#1 23-01-2009 17:02:00

DK-PV
Membre

Ataquen la seu d'ERPV de València

Com podeu mirar a les pagines web:

http://www.racocatala.cat/noticia/ataqu … e-valencia

http://www.levante-emv.com/secciones/no … a-Valencia

Aixo comença a ser un "suma y sigue", com continue aixi la cosa dintre de poc començaran a apareixer les primeres victimes mortals de l´intolerancia de l´extrema dreta i mentres tant la justicia espanyola continua mirant cap a un altre costat.
Si hagues sigut els desgraciats d´ETA ja estaria la policia buscan qualsevol pista, pero com ja saben de qui es els dona igual. Quan torne a haver sang ja sabren de qui es la culpa i qui podia haver-ho evitat i no va fer res.

Desconnectat

 

#2 23-01-2009 17:08:43

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Segur que deu haber estat el Toni Porquina aquell.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 23-01-2009 17:23:39

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

De totes formes s'estàn cremant ells sols amb aquets actes de "carrer borróc". Els mitjans de comunicació, com hem anat veient, ja no es tallen i començen a anomenar els Garrulos Anti Valencians com "ultras", "vándalos", "gamberros".
El temps posarà a cadascú al seu lloc. Una mica de resistència erpv! Les imatges del "terrorisme" català son en blanc i negre i les del GAV es donen en la televisió digital. ja fa molt i actualment VOSALTRES SOU UNS TERRORISTES


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#4 23-01-2009 17:27:54

Tanit
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

je je, més que carrer borroc, kale barraka... que tots aquestos encara no han eixit del bunker barraqueta...

Última edició per Tanit (23-01-2009 17:28:46)

Desconnectat

 

#5 23-01-2009 18:31:19

grau_gandia
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Vosaltres, feixistes, sou els terroristes!! GAY-JJGAY-E2000 etc..


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#6 24-01-2009 12:01:59

UPV96
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

En moments com aquests, quan les urpes de l'espanyolisme fan acte de presència una vegada més, és encara més gratificant autoreafirmar-se en l'ideari fusterià. Si tant temen la presència d'un partit que no amaga la catalanitat dels valencians, per molt menut que siga (de moment), és que realment s'està en el camí correcte per desenmascarar la ignominiosa situació on es troba la societat valenciana. València, desperta! País Valencià, desperta! Països Catalans, desperteu!

Desconnectat

 

#7 24-01-2009 16:43:38

Webmestre
Administrador

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Disposeu d'imatges? És que no les veig enlloc i seria bo posar-les en la galeria.

Desconnectat

 

#8 24-01-2009 17:21:33

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

a la pagina enemiga n'he vist unes


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 24-01-2009 20:54:00

almogaver
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Menyspreable, no cal dir res més, no estic molt d'acord que els actes bandàlics d'aquesta tribu es vegen en tv digital, doncs aquesta, han estat i son vistos en blanc i negre i digital, son "terroristes" des del seu neixement, no hi hagut mai una altra via de, civilitat?, no!. Però això encara li resta molt per a acabar-se, mentre no siguen reconeguts per la societat com a "terroristes", això no canviarà mai, i la societat blavenciana dista anys llum per fer dit reconiexement, ells ataquen, destruixen, colpejen, però, nosaltres  que fem?, no fem res, son la dreta més reaccionaria que tenin junts a Espuña 2000, CV, Gav, etc.
La cosa està clara, ara ha estat ERPV, demà serà un altre i segur que d'esquerres, i els jutges què?, si ells son més terroristes que ningú, com van a criminalitzar els seus?.

Desconnectat

 

#10 24-01-2009 22:04:49

Webmestre
Administrador

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Ja està, ja n'he trobat una imatge al Racó Català i l'he penjada.

Desconnectat

 

#11 24-01-2009 22:37:23

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Weno almogaver tampoc es la fi del món tanqui company, temps al temps wink


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#12 25-01-2009 13:38:43

Tombatossals
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Tan sols hi ha que buscar un poc d'informació d'ells per a saber amb quina mena de gent estem parlant. Si busqueu informació sobre el president d'Espanya 2000 sabreu que també es el propietari de Seguridad Levantina i propietari d' algun que altre gimnàs. Estireu el fil i sabreu qui són, no s'amaguen tan sols teniu que buscar un poc.


"Assumiràs la veu d'un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble."

Desconnectat

 

#13 25-01-2009 18:58:47

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

De la nostra mà estan bastantes coses, intentar guanyar-se la confiança dels comerços del costat per si veuem alguna cosa extranya, fer difusió per youtube de les agressions, o gamberrades de poca solta com aquesta, informar als diferents col.lectius de la ciutat de qui son aquesta gent i el malestar i perill que comporten

Tornar-se de les agressions....


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#14 26-01-2009 20:43:18

almogaver
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Palomos, no és tan fàcil com pugues pensar, eixos mateixos comerços, com imaginaràs no voldran saber res de l'assumpt, per por els mateixos gossos españols, jo i la meva familia hem estat agredits per aquesta mateixa gent, la d'espuña 2ooo, lhem dut els tribunals, i què dir, damunt d'agredits, a pagar, i ells tant contents, els gav, jo mateix de jove, quan va neixer hi era amb ells, em vaig sentir a poc temps enganyat, va ser quan vaig començar a investigar pel meu conte, a llegir, a viatjar per poder veure les coses que ells negaven, i va ser quan vaig arribar a la conclusió, que ara per ara mentenc i mantindré per sempre més, les mateixes idees que li estic inculcant el meu fill, el menyspreu per tot allò què indique mentida i genocidi del nostre poble, de la nostra nació, de la nostra llengua i com no de la nostra senyera, la qual ja no cal dir res més de quina és, potser vosaltres els que hi parleu ara i aquí, la inmensa majoria no va viure aquells temps, i com a consequència no vareu viure aquelles batalles que res han de veure amb les d'ara, és per això que s'encen la sang quan s'entera ú de coses com aquesta, jo ja les he viscudes i de més grosses, nosaltres ja hen fet molt de camí encara què no ho semble, i com no hem fet PAÍS, i seguim fent ara NACIÓ, a la nostra manera, al nostre pas, amb silenci si escau, per tant arrivem a la conclusió què amb aquesta gent que ens malmet el PAÍS se'ls a de donar mà dura i resposta de la manera que siga, una i una altra vegada, les que calguen.

Desconnectat

 

#15 26-01-2009 21:06:05

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

En una frase he sintetitzat les teves 9 últimes," tornar-se de les agressions", estic completament dacord amb tu, m'agrada que pensis així i si de veritat has patit a les teves carns l'agressió feixista ja sabràs que en la la In-justícia espanyola no hi podem comptar i que a qui li fots primer, li fots dos cops.

I ha de ser així, sense donar detalls explícits aqui, perque sino tant vertadera és l'afirmació que aquesta gentussa son uns iletrats ignorants i analfabets com aquella frase sentida per ahi de "blavero valent, catalanista co... "

No dubto de la força i defensa de les teves conviccions, però per aixó no em destrossis el nom, em dic PALAMÓS. Jo et podria dir Ruc-almogàver i quedar-me tan ample.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#16 26-01-2009 21:12:48

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

lunic que per posar l'accent haig de fer una compta nova sad


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#17 26-01-2009 21:21:41

grau_gandia
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Jo també he viscut això... Resulta que aquesa gent capta xiquillets de 13-14 anyets i els inculquen un odi a la seva terra i cultura que dona por. Però en fi, hi ha que lluitar i fer-se veure i escoltar per a que la gent s'ho faja veure un poc, tots junts podrem!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#18 26-01-2009 22:27:38

pujalt
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Yo crec que ERPV és la millor opció per a la Catalunya Sud, deixen-nos de tantes babauades de BLOC i valencianisme de construcció, nosaltres som catalans i prou. Visca ERC

Desconnectat

 

#19 27-01-2009 14:30:21

almogaver
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Pujalt, estem d'acord, però el què no pots fer es obligar la gent a pensar com tú mateix o jo fins i tot, cadascú tenim una manera o sentir de fer PAÍS I NACIÓ diferent, be siga des del BLOC o des de ERPV, o fins i tot des  d' EUPV, els quals no us capiga el més petit dubte que encara que siguen federalistes, son més nacionalistes què el propi BLOC, això és la meva opinió.
Perdona pel que sortit del teclat, PALAMÓS, però ha estat un lapsus al voler escriure apresa i sense mirar l'escrit, no ha pretés en cap moment destrossar-te el nom ni de bon tròs, entre d'altres coses és què soc colombaire i acabava d'estar parlant en un foro de coloms, perdona!.
I si, grau_gandia, tens tota raó, jo els comparo amb els "camells" de la droga, què capten el jovent per a enganxar-lo, doncs aquesta gent fan exactament el mateix.

Desconnectat

 

#20 27-01-2009 15:26:07

PALAMOS
Membre

Re: Ataquen la seu d'ERPV de València

Ok, perdona tu també dons per l'error almogaver..

El problema amb la captació de nois molt joves, és per mi, un problema d'estètica; m'explico: Quan tens 13, 14, 15 anyets necessites una referència, una marca, un distintiu i com més caradura i cruel sigui aquest referent millor. Crec que per aixó molts marrecs d'aquestes edats es deixen seduir per tres conceptes bàsics que aporten els grups fatxes (jjgav, etc..) és a dir VIOLÈNCIA, PANFLETARISME (el seu en concret alçar la bandera valenciana de la franja blava i dir "vixca valenciá" i pocasoltades d'aquestes i amparar-se per fer mal en un grup més o menys amanit de 60 persones.

En cambi és quan la gent es fa més gran que ja no vol ni transgredir ni AGREDIR, que comença a interessar-se per l'origen dels valencians i ja no s'empassa l'odi absurd i sense sortida que proclama el blaverisme. Segur que això els hi ha passat a molts nois ja no tan petitets.

Quan un és petit, sino es documenta o està ben acompanyat per gent com nosaltres ràpidament li ve al cap un anàlisi super-simplista: Catalanisme: Cumbaiàs, rock català-valencià poc comercial, noies amb rastes i l'estelada i blaverisme: Merder, muntar bronca, fer-se "l'home", ser valencià-xulo i omplir-se la boca de militarismes sempre atractius a aquestes edats com "lo regne, la llengua valenciana, que si cacalunya i totes aquestes polles en vinagre.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.