#1 19-11-2008 00:19:22

PALAMOS
Membre

Raó de ser del blaverisme en una frase:

Fins fa sols un parell de mesos i ficar-me en aquesta pàgina no tenia gaire idea de qui eren els de CV i l' intent de "martinez el facha" que teniu aqui, el sentandreu.
Jo si hagués ara de descriure'l a algú el presentaria com un amant de la violència qualsevol, un ultra del futbol, un "odiador". Perquè amb una sola frase q he llegit ala seva pàgina es descriu la raó de ser d'aquesta mala sang, diu:

"
    Sentandreu afirma que Coalicio Valenciana es la garantía de que la “Batalla de Valencia” se mantenga, porque la lucha del valencianismo frente al catalanismo es consustancial a nuestra forma de ser"

Es a dir, podent dessitjar (ell) guanyar la batalla al catalanisme ( el q mai ha passat ni passarà) vol arribar més enllà: Perpetuar aquest motiu com a raó de viure sense desig q es solucioni, perque sino....ja que li quedaria per fer en esta vida?? RES.

a FER LA MA, com dieu !!  smile  Sentandreu malnascut, renegat!

Visca PPCC


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#2 19-11-2008 03:58:15

Esquerrà
Expulsat

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

La seua batalla és que València sempre siga castellana, per això ell es va oposar a l'oficialització de les llengües "vernacles" a la transició espanyola. El catalanisme és l'únic moviment al País valencià que vol normalitzar la llengua pròpia dels valencians i per això ell està en contra del catalanisme. Sentandreu mai ha entés ni entendrà que es puga donar física quantica en valencià. Sentandreu només reconeix el castellà com a llengua vehicular de tots els valencians i el valencià només l'entén com una cosa folclòrica a ridiculitzar (per això la seua manera particular d'escriure-ho en la seua web sense seguir cap normativa ni oficial ni secessionista).

Desconnectat

 

#3 19-11-2008 14:14:43

DK-PV
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Amb tot l´odi que te sentandreu a la sang, al igual que tot els seus vasalls; en l´hipotetic cas que guanyes algun dia les eleccións (molt dificil i preguem que siga impossible) estaria a la mateixa altura que Hitler. Segurament ens clavaria en camps de concentracio, juntament amb negres, mussulmans, jueus i gais; i es dedicaria fer un extermini bestial per calmar la seu set de sang i odi (cosa impossible). A mes de prohibir els sindicats, els actes culturals, el partits pol.litics,.. cosa per la cual es pasaria la constitucio espanyola que ho defen tot això per "forro dels collons".
Gracies a deu que era un malson! i CV nomes li voten 4 gats (rabiosos i sorollosos , pero 4 gats).

Desconnectat

 

#4 19-11-2008 14:39:19

Jmtx!
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Els blavers solament es dediquen SOLAMENT a lluitar contra el catalanisme, o es que haveu vist algun acte d'ells que no es base en reventar/boicotejar/protestar per un acte catalanista?
Son gent que creu tenir la veritat absoluta, diguent per exemple que Canal 9 o el PP son catalanistes, negant la evidència de la unitat lingüística contradiguent a totes les universitats del País Valencià .
Fa temps vaig llegir ací aquest text que em feu molta gràcia:

La teua és una lògica circular.

A veure, si hem d´opinar sobre la natura d´una llengua, està clar que haurem
d´atendre al dictamen dels experts sobre la matèria, no? Vull dir, jo puc
saber sobre moltes coses però no tinc coneixements d´enginyeria aeronàutica.
Això no vol dir que jo siga un ignorant o que no puga saber una cosa o altra
sobre enginyeria aeronàutica, però si vull una opinió profunda i detallada
sobre un tema complicat relacionat amb l´enginyeria aeronàutica, crec que
acudiré a un expert sobre eixa matèria. En aquest cas acudim a un filòleg,
que es qui sap sobre llengües. Doncs bé, els filòlegs coincideixen en la
seua inmensa majoria en la irrefutable unitat de la llengua (amb les seues
particularitats en cada regió per descomptat, i amb la denominació
"valencià" al País
Valencià).

Però segons tu, si algú defensa la unitat de la llengua "és un catalanista".

Per tant, per a cuestionar-nos la unitat de la llengua, segons tu, no podem
seguir l´opinió d´algú que reconeix la unitat de la llengua, perquè és un
"catalanista".

Només podem consultar l´opinió sobre el tema d´algú que no siga
"catalanista".

És a dir, per a averiguar si existeix la esmentada unitat de la llengua,
única i exclusivament podrem fer cas de l´opinió d´algú que no reconega la
unitat.

És com si jo volguera saber si estic gros (imaginem que pese 200 kilos),
però acusara a qualsevol de dir-me que estic gros de "tindre algo en contra
meua". Aixina, a qualsevol que em diguera que opina que estic gros, tot i
que ho raonara i aportara proves i argumentacions, jo li diria que "te algo
en contra meua". Aixina, al final només escoltaria l´opinió dels que "no
tenen algo en contra meua", és a dir, els que no em diuen que estic gros.

I així acavaria pensant que no estic gros amb un pes de 200 kilos, tan
tranquil.

Lo irònic del tema és que no son només filólegs valencians, balears o
catalans els que reconeixen la unitat de la llengua, i com a prova vos
recomane llegir l´excelent assaig de Hans-Ingo Radatz de la Universitat
Catòlica d´Eichstätt-Ingolstadt. Jo ja no sé els secessionistes on arribaran
amb la seua paranoia de que els filólegs estan pagats per "l´or català"
(¿?), però si ja pensen que el pobre Senyor Radatz està baix la protecció de
la tot-poderosa mafia catalana, i no que és un investigador objectiu que ha
arribat a la mateixa conclusió que la majoria del mon acadèmic, "apaga y
vámonos".

Però bo, crec que encara hi hauran secessionistes lingüístics que pensaran
això, ja que viuen inmersos en teories conspiratives "judeo-masónicas",
només que reemplaçant els jueus o els masons amb els catalans, que tenen
subornats a la comunitat filològica mondial... només els falta acusar-los
d´ocultar OVNIS.




Salut des de la Ribera!

Última edició per Jmtx! (19-11-2008 14:40:10)

Desconnectat

 

#5 19-11-2008 15:05:42

PALAMOS
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Si, juasjuas, la veritat 'es que (en clau exagerada) els catalans desde fora tenim punts en comú amb els jueus sobretot en quant a persecució i enveja, però per sort la "gestapo anti-catalana" esta representada per sentandreu i 4 arreplegats amb bastons XD XD !


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 19-11-2008 15:23:24

grau_gandia
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Jmtx! Molt bona cita!! Ho has deixat perfecte. xD

Jo he fet una reflexió sobre C.V i és que sense "catalanistas" com diuen ells, que són "anticalanistes", no existirien.. És per tant que aquest partit s'ha creat sols amb la intenció de provocar enfrentaments, baralles i tot tipus d'actes violents. De dividir la societat valenciana per a què tots plegats no pugam combatre l'espanyolisme perjudicial de què som patidors. Pense que si no existira el blaverisme-espanyolisme, els valencians que defenem el valencià seriem molt més efectius.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#7 19-11-2008 20:16:39

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Sense la paraula Catalunya i variants, els blaveros no tindrien cap argument.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 19-11-2008 21:15:26

Esquerrà
Expulsat

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Mentre hi ha un sol valencianista al País valencià, existirà un anticatalanista del GAV/Coalición. Per a ells tot allò valencià és catalanisme i s'ha de lluitar en contra. No soporten que el valencià puga ser llengua vehicular a cap escola. Ells tol·leren provisionalment "lo valencià" com a folclore, fins que desaparega.

Desconnectat

 

#9 19-11-2008 21:19:16

PALAMOS
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

No desapereixerà mai!, Els pitjors temps ja han passat! Ja han passat. Bé que ho saben els regionalistes valencians :-) (Que no vol dir que la lluita segueixi en marxes altes)

Poc a poc amb el temps la púrria franquista anirà desapareixent per anacrònica i quan es parli de Franco en el futur i la unidad de espanya sonarà com aquell que diu  "Els romans al segle II....

Amunt PV


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#10 19-11-2008 23:43:34

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Mentre hi ha un sol valencianista al País valencià, existirà un anticatalanista del GAV/Coalición.

Això es mentida, els blaveros de la Ciutat de València i voltants, i un poc de Gandia, no ixen, alguna volta has vist pintades blaveres a Vinaròs? o a Oliva? o a Pego? o a Sant Vicent del Raspeig? hmm

Si en fan a Sueca i a llocs com estos es per que tenen el tren de rodalies a la seua disposició, i clar, tenen poca faena que fer.

No son més, lo únic es que criden més fort (del que cridarien 4 gats clar)


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#11 20-11-2008 01:05:38

DK-PV
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

En Cocentaina pots trobar pintadades blaveres.

Com pot haber blaveros a cocentaina?, si el valencià d´alla no s´asembla al "apitxat". Supose que vindrien per la fira.

Desconnectat

 

#12 20-11-2008 01:46:45

golet
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Esquerrà, Sentandreu s'oposà a l'oficialització com comentes? M'agradaria saber més d'això, sincerament, tens alguna font fiable? Jo tinc constància de que era (i és en el seu interior, clar, no de cara a la galeria) falangista, però no sabia això també.

A vore, pintades hi ha a molts llocs, però està clar que fora de l'Horta i els quatre llocs que ha nomenat Gandia no pinten una merda (mai millor dit ;-)

I sí, definitivament a esta gent li la pela absolutament tot allò que tinga a vore amb el valencià, o qualsevol acte cultural; estos són "valencians" de pandereta, de falla i paella, però de "hablar en castellano que queda más fino" i coses per l'estil, perquè MAI, absolutament MAI fan un acte en positiu, de reivindicació de trellato o organitzen qualsevol acte que no siga ANTIxxxxx o ANTIyyyyy, està claríssim.

El valencià com a una cosa folclòrica ja està bé, que no passe d'ahí mai...

Desconnectat

 

#13 20-11-2008 08:21:09

PALAMOS
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Mas fino?? collons quina llástima. Al principat es pot dir clarament que qui parla català és el més fi, "l' il.lustrat" sigui pejorativament o com a virtut, però el que parla español sempre es "l''español, gent de l'hospitalet, rubí, badalona...etc..q es com si diem alcala de henares, getafe, monzón ...a madrid," L'altre catalunya".


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#14 23-11-2008 20:40:09

La Vila
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Hola a tots, sóc nou en el foro, els blaveros en tenen ja fins als collons, quina colla de ignorants!!!

Desconnectat

 

#15 23-11-2008 23:05:11

PALAMOS
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

bones la vila! smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#16 25-11-2008 00:37:10

Jmtx!
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Al meu poble aquesta setmana passada van rebentar dos cotxes per dur el burro català, i crec que tothom coneguem casos pareguts. Ja van molts els atacs als casals Jaume I /seus de partits /llibreries...

Son prou curtets, al pensar que tot el mon està en una conspiració contra ells, no cal fer cap estudi per veure quines motivacions tenen en la vida (discoteques, formula1...), son personetes que viuran creguent ser burgesos, mirant a tot allò que sone català com l'enemic a batre, qui ens ve a furtar la paella. A mi açò realment no me sap gens malament, mentre viuen a la seua fantasia no em sap gens greu.

Em sap greu que mentre diuen als uns feixistes, ells fan pijor, amb mètodes al més pur estil dels nazis marcant els negocis jueus, clar ells no son els violents.

"No hi ha més cec que qui no vol veure".

Ah i salutacions a La Vila

Desconnectat

 

#17 25-11-2008 08:50:11

PALAMOS
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Si, es una vergonya, de totes maneres portar adhesius catalanistes a valència o espanyolistes a catalunya, es ser una mica temerari dons 'es molt f'àcil ratllar el cotxe o fer-li qualsevol porcada de nit o quan ningú mira.
Millor no fer-ho, jo mateix he arrencat algunes de cotxes de barcelona, perque fan mal a la vista tongue


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#18 26-11-2008 12:14:43

almogaver
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Doncs, sí, Golet, efectivament, el  malparit del sentandreu "era i és FALANGISTA", i dels pitjors, al igual que també sabreu, que és uns dels menbres més destacats de "Lo rat penat", dien tot això, em pens que ja no cal dir moltes coses més d'aquest senyor.-per nomenar-lo d'alguna manera.
en quant a les pintades blaveres?, desgraciàdament les hi trobes per tot arreu del País Valencià, car de blavers hi han per tot arreu.
Una cosa que mai entendre d'aquesta gent valencianera, què no valencianista, la qual cosa cal diferenciar, és com s'atrebeixen a dir que no és la mateixa llengua, afegint què: són moltes les diferències existents com per a ser la mateixa; però en canvi no díuen de les diferències existents en el castellà, i que dir encara més amb el castellà dels Països sud-americans, amb això sí que le díuen castellà, quina paradoxa, no?.
Una de les coses que si que poden esser bén traquils, es la llavor que van plantar aquells malparits de Abril Martorell, Casp i companyia, si que ho van fer bé, i els "calsonassos" del PSOE, de l'època, que se'n baixaren els pantalons ben baixats "per no ferir la sensibilitat del valencians", perquè aquelles van ser les paraules d'Albinyana, supose que els de la meva edat s'enrecordaran d'allò, doncs hi va començar el mal son dels Valencians.

Desconnectat

 

#19 29-11-2008 22:57:01

PALAMOS
Membre

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Per cert que ràpid et banejen a VF ,total per dir-lis unes quantes coses carinyoses...aix  smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#20 29-11-2008 23:46:39

Esquerrà
Expulsat

Re: Raó de ser del blaverisme en una frase:

Golet, Sentandreu no era falangista al seu interior, era falangista de cara a la galeria. Estava afiliat a la falange i donava mítings vestit de falangista i eixos mítings criticava l'oficialitat de les llengües "vernacles" arreu de l'Estat espanyol.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.