#1 19-03-2009 10:46:46

DK-PV
Membre

Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Despres d´intenar legir un article en el "Pajiller" (per les "palles" mentals que es fan) de Ricard Garcia Moya, el qual m´ha costat molt de legir perque estaba ple de faltes d´ortografia m´he alegrat.
http://www.elpalleter.com/actualitat/op … 309_2.html

Si tinc que diro, estic content! S´ha clavat amb nosaltres diem que no sabem parlar el seu "blavencià"!, cosa que em dona molta algria, ja que podem dir que si diu que Alcoi i tambe els pobles que l´embolten son un niu de "catalanistes" es una de les mijors noticies per la gent de les comarques centrals.
Eixe cancer que sarrosega desde el cor del Pais Valencià no ha arrelat a Alcoi. Puc dir que ara mateixa que be n´hi ha mes castellanòparlans a Alcoi ciutat pero fins i tot ells s´adonen de la realitat nacional del Pais Valencià i de l´engany dels "blaverets". Ahir pensava que el mal de Pais Valencia estaba massa fort i que si voliem fer una realitat nacional del Pais Valencà deviem d´ amputar lorigen del mal, Valencià ciutat; sí seria molt extrany un Pais Valencia sense la ciutat de Valencia. Pero al legir aixo m´ha donat molt de joia, ja que en comptens d´insultar-nos  als tots els alcoians, està alban-nos i a mes m´ha fet sentir que eixe cancer pot tindre cura i el el mal cada vegada es mès petit, arrinconan-se cada vegada mès al seu orige.

Malgrat que aquest pseudointelectual o mes be borinot, es clava amb l´Ovidi Monllor i mès persontges alcoians no tenim que enfadar-nos, qualsevol insult seu es mel per ha nosaltres. Nomes hem de lamentar que existisca gent com eixa que no anten la realitat del Pais Valencià i molts menys la dels Alcoians i la resta dels pobles del Comptat.

Desconnectat

 

#2 19-03-2009 10:56:30

PALAMOS
Membre

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Clar que si! el que s'ha de fer és muntar un autèntic "catenaccio" llingüístic, per no perdre la base socal!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 20-03-2009 17:21:39

Tombatossals
Membre

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Si no fora per les comarques centrals que seria del País Valencià.

Estes coses et fan pensar que estem fent país. Es una senyal de que anem per el bon camí.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 

#4 21-03-2009 00:58:27

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Estos blaveros pseudo-intelectuals saben ben be que les comarques al sud de València i nord d'Alacant son un niu de "catalanistes", ja que es el lloc on més valencià es parla, per això ens insulten.

A mi també m'ompli d'orgull cada volta que llisc que "Gandia/Alcoi/Albaida/Sueca... està plena de catalanistes", aixi estan demostrant que el vertader cor del País Valencià encara no està mort ni enganyat, i que la veritat del poble valencià està amb nosaltres.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 21-03-2009 08:57:17

PALAMOS
Membre

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

home dons si els tenim rodejats pel sud i el nord, bé els podríem atacar i finalitzar d'un cop la batalla de valència...


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 21-03-2009 12:41:17

Webmestre
Administrador

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

En fi, al centre del PV no hi ha tants valencianistes autèntics però n'hi han també. Eixos valencianistes a més per a mi tenen molt de mèrit, perquè lluiten, com qui diu dia a dia contra els blavers. Si mireu la secció de "Violència blavera", veureu que són els que més atacs en reben.

Respecte a García Moya, és un pobre home, que se fa passar per allò que no és (investigador o professor). I per favor, no li digueu Ricard, sinó pel seu nom com a ell li agrada: Don Ricardo.

Desconnectat

 

#7 21-03-2009 13:13:18

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Deu meu, ho estic llegint ara mateix, "l'anjorn, l'asprà"... d'on han eixit estos pokemons?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 21-03-2009 15:41:54

Tombatossals
Membre

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Albaida catalanista? No estic jo molt segur.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 

#9 22-03-2009 01:33:12

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

La Vall d'Albaida no? Per favor... si es un dels búnquers més odiats pels blaverots XDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 22-03-2009 16:02:17

Tombatossals
Membre

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Jo deia el poble, la vall d'Albaida clar que si.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 

#11 22-03-2009 18:18:49

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Albaida no ho sé, crec que no he estat mai, però si que he estat a Ontinyent, Otos, La Pobla del Duc... i crec que està prou be la cosa big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 09-04-2009 04:00:23

Tio_Cuc
Membre

Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.

Jo he estat a Albaida, al poble, no a la comarca, i la sensació que he tingut allà és que són prou blaverets. Fins i tot per moros i cristians posen a les balconades unes curioses, per mi, senyeres amb només dues barres i una franja blava enoooormee que pràcticament ocupa tota la bandera. Jo també arribe a la reflexió de l'amic alcoià i és que quan més apitxen sembla que més blavers hi ha. Però això sí, aquesta darrera frase s'ha de matisar perquè per exemple a Gandia també apitxen però es tracta d'una apitxamenta molt subtil a banda que tinc entès que els de Gandia no poden vore als de València.

De totes les maneres el País Valencià és molt complex, un amic meu de Castelló quan vivia a Alcoi va penjar per festes de la balconada de la casa on vivia una quatribarrada normal, no estelada o independentista i el van tocar al timbre per dir-li que si no despenjava "eixa bandera catalana" li la cremarien. Enguany jo he pogut certificar com per festes de Magdalena penjar una quatribarrada és la cosa més normal del món, és més, només he vist banderes quatribarrades i, les de la franja verda només eren les de plàstic que penja l'ajuntament i, encara diria més, no he vist ni una sola estanquera, ni una, segurament he tingut sort, però jo no n'he vista cap.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.