#1 13-09-2008 18:11:52

Grecs en blabenciafrikdom?

SAlut companys, ja feia una barbaritat que no em pasava per ací, aprofite per saludar a tots els companys de l'època quan escrivia ( qui s'enrecorde de mi, que se done per aludit xD )

He vist, quasi de conya, el fòrum blavero este, i m'ha fet gràcia un xaval que deia ser grec i tal, i que diu unes coses que fan a u sospitar , sobretot per lo reiterat dels arguments, de la seua helenicitat... així que agafe jo i li conteste amb les meues nocions de grec, avore que pasa. Pegueu-li una miradeta, no té pèrdua.

http://www.valenciafreedom.com/web/modu … 7d0260d444


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#2 13-09-2008 18:12:53

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

VAja, pos ma contestat xDD serà cert?


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#3 13-09-2008 19:03:19

grau_gandia
Membre

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

xD Em pareix que no els has fet molta gràcia, però ha sigut un bon intent. Ara amb el google o amb un programa del tipus word no hi ha res a fer... Ah, i sincerament crec que això del grec aquest és tot fals per a convèncer als frikis de blavensiafreakidom de que fan el correcte ¬¬, de risa...

P.D: Aprofite per a persentar-me ací, ja que no he vist cap lloc per a fer-ho. M'encanta aquesta pàgina;-), on podem fer front als blavers que empastren de porqueríes els nostres carrers.

Saluts!!! I visca el país valencià !!


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#4 13-09-2008 19:13:27

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

Si això trobe jo xD almenys estic tranquil d'haver ficat quelcom en grec i haver-lo ficat en pràctica.

Encantat de coneixer-te grau_gandia, un plaer trobar més gent en contra de l'ignorància.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#5 13-09-2008 20:09:49

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

xD Em pareix que no els has fet molta gràcia, però ha sigut un bon intent. Ara amb el google o amb un programa del tipus word no hi ha res a fer... Ah, i sincerament crec que això del grec aquest és tot fals per a convèncer als frikis de blavensiafreakidom de que fan el correcte ¬¬, de risa...

P.D: Aprofite per a persentar-me ací, ja que no he vist cap lloc per a fer-ho. M'encanta aquesta pàgina;-), on podem fer front als blavers que empastren de porqueríes els nostres carrers.

Saluts!!! I visca el país valencià !!

Vinga vinga, més pixavins al front big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#6 13-09-2008 21:10:58

grau_gandia
Membre

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

Gandia1707-2007 escrigué:

Vinga vinga, més pixavins al front big_smile

Si, visca Gandíaaaaaa!!!  big_smilebig_smilewink  Encantat Gandia1707-2007 smile


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

#7 14-09-2008 02:37:53

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

m'agrada la teua signatura xDD


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#8 14-09-2008 13:18:21

grau_gandia
Membre

Re: Grecs en blabenciafrikdom?

Gràcies AutènticValencià, la veritat es que no està mal big_smile. Vinga, ens vegem.


__________

No "mos" fareu escriure mal  ll*ll

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.