets penosos de LRP."

Aci es torna a caure en altre error. Esta clar que els cursos de linea no es poden comparar en els de LRP, pero tampoc es pot dir que els cursos de LRP son penosos, si realment foren aixi, a partits com ERPV o el meu (Bloc) no farien tot el que fan per a evitar que reben subvencions.

"I respecte a la pàgina del GAVA no la trobe. Per sort ja no deu estar activa. Veieu? El blaverisme no és etern. Per cert, recorde haver-la vist alguna volta i les fotos dels membres del GAVa que eixien eren fotos de pre-adolescents...Deuen haver madurat..."

Es bo saber que ja no estan en internet, ara (i esta pregunta esta dirigida a polidet), estan en el carrer?

Desconnectat

 

#35 05-09-2006 23:48:09

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Jo ho dic, preferisc 100.000 blavers en internet que 4 en el carrer. Sabent que estan en internet, se que no estan fent pintaes o coses per l'estil.

Última edició per Joan_1707 (05-09-2006 23:48:22)

Desconnectat

 

#36 06-09-2006 01:23:33

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Doncs pareix que la pagina del GAVA (prou cutre) no ha desaparegut: http://anticatalanisme.webcindario.com/

Aço fa indicar, i fins a la contestacio de polidet, que este grupuscle del GAV continua actiu

Desconnectat

 

#37 06-09-2006 02:47:39

xoco_pv
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

si que és cutre si.
Nelo quan vaig escriure tambe resulta que estaba llegint sobre ACPV i va eixir aixina parlar de carrer de "mira mira (que jo estic mirant) i voras!
be sempre ens trobarem sorpreses ens tots els llocs. Jo m'endut sorpreses al BLOC, a ERPV, a Maulets... al final tot en tenim de defectes.


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#38 06-09-2006 13:00:12

polidet
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Perdoneu per haver trigat en respondre, motius de feina.
Per desgracia si que existeix la web del GAVA (Grup d'Acció Valencianista Alberiquense), i per desgracia com podeu veure (les fotos són d'aquest any per cert), els seus integrants són gent jove, gent que conec perfectament perquè sols tenen 1 ó 2 anys més que jo. A més algun d'ells té germans de la meua edat i més d'una vegada ens l'hem vista. Aquí UV té 1 diputat i però em sembla que no desapareixerà.
No se si haveu sentit que el meu poble va apareixer a la revista Interviú, per allò de les pintades racistes. Imagineu a quina magnitud arriben. Si paseu per ací segur que en voreu, i també voreu tot el poble ple d'enganxines d'España 2000, que he sentit dir que igual es presenta a les eleccions del poble. A tot açò també s'ha de dir que al poble hi ha un grup neonazi, que per cert si veniu a Alberic no aneu al bar que hi ha al mig del parc Glorieta, ja que és la seua seu. Bé aquesta és la situacó del Blaverisme al meu poble, però també he aprofitat per descriure l'Espanyolisme perquè estan molt units aquí.

Desconnectat

 

#39 06-09-2006 14:20:05

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Doncs era como jo deia...
Crec que fa uns mesos en el teu poble hague una reunio de la "Juventud Nacional" d'España2000 i reuniren a casi 200 joves del poble i rodalies. (El poble de la meua novia esta prop [Pobla llarga] i ella em conta tot aço)

Desconnectat

 

#40 06-09-2006 15:03:04

Darmagon
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Tio quines cares tenen aquestos del GAVA pero si deuen tenir 16 anys XDDDD. Deu meu crec que me estic fen massa mayor XDDD. Un par de clatellots li donava a mes d´un.

Salut!!!


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.