#1 06-02-2009 20:04:16

Tombatossals
Membre

Processó civica

És una peticó per a Webmestre, per si pot trobar imatges de la processó cívica del 9 d'Octubre de quan treien al carrer la quatribarrada.
P.D: si les trobes pentja-les a la galeria, perquè m'he pegat bacs buscant-les per no les he trobat.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 

#2 06-02-2009 22:53:15

Webmestre
Administrador

Re: Processó civica

En la galeria crec que ne tenim una, de l'emblema quatribarrat de "Lo Rat Penat", que me sembla que era el que treien. Abans d'anar a dormir te la buscaré.

Desconnectat

 

#3 06-02-2009 23:08:26

Webmestre
Administrador

Re: Processó civica

Ací la tens. Efectivament, el treia "Lo Rat Penat" (que abans de la transició no era per a res una institució blavera, com ara), i aquesta foto és del 9 d'Octubre de 1960:

http://www.antiblavers.info/galeria/albums/userpics/10004/normal_Lo_Rat_Penat_9_Octubre_1960.bmp

Desconnectat

 

#4 07-02-2009 12:26:16

Tombatossals
Membre

Re: Processó civica

Gràcies Webmestre.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 

#5 02-03-2009 14:40:34

almogaver
Membre

Re: Processó civica

Hi ha una altra del Penó, a la plaça del País el mateix 9 d'Octubre, el problema es que no la puc escanejar i posar-la, en quan puga la passe.

Desconnectat

 

#6 02-03-2009 17:06:15

Webmestre
Administrador

Re: Processó civica

Amic almogàver, recorda que la majoria dels locutoris d'immigrants tenen escàner.

Gràcies.

Desconnectat

 

#7 02-03-2009 19:46:20

almogaver
Membre

Re: Processó civica

Si, és ben clar què si, però jo també el tinc a casa, el que passa és que no em funciona i no se, el perquè?, no és qüestió d'anar-hi a escanejar res, en quant consegueixca fer-lo anar la posaré. Amés a més és una foto què els blavers han utilitzat molt per donar a entendre què el Penó era dels fatxes, pel salut què li ofereixen al passar.

Desconnectat

 

#8 02-03-2009 21:55:19

PALAMOS
Membre

Re: Processó civica

Quina emoció aquestes fotos!. Temps fa, però cronològicament parlant, fa 3 dies de tot aixó! Espero que, com el mateix capitalisme, tornem algun dia al punt de trobada.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.