#1 13-01-2009 13:03:27

DNI_val
Membre

DNi o targeta de credit?

¿Targeta de credit o D.N.I?

En temps de crisis o segons el govern de ZP “tiempos de recesión”, lo primer que fem es apretar-nos el cinturo per a poder aplegar a fi de mes, aixo si, qui puga apretar-se'l, perque molts valencians ya estem en la coa del paro.

No es prou els diners dels que nos hem que privar, que encara ve l'Estat espanyol a apretar-nos un poquet mes. Enguany, cada valencià haurem de pagar al “Gobierno de España” uns 1.203’00 € en concepte de manteniment de l´Estat, segons les ultimes balances fiscals.

Est es el preu de ser espanyols, els valencians i valencianes no fem mes que nutrir una facenda espanyola per a despres rebre 519’00 € menys dels que aportem a l´Estat per mig d´imposts i cotisacions.

Si els valencians i valencianes aportem uns 1.203’00 € i rebem 519’00 € menys dels que aportem, es a dir:

1.203 € - 519 € = 684 €

¡a soles 684 € d´inversio per part de l'Estat Espanyol a la Nacio Valenciana!

Els valencians i valencianes deuriem de preguntar-nos: ¿discriminacio? ¿Val la pena mantindre una targeta per la qual nos cobren comissions? ¿Val la pena nutrir una facenda per a ser la nacio de l'Estat Espanyol mes discriminada, estar a la coa de les atres nacions de l’Estat i ser la moneda de canvi en totes les negociacions?

Jovens Nacionalistes d´UV diguem prou, prou de discriminacio, prou de ser la moneda de canvi.

Prou de pagar unes comissions exagerades per a mantindre un Estat, el qual sempre nos dona l´esquena i utilisa els diners dels valencians i valencianes per a nutrir atres nacions.

Digam: ¡PROU!

Perque el Futur es Jove, el futur es nostre.
+ info: www.jovensnacionalistes.com

-JNUV-
Jovens Nacionalistes d´UV
Nacio Valenciana, 12 de Giner de 2009

Desconnectat

 

#2 13-01-2009 13:55:55

Curial
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

Xe, hauria estat tan be que UV haguereu dut este discurs nacionalista i reivindicatiu quan tenieu poder, en comptes de fer la comparsa del PP... i me dona igual que ho fereu amb la vosta òptica de secessionisme lingüístic, però per lo menys haguereu fet nacionalisme.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#3 13-01-2009 15:28:20

La Tuna Punk
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

puf
no m'he molestat ni en llegir-lo

Giner? quin mes es eixe?
xDD


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#4 13-01-2009 17:07:55

PALAMOS
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

I per cert quina parida de pagina-ou júajúa. Es hortero-psicodélica.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 13-01-2009 17:11:33

Re: DNi o targeta de credit?

Eres tu el que es va registrar fa temps diguent "Que per que no estava Acció Cultural del Pastís valencià" a Expojove, defensant als espanyols del GAV?

D'eixa manera sou nacionalistes, defensant als cutres feixistes espanyols? No em faces riure, HA HA HA.

Per cert, si eres nacionalista has de defensar el que tu creus que es la teua nació i no aliar-te amb uns nacionalistes d'una nació que no existeix i menys una que intenta fer-mos desaparèixer cada dia que passa.

Sou espanyols i punt. El dia que ataqueu als feixistes espanyols (GAV & Puteros2000) de la mateixa manera que ens ataqueu a nosaltres, aleshores es podreu definir com nacionalistes valencians.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#6 14-01-2009 11:01:48

grau_gandia
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

Hahaha!! Que bo! Feia temps que no llegia en l'idioma "balençiano"...


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#7 14-01-2009 16:04:51

almogaver
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

No és clar que nooo!, ens faran escriure pitjor, encara que en el seu context poguera tenir raó, es fa complicat l'haver de llegir-lo i entendre-ho, ara i sempre volem anar de ser nacionalistes quan no passen de ser uns míseros botxins espanyols, simples escamots de la més fervent nació estanquera, de la que ells nomenen "piel de toro" i "olé", parlen d'una nació la qual és part de una NACIÓ, i es refereixen a eixa altra nació a la que li diuen "Estat", serà la "terra de conills". Després d'haver traït tothom i tot allò què és nostre, tant Valencià com a Català, ara hi van ells i volen ser més que ningú, i damunt van de víctimes, de desauciats d'espanya, de pagar impostos, de estar a la "coa", per cert què és això?, primer que aprenguen un mínim de vocabulari, què siguen realment un xic més valencians de debó i després ja veurem.

Desconnectat

 

#8 14-01-2009 20:25:24

DK-PV
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

Igual esque volen convertir-se en una especie de "CIU a la valenciana". Jo,jo seria bonisim que ara UV es tornes nacionalista i defenguera l´unitat de la llengua. Pot ser que com el votans d´UV se n´han anat a Coalicio Blavenciana o als PePeros tenen que canviar de idielogia per al que els vote algú.

Desconnectat

 

#9 14-01-2009 20:27:40

DK-PV
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

He dit ideologia, que conyons he posat avans com en veja el meu antic mestre de valencià en trenca els ous (si ja de normal tinc mala ortografia)

Desconnectat

 

#10 15-01-2009 12:25:54

VLC_CAT
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

Tunapunk, per a no llegir, "Giner" està al final del text...

A banda, en quant a la pàgina em quede amb aquesta "perla":

4- Demanem la compareixença del conseller de cultura perque, si els mestres dels nostres chiquets (STEPV) cedixen espais als amics de ETA (ERC), ¿que es lo que s'impartix en els nostres coleges, valencià?     yikes yikes yikes

Desconnectat

 

#11 15-01-2009 15:03:25

Re: DNi o targeta de credit?

4- Demanem la compareixença del conseller de cultura perque, si els mestres dels nostres chiquets (STEPV) cedixen espais als amics de ETA (ERC), ¿que es lo que s'impartix en els nostres coleges, valencià?

Vaja uns subnormals.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 15-01-2009 15:29:48

PALAMOS
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

El dia que es penalitzi dir la paraula "terrorista" per la cara només per insultar, més de la meitat dels valencians (els "altres" valencians, és a dir els blaus i peperos) hauràn de pagar mils d'euros de multes.

i el dia que la justicia es decanti una mica més al nostre favor( pq equitativa no ho podrà ser mai) uns quants que avui dormen tranquils rossegaràn els barrots uns quants anys. Per posar bombes, agredir, i rescatar comportaments socials del feixisme.

Tard o d'hora se us acabarà el xollo malparits.


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#13 15-01-2009 22:27:45

VLC_CAT
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

Val, ok, és molt fàcil, els mestres de valencià, què és mereixen un homenatge impagable, ensenyen EUSKERA.
Ara, el q no sé és quin dialecte....
... ja estem...

Desconnectat

 

#14 15-01-2009 22:51:11

Re: DNi o targeta de credit?

Un blavero a antiblavers.info... jo no li trobe massa explicació

Última edició per Gandiero_Casalero (15-01-2009 22:51:22)

Desconnectat

 

#15 15-01-2009 23:42:26

Re: DNi o targeta de credit?

Diguem-li com toca, es un ESPANYOL, i fatxa damunt big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#16 15-01-2009 23:46:17

ka
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

VLC_CAT escrigué:

Val, ok, és molt fàcil, els mestres de valencià, què és mereixen un homenatge impagable, ensenyen EUSKERA.
Ara, el q no sé és quin dialecte....
... ja estem...

????


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#17 16-01-2009 00:14:13

VLC_CAT
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

hola amic, q et passa? no entens el missatge o simplement és que parles amb símbols??

Desconnectat

 

#18 16-01-2009 00:19:22

Webmestre
Administrador

Re: DNi o targeta de credit?

Xè, he mirat la secció d'enllaços i no ens han enllaçat!

Nosaltres sí que hem enllaçat al seu partit (no és broma, mireu, hem enllaçat tots els partits amb implantació en territori valencià).

M'encantaria que ens enllaçaren. He he

Desconnectat

 

#19 16-01-2009 00:31:41

ka
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

VLC_CAT escrigué:

hola amic, q et passa? no entens el missatge o simplement és que parles amb símbols??

$%&"$&/$%/?!"?$·" hmm

Traducció: no entenc res hmm


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#20 17-01-2009 00:26:13

VLC_CAT
Membre

Re: DNi o targeta de credit?

Vaig a contar-te un acudit que he vist en una web:

Mama, mama…
- A l’escola em diuen friki!!
- I tu què fas?
- Em resto un punt de popularitat!!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.