• Inici
  •  » Debat general
  •  » La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

#1 25-05-2009 10:45:20

ralph
Membre

La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

És aquesta:

http://www.televisiosensefronteres.cat/

Allà trobareu materials com banners, botons; notícies, què es pot fer per a col·laborar...

Esperem que isca endavant.

Salutacions!

Desconnectat

 

#2 25-05-2009 14:57:09

PALAMOS
Membre

Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

Sí, que ja fa pudor! Sí els catalans podem "aguantar" l'insufrible i caspós Canal nueve..almenys que els valencians disfrutin amb TV3.

PD: Això si, alguns programes de riure com un que es diu "mots encreuats" o "socarrats" de vegades em fa saltar la llagrimeta:P


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 25-05-2009 20:12:37

almogaver
Membre

Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

Això te solució, fes com una gran majoria, ignora-la no la mires, per a què li has de donar audiència a aquesta merda de televisió?, jo no mire més que les noticies, i saps per què?, per què d'aquesta manera puc comparar-les amb altres i la puc criticar a mort, jo no puc amb ella, l'única cosa que realment desitge, es que el més aviat possible deixara de retransmetre, i què l'angunia amb la que va nàixer, aviat acabe amb ella.

Desconnectat

 

#4 25-05-2009 21:05:50

PALAMOS
Membre

Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

Hauría d'haver posat "mode irònic activat"...
Per suposat que no miro aquesta merda de emisora panfletària de la generalitat corrupta valenciana, nomès, a voltes, per tal de somriure una mica amb l'apitxat i perque fan un programa d'humor pocasolta que es diu "socarrats"...total, si la resta és en castellà...i les pel.lícules sòn de serie "j" mad

Última edició per PALAMOS (25-05-2009 21:07:47)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 25-05-2009 22:05:30

golet
Membre

Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

Almogàver, trobe que allò que hauríem de perseguir és que fos una cadena amb una qualitat mínima i de trellat, amb un ús de la llengua normal; no desitjar que desaparega. A mi també em fa moooolt de fàstic, tot i que, com a bon masoca, també hi mire les notícies de tant en tant, a vore per on me la volen clavar ara ;-)

Però trobe que hem de lluitar per què siga una televisió pública, i no un mitjà de comunicació privat, del PP i més caspós que... jo què sé...

Desconnectat

 

#6 27-05-2009 00:28:59

Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

Bona iniciativa. Ja m'he posat en contacte amb els promotors d'esta.
Vos podeu fer fedataris, és a dir, encarregats de recollir signatures, i presentar-les amb garanties que no seran rebutjades per defectes de forma.

http://www.televisiosensefronteres.cat/


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té web

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.