#41 19-12-2006 21:58:39

Re: Any 2007: Any antiblaver

Si una concentració d'eixes guapes si pero aixo que has dit de grastronomia i concerts....... Esprais mos emportarem no? xDDDD que va es broma!!
Ale me'n vaig a dormir que estic cansaet de pencar tot el dia (mentira!!! xDDD). Bona nit a tots "i que vos percule un elefant" com diuen els d'Sva-ters al video XDDDDD!!

Última edició per Gandia1707-2007 (19-12-2006 22:03:50)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#42 20-12-2006 15:37:11

Re: Any 2007: Any antiblaver

Tu et despedeixes que tens són, jo salude que vaig a viciarme xD

Bé. jo crec que sería una idea genial això de fer una mena de festa-reindivicació pel PV, on tots els nacionalistes ens agruparem. Que vegen a espnaya que som un grapaet prou gran, no? (un centenar de catalans com he llegit  xDD) Si ho organitzarem, conteu amb mi però segur. Seriòsamen, que digueu???


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#43 24-12-2006 19:54:51

puka
Administrador

Re: Any 2007: Any antiblaver

Marc Martell: hauries d'explicar-te i demanar disculpes, em caus fatal per aquest comentari insultant que has escrit i que ademés és una incongruència.

Desconnectat

 

#44 25-12-2006 00:45:24

Re: Any 2007: Any antiblaver

Ja t'aniràs acostumant... a mi el primer dia que em vaig entrar ja em va caure malament xDDD només fa que insultar als demés quan no pensen com ell... amb eixa bandera (la creu de sant Jordi) i la personalitat que té que es sent superior o algo, sembla més be un feixista...
Ho havia de dir.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#45 25-12-2006 01:06:32

Joan_1707
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

No se perque dieu aixo de Marc Martell... jo gracies a ell vaig descobrir que soc un blaver camuflat xDD

Desconnectat

 

#46 03-01-2007 14:32:30

argentoní
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

Hola, és el meu primer missatge en aquesta estupenda web, no sé si aquest és l'espai indicat, sinó prego m'ho indiqueu. M'agradaria dir com català, de la comarca del Maresme, d'Argentona concretament, que hi ha molt desconeixement des del principat de la realitat social de València, potser per por a ficar-se i sortir escaldat. M'agradaria que em comentéssiu com he de comportar-me al venir en quant a la llengua. A més m'agradaria que em recomanéssiu  llocs per a visitar ja que desgraciadament desconec molt la vostra terra.
Gràcies

Desconnectat

 

#47 03-01-2007 15:16:19

Re: Any 2007: Any antiblaver

Benvigut al fòrum!
Mmm, deuríes d'aver creat un post nou... però dòna igual. El tema lingüistic es simple, la majoría de valenicans tenen la creença equívoca que parlen una llengua diferent a la catalana... Tú simplement, si tens ganes de discutir, dis-los que no es així, i si no, dis-los que tu parles català. Pots intentar disímular un poquet l'accent oriental, que això podría amenitzar a les feres blaves, però en principi no deuríes de tindre cap problema, de totes formes sempre hi ha algún que altre xenòfob per ahi. Llocs per visitar... doncs deuríes vore la Ciutat de València, però no parles castellà encara que ells si ho fagen, i tranquil que t'antendran.L'albufera és també ben bonica!  La veritat, es que si em digessis exactament quin tipus de paisatge tens ganes de vorer , millor. (vull dir, urbà, natural, etc...)

Última edició per AutènticValencià (03-01-2007 15:16:45)


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#48 03-01-2007 18:23:51

argentoní
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

Moltes gràcies autèntic valencià. Mira t'explico, conec alguns valencians però no podem parlar de política ni de llengua perquè perdríem l'amistat. Amb un d'ells vaig visitar la ciutat de València i em va agradar molt però no vaig escoltar parlar valencià en cap moment. Vaig estar menjant una paella en El Palmar, però tampoc vaig escoltar parlar valencià i em vaig entristir una mica, la veritat. L'any passat vaig estar a Guardamar del Segura i allà el valencià era inexistent, estava ple de madrilenys. En definitiva que en qüestió de llengua vaig donar per perduda la batalla, però he descobert aquesta web i m'ha il·lusionat, creia que ningú en el Regne de València o país valencià, no sé com ho preferiu, pensava així.
Sincerament no creus que amb tot el que ens uneix i estant tan a prop ens desconeixem?  M'agraden els paratges naturals.
Salut i força

Desconnectat

 

#49 04-01-2007 10:38:25

Re: Any 2007: Any antiblaver

AutènticValencià escrigué:

Benvigut al fòrum!
Mmm, deuríes d'aver creat un post nou... però dòna igual. El tema lingüistic es simple, la majoría de valenicans tenen la creença equívoca que parlen una llengua diferent a la catalana... Tú simplement, si tens ganes de discutir, dis-los que no es així, i si no, dis-los que tu parles català. Pots intentar disímular un poquet l'accent oriental, que això podría amenitzar a les feres blaves, però en principi no deuríes de tindre cap problema, de totes formes sempre hi ha algún que altre xenòfob per ahi. Llocs per visitar... doncs deuríes vore la Ciutat de València, però no parles castellà encara que ells si ho fagen, i tranquil que t'antendran.L'albufera és també ben bonica!  La veritat, es que si em digessis exactament quin tipus de paisatge tens ganes de vorer , millor. (vull dir, urbà, natural, etc...)

Com que la majoria dels valencians?!... Això passarà a l'horta (segons el que heu dit) però ací llevat de 4 uelets tota la gent sap que é
s el valencià, però li diu valencià, i a Sueca també tenen molt clar que és el valencià... No sé d'on t'hauràs tret del cap això.

Mira si vols sentir valencià, ves-te'n a Oliva, Tavernes de la Valldigna (big_smile), a la comarca dels Ports, a Morella, a la Vall d'Albaida, a Vinaròs, a Sueca, a Cullera, a Algemesí...
Argentoní el baix segura es castellanoparlant així com Requena, Utiel, l'Alt Millars... si vas a eixos llocs es lògic que no sentes parlar valencià així com si vas a València ciutat o a alguns llocs de l'horta.
El Palmar? això on està?

PD: Monduver nevat o Barx el millor paratge que t'hages imaginat mai big_smile,
Els que diuen Regne de valència són els espanyolistes blavers, nosaltres diguem País Valencià, i comunidad valenciana no ho diu ningú, alguns blavers i ja està.

Última edició per Gandia1707-2007 (04-01-2007 12:02:08)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#50 04-01-2007 12:33:35

Nelo A.N.V.
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

Bé ja que te poses a defensar el fet que sí que s'empre el valencià a la gran majoria del País Valencià, jo he de defensar que també a la ciutat de valència no és gens difícil trobar gent que el parle, i a més a més, si vas a algun começ i t'adreces en valencià, és probable que t'entenguen i fins i tot en alguns t'atenen en valencià i si no ho intenten. He de dir que la cosa va en augment i poc a poc la gent fa un esforç per atendre't en la teua llengua, tot i que sempre i haurà qui no, és clar. Pero en favor nostre, els valencians que vivim a la ciutat, he de dir que cada vegada més se sent parlar més el valencià al carrer.


No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir.

Desconnectat

 

#51 10-01-2007 23:34:59

Re: Any 2007: Any antiblaver

Un desig per a l'Argentoní.
Si viatges al País Valencià, desitge que et trobes amb persones tolerants i sense prejudicis. La realitat del País Valencià és molt difícil d'explicar, però per mi és com si la majoria de la població tingués ganes de ser espanyola i pertant es comportès com a espanyola, sobretot en qüestió de política i idioma.
Les visites al País, es fan més agradables si les fas amb algun conegut o amic del país que et porte a llocs i faça de pont amb altres persones.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#52 11-01-2007 15:23:21

Re: Any 2007: Any antiblaver

A Gandia: No m'ho he tret del cap! Primera no soc de Sueca xDDD segona, no se si seerà el meu poble i el meu cercle d'amics, però t'assegure que no pots començar la sil.laba "cat" sense que se tiren damunt de tu cinc o sis, diguente que valencià no és català, que estem a la comunitat valenciana i que els catalans són uns fills de putes...


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#53 11-01-2007 17:32:58

Re: Any 2007: Any antiblaver

1a Jo no he dit que sigues de Sueca (Suèquè tongue )
2a Doncs serà al teu poble, al meu cercle d'amics ningú diu que siguen uns fills de putes, i lo de "valencià no es català" ho han canviat per "no vull que li canvien el nom de valencià pel de català" i damunt ho diuen dos xiques que diuen ser antifeixistes, i resulta que tots els antifeixistes que coneixen (entre ells jo cool )  son catalanistes. O siga que s'han donat conter de que l'antifeixisme va lligat al catalanisme, i que tots els blavers son feixistes.
3a si et dones conter, sempre els valencians anem al capdavant en quant a l'independentisme (el vilaweb l'ha creat un valencià, el terme Països catalans el va inventar un valencià...), els catalans son més, però nosaltres som els que espitjem des de darrere.
4a Es depenen de pobles, el meu es una ciutat mitjana, pero et puc dir que ací hi ha molt independentisme però jo he anat a pobles on es cantava la cançó del "Paquito el chocolatero" dient "sense el blau". ("tirititirir sense el blau, sense el blau" tongue)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#54 11-01-2007 17:36:28

JesValen
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

Que agresividad que tenéis Gandia...

Desconnectat

 

#55 11-01-2007 17:55:15

Re: Any 2007: Any antiblaver

Que? en cap moment li he contestat malament... :S


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#56 11-01-2007 21:39:59

Re: Any 2007: Any antiblaver

Passa d'ell. Crec que men vaig a viure a Gandía... A Pobla Llarga, abunden els feixistes i els blaveros. Lo millor esque saben que no tenen raó, i inclús alguns ho admeteixen. Em sembla molt fort. Tens raó en això que els valencians som els qui donem una espenta sempre.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#57 11-01-2007 22:07:31

Webmestre1
Equip

Re: Any 2007: Any antiblaver

Autèntic Valencià, no t'has d'anar del teu poble. Això és el que volen ells, per a fer-se amb ell. Si algú ha d'anar-se'n, que se'n vagen ells.

Hem de resistir tots en el nostre àmbit i plantar cara a aquests borinots.

Per cert, la Pobla Llarga és el poble d'Albelda, de qui s'ha parlat en altres fils si és o no blaver. Tu tens dades més concretes?


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#58 11-01-2007 22:37:25

Re: Any 2007: Any antiblaver

Ell diu que es blaver... jejeje per a mi q no te npi de política... com el 75% dels blaverots.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#59 05-02-2007 16:45:30

olocaui
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

Es veu que google tambe s'apunta a la nostra lluita!!
http://google.ppcc.cat/


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#60 05-02-2007 19:55:39

-àlex-
Membre

Re: Any 2007: Any antiblaver

ei, olocaui. Aquest google funciona igual que els altres??
visca olocau.. racó de pau


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.