#1 23-06-2008 13:49:20

Tio_Cuc
Membre

Pixton reconeix el català

Bon dia a tothom,

El cas és que jo estava provant el sistema del web PIXTON.COM, una aplicació que ens permet crear virtualment còmics sense tenir cap coneixement o habilitat en el dibuix. Podia crear una escena, un grup d'elements amb entitat pròpia dintre del còmic. Posar-li un color de fons, afegir-li objectes animats i inanimats. Girar-los, acostar-los o allunyar-los en l'espai... una autèntica filigrana que funciona "on-line" i fet en Flash MX.

Però quan ja era al menú de selecció d'idioma per a publicar el còmic, el català no apareix enlloc i jo el que faig és publicar una historieta en anglés criticant la situació i, vet aquí, que els de Pixton, pràcticament al cap d'una hora i escaig de publicar-la, m'escriuen un comentari dient-me que malgrat que el sistema no està disponible "ENCARA" en català, ja puc publicar còmics en aquesta llengua.

Heus ací l'enllaç a la historieta i al comentari:
http://www.pixton.com/comic/rfur7oxs

Ara per ara només hi ha una historieta publicada en català, així doncs, companys i companyes animeu-vos a fer-ne més i que els de Pixton vegen que som un col·lectiu que es fa notar a la xarxa.

Endavant companys!

Ací teniu l'enllaç a la meua historieta:
http://www.pixton.com/comic/eq0aqin6

<script type="text/javascript" src="http://www.pixton.com/embedded/thumbnail/eq0aqin6"></script>

Desconnectat

 

#2 23-06-2008 17:50:34

LarsenAlacant
Membre

Re: Pixton reconeix el català

Molt bé per Pixton, a vore si se m'acut alguna idea i en faig comics


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 24-06-2008 03:18:27

Ninot
Membre

Re: Pixton reconeix el català

No és tan fotut. El que passa és que moltes vegades cal currar-s'ho...

Per exemple, no coneixeu justin.tv? Jo en sóc usuari des de fa una temporada. Doncs bé, m'eixia el missatge que "you've been redirected to justin.tv in català". Em reconeixia l'idioma i el tenien identificat al web, però m'eixia tot en anglès perquè no hi havia cap traducció feta.

Doncs hi havia un enllaç per col·laborar-hi... Total, em vaig ficar i en cosa de 4 o 5 dies la tenia feta, traduïnt a estones... Ara el català (vaig aprofitar per posar català/valencià i així els blaveros no poden presentar "traduccions" "alternatives")... i ja està al 100%! Ara forma part de les "selectes" 4 o 5 llengües a les que està traduït aquest lloc, per davant del francès, l'alemany, el xinès, l'italià, el japonès o l'àrab... Tot un honor haver-hi col·laborat!

He fet feina "de franc", però per una bona causa... I a més, ells també ens presten un servei de franc.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.