#1 02-09-2006 21:29:05

Webmestre1
Equip

Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

M'agradaria obrir una enquesta sobre això.

Jo crec que li queden uns 10-15 anys de vida aproximadament, tenint present que el 70-80% dins d'eixe temps estarà mort o molt vellet, que fora de la comarca de l'Horta ja ha desaparegut pràcticament, i que en un futur proper el nacionalisme anirà assolint quotes de poder que ajudaran a erradicar-ho.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 02-09-2006 21:39:49

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

A mi m'agradaria ésser tan optimista com tu, però no ho tinc jo tan clar.
El què si que veig és que són pocs, però encara en són,també és cert que si ta'n vas fora de l'hortaa tot estirar camp de túria ja no es veu pràcticamen allò del blaverisme. El principal problema és què no hi ha un partit que assolisca un nacionalisme més de centre,o fins i tot de dretes(la qual cosa jo no recolzariamai) què pense que ajudaria a que molta gent un poc més conservadora, i no tan radical com altres se sentira acollida.
De totes menes allò que és el blaverisme si continuemlluitant i d'ací en avant més fort que fins ara, pot ser complim els teus pronòstics webmestre, m'apunte al teu optimisme per continuar lluitant i si més no aconseguir erradicar-lo en eixe marge.


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

#3 02-09-2006 21:46:08

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Doncs tenint en compte, que el GAV encara te unes 90 seus obertes per tot arreu del pais, jo crec que encara li queda una llarga vida. I sort que els del GAV foren uns babaus i lis donaren la mitat de les seues seus a UV (Casi 100 seus) per que aquestos feren el proyecte politicoblavero, sino ara estarien encara per tot arreu.

I sobre el nacionalisme, no se. El pacte de Bloc-Eu pot fer molt de mal al nacionalisme valencia. Ja ho voreu, eixe pacte ens fara molt de mal als nacionalistes

Última edició per Joan_1707 (02-09-2006 21:46:25)

Desconnectat

 

#4 02-09-2006 21:54:27

Webmestre1
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

No cregues tot lo que diuen els del GAV, que són molt fantasmetes.

Caldria veure també què entenen ells per "seu", ja que coneguent-los, a lo millor amb dos o tres persones ja monten una "seu". Pensant així, doncs també hi han nacionalistes al Racó d'Ademús o a la Plana d'Utiel, si per exemple, en Requena el BNV treu 20 ó 30 vots...(no sé cert quants ne treu, però és un exemple).

Sobre el pacte BNV-EU, hi ha un altre fil...Com a nacionalista que du molts anys, a mi tampoc no em fa gràcia, però per desgràcia no veig altra solució. I si s'unira ERPV millor encara.big_smile


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#5 02-09-2006 23:05:57

Dridrak
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Home, com bé es diu a la pàgina, el blaverisme fou impulsat des de Madrid. Ja s'inventarien qualsevol cosa per seguir tocant els collons. Espero que la gent s'hagi culturitzat aleshores. El millor pel nacionalisme és un poble cult, incorruptible.

Última edició per Dridrak (02-09-2006 23:08:41)


La veritat està per sobre de totes les coses, la veritat ens transforma, la veritat ens fa créixer, la veritat il·lumina.

Desconnectat

 

#6 02-09-2006 23:22:37

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Al blaverisme no sé quan li quedarà; només sé que no arribarà a extendre's tant com fa unes décades amb Lizondo i Unió (anti)Valenciana.

Els anys que li queden no ho sé, però sí sé que al valencianisme/independentisme li queden molts anys encara. Fa 15 anys ningú s'imaginaria concerts multidinaris d'Obrint Pas o l'exit del bar Terra els Dijous per la nit, per eixemple....

Això no vol dir que les coses al PV estiguen prou fotudes.... si fins i tot la gent valencianoparlant (majoritària en comarques) no té massa estima per la terra...

Desconnectat

 

#7 03-09-2006 02:03:00

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Els del GAV encara que no ho parega estan desperdigats per tot arreu. En el poble de la meua avia que esta alla a fer la ma com aquell que diu (partint de valencia), hi ha un grup prou elevat de gent de les JJGAV. El problema es com en Valencia, els tios no posen cap cartell en l'entrada de la seu i si no els coneixes es molt dificil que reconegues que son part dels ultres del GAV.

Doncs, jo veig molt mal el pacte. Eixe pacte fa pensar que el nacionalisme valencia no te la suficient força com per a poder entrar sols en les corts i que necesita de partits espanyols per conseguir-ho. Les enquestes ja donaven un 4.9% de vots al BNV. Si en lloc de pactar en EU ho haveren fet en ERPV entrarien perfectement en les corts valencianes. Ara, si entren, sera de la ma d'un partit espanyol.

Desconnectat

 

#8 03-09-2006 13:46:56

Ximo
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Em tindreu que perdonar, pero jo soc pessimista amb esta questió i la meua reflexió es que quant pot aguantar els valencianisme fora de les corts?. hmm
A ses illes, els espanyols  ja estan aplicat el mateix que han fet ací. Bé , el que dic es que ací es anat molt bé als espanyols i el resultat d'aquest experiment el exportaran a altres llocs. yikes

pense que el millor que podem fer es estar tots units i no mirar-se tant el melic. No podem deixar  que lo que els borbons fins franco no pogueren aconseguir, el facen aquestos demòcrates... de fatxada wink

Última edició per Ximo (03-09-2006 13:48:26)

Desconnectat

 

#9 03-09-2006 13:51:37

Romeu_
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Els anys que li queden a santandreu.


Estem fent País. País Valencià lliure!!!

Desconnectat

 

#10 03-09-2006 14:03:42

Ximo
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Mentres existisca espanya, sempre voràs un santandreu un lladro o qualsevol altre mal parit hmm

Desconnectat

 

#11 03-09-2006 23:34:39

Webmestre1
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Voldria aportar una idea important també, que és una de les motivacions principals de la web.

I és que el blaverisme no és invencible

No és una mena de plaga bíblica que ens ha tocat.

De fet, una de les raons de la seua supervivència fins a l'actualitat, crec que és que no s'ha lluitat, o s'ha lluitat poc, contra ell.

Tots sabem la causa de fons, que analitzem en la web. Com una part del nacionalisme valencià ha estat controlat més o menys per ACPV i Eliseu Cliemnt, i aquests han fet, i fan, la política que els ha marcat el PSOE, el PSOE des de sempre ha condescendit amb el blaverisme, per a afeblir el nacionalisme, dividr la dreta i desviar vot útil cap a ells.

Estic fart de sentir nacionalistes que diuen que als blavers "hi ha que deixar-los estar". És el mateix que si digueren que una malaltia es cura sola sense prendre medecines (que podria passar, però no és normal).

En definitiva, com dic en altre lloc, subscric la dita que diu que davant un problema, és millor fer quelcom (encara que no siga encertat del tot), que no fer res.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#12 04-09-2006 02:03:10

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Una qüestió, aquestes són acusacións molt greus que fas contra ACPV i Eliseu Climent, jo, no sé si per falta d'experiència o per què, però no m'ha semblat mai que ACPV siga un dels causants o  un dels sustenidors del blaverisme quan dius allò que és absolutament partidista amb el PSOE, al menys jo no ho veig així.Pense que en quant a fonament i promoció de la cultura valenciana ha fet prou i continua fent. De totes menes és contradictori que algú recolze quelcom que vaja contra ell.


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

#13 04-09-2006 03:56:53

xoco_pv
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

dons xic assabentat: ACPV= arma del PSPV. Assabentat de quin partit son la genteta d'ACPV en majoria: PSPV, despres EU i en minoria els demes. Tan el PP fa les seues amb la RACV com el PSOE amb ACPV, tots dos son uns falços, per exemple el PP fa subencions per a la RACV mentres crea i li fa bola a la AVL...Ja sabem que aquestos partits fan una per a la galeria i despres altra per darrere

Última edició per xoco_pv (04-09-2006 03:58:58)


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#14 04-09-2006 04:24:46

xoco_pv
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Vinga i en mulle mes:
ACPV viu de les subvencions de diferents institucions politiqes. El seu millor client al País Valencià, des de fa molts anys, és el PSOE.
Aquest partit espanyol li compra distints serveis a ACPV
com: casals, manifestacions diverses, concerts, assemblees de PPCC, partits-mocadors polítics, etc., etc.)
El partit espanyol utilitza aquests serveis per a mantenir contents (amb un certa neteja de consciència)als seus càrrecs i votants "nacionalistes", al temps que (amb els partits-mocadors, d'utilitzar i llençar)té com objectiu que el nacionalisme polític al País Valencià no alce un gat per la cua...


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#15 04-09-2006 10:18:14

Ximo
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

de totes formes pense que Eliseu es un gran home, però la veritat es que com diu Emili Piera, en Nosaltres, Exvalencians "Tots pensàvem en Eliseu com un possible senador, conseller de cultura o, fins i tot, President de la Generalitat Valenciana, però no podíem imaginar-nos que el seu gust era esdevenir fallera major"

Desconnectat

 

#16 04-09-2006 10:22:54

Sóc_d'Elx
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Pense igual que Ximo, mentres estiga Espanya estaran els menjabobos estos.


http://www.sedo.es/52/img/elche.jpghttp://www.eselx.com/esfera/sisNews/mini/News6102.jpg Palmerar d'Elx i Misteri d'Elx, Patrimonis de la Humanitat......i la Dama a Elx per sempre!!

Desconnectat

 

#17 04-09-2006 11:45:04

reciari
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Hui en dia la gent va a les escoles i els ensenyen la realitat de la llengua i lo únic que fa que alguns es creguen la teoria del complot blaver és el seu odi a tot lo que siga català

Per tant jo crec que el blaverisme durarà poc temps.
Més vejent que ja no tenen un rerefons cultural darrere si no que es dediquen a criticar tot lo que no siga blaver o castellà

Desconnectat

 

#18 04-09-2006 13:05:50

Joan_1707
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

"Hui en dia la gent va a les escoles i els ensenyen la realitat de la llengua i lo únic que fa que alguns es creguen la teoria del complot blaver és el seu odi a tot lo que siga català"

Doncs no cregues, en molts instituts del Cap i Casal i rodalies encara es freqüent trobar mestres blavers que ensenyen el que a ells els interesa. Ademes, si mires el nombre de gent que estudia en "llinea en valencià" es practicament identic al que fa els cursos de Lo Rat Penat (increible, pero cert). Cada vegada hi ha menys gent en "llinea" i sol ser ahi on es donen a coneixer els PPCC i la nostra cultura.

Desconnectat

 

#19 05-09-2006 01:39:33

Webmestre1
Equip

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Joan_1707 escrigué:

Ademes, si mires el nombre de gent que estudia en "llinea en valencià" es practicament identic al que fa els cursos de Lo Rat Penat (increible, pero cert). Cada vegada hi ha menys gent en "llinea"

.

No exageres!

No crec que passen de 100 persones les que van als cursos d'eixa entitat fantasma, abans de gran prestigi.

I si mires les línies en valencià de TOT el PV, ne trobaràs vora 900, amb els consegüents alumnes. Mira les Trobades d'Escoles en Valencià, que cada any apleguen més de 20000 ó 30000 persones, i que són diria jo la festa que més gent aconsegueix arreplegar de tot el PV.

I això sense contar l'ensenyament universitari.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#20 05-09-2006 02:24:46

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?

Primer de tot, dir a XOCO_PV que no cal que utilitze aquesta mena de elements ridiculitzants i de superioritat com el nomentar-me "xic", vull dir, aquesta frase "dons xic assabentat:" no m'ha semblat la més idònia per referir-se'm amb una contestació, si més no, tots tenim una opinió i una manera de veure el mon, se n'adonem poc a poc conforme s'anem informant de què és realment el que passa, i agraisc les vostres paraules de correcció, però no és necesari que per corregir-me ridiculitzeu la meua opinió, que pot ser tan falsa con d'altres.

Realment acabem tots éssent exageradament victimistes; quan veiem una blavera ens espantem i la fem fugir tot el que es pot, i quan ens trobem algú que, tot i que és cert que podria fer encara més per la nostra cultura -però també en fa molt més que altres-,nosaltres el rebutjem...
Mireu-vos una cosa, i és aquesta, si per governar un estat o una nació, un país, digueu-li com vulgau, hem d'estar tots absolutament d'acord ací no avança ningú. Cert que hem de lluitar, i continuar lluitant, però si quan aconseguim pegar un pas avant, tots ens posem a cridar perquè es pot fer més que un pas(i tots ho sabem), ací estem condemnats al fracàs. Mireu sinó les coses com es fan, amb activitat, i compromís. Però no podem tirar a terra les pedres del nostre camí que han posat uns altres, hem de continuar avançant amb aquesta ajuda(encara que aquesta ajuda siga infinitésimament petita).
Valencians, heu sentit allò de posar el vostre gra de sorra?


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.