"Sàpies per cert que príncep que no serva fe a sos vassalls, per infeeltat de vassalls ha de morir."
No esteu identificat. #1 16-06-2009 00:16:14
Catalanmusictube.catL'associació cultural Músics per la llengua ha presentat a Palma Catalanmusictube.cat , un lloc web que pretén donar difusió a la música en català, tant a nivell nacional com mundial. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #2 16-06-2009 09:20:42
Re: Catalanmusictube.catBoníssim! vaig a inscriure'm Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 17-06-2009 18:18:06
Re: Catalanmusictube.catHi ha música bona. El millor de tot és la possibilitat de conèixer fàcilment totes les novetats que van sorgint per tot arreu dels Països Catalans. M'alegre que t'agrade Palamós. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #4 17-06-2009 20:18:11
Re: Catalanmusictube.catSí, bona cosa, i a part puc penjar musiqueta que faig jo tot i que..s'escapa del paràmetres estilístics del rock català la veritat, juas. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #5 18-06-2009 20:23:20
Re: Catalanmusictube.catQuan penges música de la teua autoria, ja ens diràs on localitzar-la, Palamós. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #6 24-06-2009 12:43:52
Re: Catalanmusictube.catoi tant, m'estic fent un myspace ja vos el passaré! Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat |