#1 28-08-2006 23:00:09

delsPPCC
Membre

Senyeres arreu del País Valencià

Soc de la comarca del Alcoia, però en meneje molt per l'Alacantí i el alt vinalopò. L'altre dia anat al centre comercial "la bassa el moro" a petrer en vaig fixar que hi ha una estatua d'en Jaume I que esta revent les claus de la ciutat per el arab que estaria "manant" en aquell entonses; l'estatua la va donar no se quina familia "pudiente" de Petrer i el text esta en castellà. També en vaig acostar Novelda que al temps del modernisme va tindre molt contacte amb Barcelona i hi ha unes cuantes cases museu, que segurisim que tenen senyeres. Si hi faig alguna foto les envie? he vist per damunt la galeria de fotos que teniu.
També pasant per San Vicent del Raspeig vaig vore una pintada de PPCC lliures : )

Desconnectat

 

#2 28-08-2006 23:11:51

Romeu_
Membre

Re: Senyeres arreu del País Valencià

Si si envia les fotos quan les faigues. Gràcies!!!


Estem fent País. País Valencià lliure!!!

Desconnectat

 

#3 28-08-2006 23:17:19

delsPPCC
Membre

Re: Senyeres arreu del País Valencià

Per cert he penjat fotos d'un mapa que vaig comprar al tractat (no son masa bones, estic ensenyan-me) i una pg. wep que posa més informaciò.

Desconnectat

 

#4 28-08-2006 23:26:03

Webmestre1
Equip

Re: Senyeres arreu del País Valencià

Benvolguda amiba:

Totes les fotos que ens envies seran benvingudes. si no t'aclareixes molt per a penjar-les ací, pots enviar-les a l'e-mail de la web: antiblavers_contacte@yahoo.es i ja les anirem penjant a la galeria.

Tota evidència de la quatribarrada a les nostres teres és poca. Ja veus que en la galeria ne tenim ja més de 500, i encara hi ha blavers que no ho accepten!


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.