#1 01-09-2006 10:36:50

grixa
Membre

Pancarta de Maulets i les JJGAV

Hola a tothom, sóc nou aquí.
No sé si havíeu vist aquesta imatge, però m'agradaria fer-ne una denúncia pública.

http://www.valenciafreedom.com/web/modules/coppermine/albums/userpics/10002/normal_74.JPG

També us vull animar a tots per la gran tasca que esteu fent.

Última edició per grixa (01-09-2006 10:38:25)


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord.
Per l'oficialitat del català a la Unió Europea.

Desconnectat

 

#2 01-09-2006 21:49:39

Webmestre1
Equip

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

He seguit una mica la història en www.valenciafreedom.com d'aquests borinots de les JJGAV

Resulta que uns poquets d'aquests borinots han fet una "excursioneta" al Principat (no diuen que no els agrada? Doncs per què van allà?). I en passar per Sitges, crec, van veure aquesta pancarta penjada en un pont de l'autopista, i la van arrencar. I ara se l'han duta com a "trofeu de guerra" o quelcom així.

Què volen que els diga, això no té cap de mèrit. Jo els proposaria si són tan atrevits, que vinguen un 9 d'Octubre per la vesprada o un 25 d'abril i intenten furtar-nos alguna pancarta....si poden

Pel que dius, sí, això és denunciable. El Codi Penal espanyol puneix el furt i el robatori.

És més, si els Maulets (col.lectiu del qual han furtat la pancarta), anaren i se la demanaren, tindrien l'obligació de donar-se-la. Si no, aniria la policia i els obligaria a fer-ho, o millor encara, els detindria.

O encara més, si els Maulets o qui fora recuperaren eixa pancarta per la força, no seria delicte, perquè recuperarien una cosa que els han furtat.

Per tant, jo d'ells, si foren intel.ligents (que no ho són), faria dos coses:

1-Tornaria eixa pancarta on estava.

2-L'amagaria i procuraria que ningú se n'assabentara d'això.

Fer propaganda (el pallasso) per internet no és la manera més intel.ligent d'obrar en aquest cas...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 01-09-2006 22:04:39

Joan_1707
Membre

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Pareix que has fet un mal seguiment de la història Webmestre1. Aquesta pancarata la furtaren fa al menys 1 any. La que agafaren en Sitges es altra (que també es pot veure en la web blavera).

Segons he pogut llegir en diverses webs blaveres, aquesta pancarta de maulets estava dalt d'un andami (lloc públic) a l'altura d'un quart pis i els bojos del GAV pujaren a per ella. Aquesta es una de les raons per les quals maulets no ha denunciat aço.

Desconnectat

 

#4 01-09-2006 23:06:17

Webmestre1
Equip

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Doncs mira, eixa web tan fastigosa (que aviat esperem tancar), me la mire molt per damunt, no perc el temps en ella.

En qualsevol cas, eixa pancarta no és seua. Els Maulets se la poden exigir, per les bones o per la força, en qualsevol moment. I no seria cap delicte, ja que com dic, el furt i el robatori estan penats en l'ordenament jurídic espanyol.

Fent aquest raonament, me recorda com en 1707 i 1714, uns de fora ens furtaren el que és nostre, i per tant, reivindicar-lo no és cap delicte.big_smile


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#5 01-09-2006 23:34:30

Joan_1707
Membre

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Dubte que els de maulets puguen denunciar-ho primer perque estava a un lloc públic i despres perque fa un any d'aquesta foto... no creus que ja ho haurien fet?

per el demes que dius, et done la rao en tot. Els del GAV moltes voltes han retat als de maulets a que tinguen ous d'anar a la seua seu. No se a que esperen els de maulets per a fer-ho i depas recuperar la pancarta.

Última edició per Joan_1707 (01-09-2006 23:37:26)

Desconnectat

 

#6 02-09-2006 21:27:35

Webmestre1
Equip

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Doncs torne a dir que arrep'legar eixa pancarta, igual que la de Sitges, no té cap de mèrit.

Torne a dir-los que si són tan atreivits, que intenten dur-se una de les nostres pancartes un 9 d'Octubre o un 25 d'abril... si poden.

En qualsevol cas, estaria molt bé que els Maulets primer se la demanaren, i després, si no la tornaren, anaren un dia i la prengueren de nou.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#7 03-09-2006 01:55:25

Joan_1707
Membre

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Això es el que pense jo. Els de maulets deurien d'anar a la seu del GAV un dia que estiguen tots els de les JJGAV i recuperar la seua pancarta.

Desconnectat

 

#8 03-09-2006 13:05:17

grixa
Membre

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

El què realment em va sorprendre en veure la imatge, és que estigui penjada en un lloc de la xarxa. No els ha passat pel cap que això pot anar en contra d'ells algun dia?


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord.
Per l'oficialitat del català a la Unió Europea.

Desconnectat

 

#9 03-09-2006 13:51:14

Webmestre1
Equip

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Home, és que has de partir de la base que per a ser de les JJGAV has de ser bastant curtet...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 06-09-2006 21:07:16

Cap i casal
Expulsat

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Editat.

Per a provocar te'n vas a les teues webs.

Desconnectat

 

#11 06-09-2006 21:54:09

Webmestre1
Equip

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Has entrat ací a insultar i provocar i no aportes res.

Has comès una infracció greu, per la qual cosa sols hi haurà un avís-.

A la següent se't banejarà.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#12 06-09-2006 22:20:36

Joan_1707
Membre

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Entre cada dos per tres a aquest forum i just quan entra un blaveret a dir tonteries va i m'ho perc sad

Desconnectat

 

#13 06-09-2006 22:26:52

Webmestre1
Equip

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Vaja, gràcies per entrar tant en primer lloc.

No les hem esborrades totes. Hem deixat alguns missatges escampats que podràs llegir si t'abelleix.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#14 06-09-2006 23:03:59

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Pancarta de Maulets i les JJGAV

Sabeu a que em recorda la foto? Em recorda a la típica imatge de pel·licula, o que per desgràcia de quant en quant podem veure a la televissió, d'uns borinots que hagen segrestat algú.
També em regorda a quan els militars americans detingueren a Husein. Vull dir que semblen babaus fent tantes monades per una pancarteta, que com eixes i han milers atot arreu,, el que jo faria, seria anar a la seua seu, i dir-los, "pam--pam"(cops a l'esquena) Molt bé xiquets heu furtat una pancarta!, amb aquests esforços i interés algun dia podrieu mirar de treure-vos el graduat com a mínim!
Ais quina gentola, en serio que cada dia em sorprén més i més les tonteries que fan... pense que la calor i l'humitat del País Valencia no els senta masa bé als seus preciosos abets i sels desfà el cervell com si de mantega es tractés. PObres, cada dia estàn més de psiquiàtric...


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.