#1 23-06-2008 23:50:52

ALBAL_PV
Membre

ll*ll VIDEO VALENCIANISTA ll*ll

Aqui vos deixe un video valencianista,esta molt ben fet,i com no el titol ho diu tot ´´El País Valencià renaix de les cendres`` aqui vos deixe aquet video,abans felicitar a Karlosdc per la seua labor fent aquet video,enorabona : )


http://es.youtube.com/watch?v=WIlJ8cEaE8I

Desconnectat

 

#2 26-06-2008 19:48:34

LarsenAlacant
Membre

Re: ll*ll VIDEO VALENCIANISTA ll*ll

Bon vídeo, sense dubte


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 26-06-2008 21:28:32

Webmestre1
Equip

Re: ll*ll VIDEO VALENCIANISTA ll*ll

Magnífic vídeo. Felicitats.

Encara que no és de temàtica estrictament antiblavera, vos tornem a animar a penjar vídeos nacionalistes al youtube.

És una manera també de contrarrestar l'abundor de vídeos blavers (fruit del fet que aquesta gentola són uns desafaenats i fracassats, i per això es passen el dia penjant vídeos).


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#4 15-01-2009 22:49:56

ka
Membre

Re: ll*ll VIDEO VALENCIANISTA ll*ll

L'han tret! yikes

(Ah, i millor sense el .es ...)


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#5 16-01-2009 15:30:55

PALAMOS
Membre

Re: ll*ll VIDEO VALENCIANISTA ll*ll

Algu em pot recomanar algun programet per muntatge de videos i que no sigui gaire complicat?? Se'm acudeixen milers d'idees ara mateix . Gàcies wink


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#6 16-01-2009 15:44:06

ka
Membre

Re: ll*ll VIDEO VALENCIANISTA ll*ll

PALAMOS escrigué:

Algu em pot recomanar algun programet per muntatge de videos i que no sigui gaire complicat?? Se'm acudeixen milers d'idees ara mateix . Gàcies wink

El windows movie maker és molt simple. És el que estic usant ara. Més no en conec....


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.