#41 28-12-2007 16:29:38

guxyto
Membre

Re: y porque el burro?

Veus? Per favor, ¿no podeu contestarme dient algo referent al tema? ¿I sense insultar?
Vinga va, que segur que podeu.

Desconnectat

 

#42 28-12-2007 16:31:12

puka
Administrador

Re: y porque el burro?

No sé si t'hauràs fijat, pero no soc el propi guxyto, pero ell m'ha dixat entrar i parlar ací.

http://eraseunavezunblog.blogia.com/upload/20070413125214-risas.gif

Desconnectat

 

#43 28-12-2007 16:31:49

Re: y porque el burro?

Val, comencem be:

Primera i principal, eixe estatut es una merda que no va ser triat pels valencians, va ser fet des de Madrid degut a la violència blavera. La UCD, partit principal del blaverisme en aquella època no es va menjar un rosco en aquelles eleccions, i va imposar les seues idees, la seua bandera i el seu himne (com forme va passar al 1707 i al 1936). El PSPV va guanyar amb majoria absoluta i tots sabem el que proposava.
També van ser oficials els decrets de Nova Planta, però van ser IMPOSATS.

Segona, a la segona república l'estatut si que representava als valencians històricament, ja que HISTÒRICAMENT, als valencians ens van imposar el rei en 1707, ja que històricament als valencians ens van destronar el nostre rei en 1707, per tant, si eres valencià, i et sents valencià et declararàs antimonàrquic, ja que als valencians ens van llevar el rei que vam triar en 1707 (torne a repetir, ja que pareix que no escolteu).

Tercera, "pondre", des de sempre al meu poble ha sigut "pondre ous", o siga, una gallina, un poll, un pardal... etc etc "Propondre" no existeix, ja que no oferixes "pondre ous", es "proposar" (oferixes POSAR una idea), "imposar"...

Quarta, si vas a la universitat, si aquell lloc on estudies per ser algo en la vida, per a tindre estudis superiors, i per a ser culte, no trobaràs cap llibre on diga la paraula "Comunidad valenciana" (llevat dels llibres de dret i de política, ja que estudien totes les imposicions als valencians), tot lo que trobaràs es "País valencià" i "Antic Regne de València", per que? doncs per que son científics, lingüistes, historiadors, geòlegs etc etc.
Com diria un bon amic meu: "El poder, la violència i els diners els tenen ells, nosaltres tenim la ciència, la veritat i el cervell".


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#44 28-12-2007 16:32:48

puka
Administrador

Re: y porque el burro?

Quins criteris científics tens al teu favor, els autos de fe de la RACV?
Per a debatir alguna cosa s'ha de tenir un mínim de coneixements sobre aquesta questió, cosa que tu es veu sencerament que no en tens cap.

Desconnectat

 

#45 28-12-2007 16:34:21

karlosdc
Membre

Re: y porque el burro?

guxyto si vols mentir veste'n a valenciafridom o a el pajillero


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

#46 28-12-2007 16:37:32

puka
Administrador

Re: y porque el burro?

Si coneguéreu amb qui parleu... Moriríeu de la risa... Ai, que desconcertat està el curt blaverisme quan li donen temps lliure.

Desconnectat

 

#47 28-12-2007 16:40:57

puka
Administrador

Re: y porque el burro?

Enciclopèdies que afirmen els autos de fe de guxyto? Zero

Desconnectat

 

#48 28-12-2007 16:42:57

karlosdc
Membre

Re: y porque el burro?

I deixa de utilitzar identitats falses, guxyto

Última edició per karlosdc (28-12-2007 16:43:34)


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

#49 28-12-2007 16:49:06

Re: y porque el burro?

Quarta, si vas a la universitat, si aquell lloc on estudies per ser algo en la vida, per a tindre estudis superiors, i per a ser culte, no trobaràs cap llibre on diga la paraula "Comunidad valenciana" (llevat dels llibres de dret i de política, ja que estudien totes les imposicions als valencians), tot lo que trobaràs es "País valencià" i "Antic Regne de València", per que? doncs per que son científics, lingüistes, historiadors, geòlegs etc etc.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#50 28-12-2007 16:49:11

guxyto
Membre

Re: y porque el burro?

Bo, lo de "pondre" lo dixarem per a atre tema.

A vore. Lo que pasà en 1707 pasà. Com vaig dir en atre puesto, ¿acaso tu te sents prerromà? Ai no, perque seguint la teua teoria, pobres poblats prerromans que varen ser (alguns) aniquilats per la romanisasió.

A vore, la historia està feta de conquistes, de canvis polítics, i demés. Si no haguera ocurrit rés d'això, encara viuriem en tribus i seriem nomades.
En açò vuic dir, que tu, en les teues carns, no tens antepasats prerromans, ni rés d'aixó. Lo més segur es que tingues antepasats que vingueren ací a conquerirmos, ya siga en la romanisasió, en els Àraps, en els reines cristians o cuant siga.
Afortunadament hui vivim de lo que els nostres antepasats mos han dixat.
Si dius pobres valencians, que mos varen dixar sense autonomia en el 1707, també diràs pobres mosàraps, als que mos varen dixar sense Taifa de Valéncia, ni de Dénia, tras les conquistes de Jaume I, ¿no?

Per ací per Valéncia hauran pasat moltes poblacions distintes. I hui en dia la població que ni ha es espanyola. ¿Acaso vares viure tu en el 1707? No. Per lo tant, tu eres espanyol, has naixcut en Espanya, indistintament de lo que haja pasat fa 3 sigles.

Dit açò, seguint la teua idea ¿per què considerarse valencià d'eixa època? yo, perfectament, me puc considerar mosàrap, ¿no? Vinga va, posa els peus en terra. Eres espanyol, tens eixa nacionalitat. Has naixcut en terres espanyoles. ¿Per què dir que catalunya no és Espanya? ¿per èpoques antigues? Mira, si mos atenguèrem a èpoques antigues, els territoris catalans eren antes de l'imperi Carolingi que de la Corona d'Aragó.

Desconnectat

 

#51 28-12-2007 16:55:08

puka
Administrador

Re: y porque el burro?

"prerromà", nosaltres som valencians perquè volem ser-ho i perquè estem al País Valencià, siga perquè naixes aquí o vols ser d'aquí.
Cadascú és ciutadà de la cultura de la qual pertany, i aquesta no és la espanyola perquè això és un engendre...
Tots els que tenen pare xor mare de Castella i l'altra Valenciana/Catalana són molt afortunats de quina nacionalitat volen tenir, perquè cadascú sap d'on és i tu te'n vas a fer propaganda i deixar que cadascú siga qui és.

Última edició per daniol (28-12-2007 16:58:44)

Desconnectat

 

#52 28-12-2007 16:57:00

Re: y porque el burro?

Mira simplement dir-te que no sóc espanyol, ja que ni parle espanyol, ni la meua terra es la espanyola, ni la meua cultura es la espanyola.
El poble valencià des de quan existix?? des de 1238, quan JaumeI ens va regalar autogovern total, i quan es va crear el Regne de València amb les seus fronteres i el seu sentiment, la seua cultura, la seua llengua...

Això que dius son bajanades tio, jo em preocupe de la història del meu país i si van canviar una cosa que va triar el poble valencià, a la força ho dic i vull que m'ho tornen. Que preromà ni que collons? 1238 recorda-te'n d'eixa data.

Si tu vols sentir-te mossàrab, endavant, reclama l'Al-andalús i fes la Yihad XDDDD

PD: Bo men vaig, demà et contestaré.XD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#53 28-12-2007 17:01:17

puka
Administrador

Re: y porque el burro?

No som catalans, venim de la història còmica de Adan i Eva i la gràcia de Déu ens va fer espanyols. Parlem valencià i per un desconegut misteri ens entenem... I clar, per a evitar la por que produeix aquest misteri, parlarem i serem espanyols.

Última edició per daniol (28-12-2007 17:07:04)

Desconnectat

 

#54 28-12-2007 17:54:04

valcat
Membre

Re: y porque el burro?

Guxyto, has entrat directament enganyant: que si sóc catalanista, que si sóc dels vostres, que si a les escoles valencianes ensenyen en les normes del Puig, que si patatín que si patatan, i tot mentida. I ara demanes respecte?. No entenc com usuaris com llenguacatalana que participava activament i correctament són expulsats, i mentiders com este encara estan per ací i tot lo món contestant-lo. Pense que qui entra així hauria d'estar expulsat a l'instant.

Última edició per valcat (28-12-2007 17:57:50)

Desconnectat

 

#55 28-12-2007 20:35:51

el jonc
Membre

Re: y porque el burro?

Ja arriben de nou els energumens antivalencians com aquesta rata que no aplega a la categoria de rata de marjal eh! rata!. Perquè de l'interès d'entrar aquesta rata avui per ací? perque la rata està aborrida d'entrar a les seus pàgines de rates de claveguera i vomita per ací les seues misèries.

El millor antídot són portals com aquest, argumentacions, fet, debats i fils interessants on cadascun hi aporta el seu grà, encara que no és descarten altres maneres com un bon insecticida per evitar l'entrada de ratolins pel web. No expressaré ací, per respecte és clar a tots els visitants, altres mètodes... Ho deixe per a la intimitat de cadascú.

Això si demane als moderadors d'aquest web que siga eliminat aquesta rata per higiene d'Antiblavers.info.

Traïdors a la nació catalana i provocadors tolerància zero!!!


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

#56 28-12-2007 22:20:33

Re: y porque el burro?

Hola a tothom: Primer hem presentaré: hem dic Joaquim, tinc 21 anys i estic estudiant història a l'universitat de Lleida tot i que soc originari del poble d'Esterri d'Aneu al pallars. Porto uns dies entrant per aquí i tot i que hem vaig fer un usuari no he entrat gaire sovint a la vostra pàgina per motius de temps i recursos.Val a dir que es una pagina bastant interessant i amb un treball a darrera que deu ni do. Gràcies a ella i a un company meu de la pobla que viu a Andorra m'he tornat tot un aficionat a aquest tema del blaverisme.

Trobo interessant que a aquesta pagina s'inscrigui gent d'altres ideologies pero no per aixó cal insultar, ni parlar-los com si fossin imbècils fem los callar amb arguments collons!!!

Primer de tot Guxyto et diré una cosa: T'equivoques de cap a peus si penses que la població que viu avui en dia a València es ""Espanyola"".Els valencians d'avui els va portar Jaume I amb la reconquista i van arribar també més tard amb les migracions de catalans cap a valència del segle XV i XVI. Així que els habitants del PV d'avui són en essència, fills de catalans i de cultura catalana.

Segon, per la teua regla de tres no passaria pas res si demà vinguessin yo que se, per posar un exemple els arabs a conquerir-te i t'imposessin una religió,una llengua i uns hàbits que tu has d'obeir per llei perque segons tú  la historia està feta de conquistes, de canvis polítics, i demés. Si no haguera ocurrit rés d'això, encara viuriem en tribus i seriem nomades.

Aquesta afirmació demostra el teu menyspreu cap a la cultura i la tradició local i com la llengua i la cultura de la teua terra t'importen dit de manera clara i entenedora una puta merda.


La crítica tiene que limitarse a comparar y contrastar un hecho no con la idea, sino con otro hecho.
Vladimir I Ulianov "Lenin"

Desconnectat

 

#57 28-12-2007 22:29:30

Re: y porque el burro?

Explicació de l'existència del blaverisme.

La explicación de la gran implicación de los aparatos del Estado con la extrema derecha española en Valencia es la situacion estratégica del País Valencià y especialmente de la capital. Desde la transición en Madrid (la oligarquia) se ha temido un resurgimiento del catalanismo en el PV. Teniendo en cuenta que los Países Catalanes significan más de 1/4 parte de la población española, hacia un 40% del PIB y de impuestos, así como casi la mitad de los deportistas de élite, etc. les era extremadamente peligroso una conjunción PV-Catalunya. Por eso obligaron a CiU a renunciar a presentarse al PV (Roca Junyent fue el Judas que materializó esta operación) y han concentrado durante décadas las máximas inversiones y furias en crear anicatalanismo en el centro demográfico y de poder del PV, es decir, en la ciudad de Valencia.


Antes de 1975 en la ciudad de Valencia habia un anticatalanismo folklórico bastante inofensivo, herencia de Blasco Ibáñez y de las disputas librecambistas (arroz y naranjas de Valencia) frente al proteccionismo industrial de Barcelona; mientras que en el resto del PV el anticatalanismo era residual. Actualmente en la ciudad de Valencia es muy virulento -y violento-, mientras que en el resto del PV depende mucho del PP local.

Una conjunción Catalunya-Valencia daba total viabilidad a un nuevo Estado europeo muy sólido económica, cultural y demográficamente, y eso es lo que aterra a la Oligarquía, mucho más que ETA o cualquier otra cosa. Por eso enfocan hacia allí toda su artillería pesada.
Blaveros, anticatalanistas, grupúsculos fascistas, etc. suelen tener la total impunidad policial, antes como ahora, son grupos parapoliciales, como nuestros peculiares y autóctonos "escuadrones de la muerte" (dirían en Latinoamérica) . Desde 2004 siguen tan activos como de costumbre, y en general impunes. El PSOE (Gobierno Civil) sigue permitiendo toda clase de manifestaciones anticatalanas o xenófobas y fascistas de la ultraderecha en Valencia.
España es una ideología delirante que gira alrededor de una fobia (como muchos nacionalismos de Estado autoritarios o totalitarios) : la catalanofobia.

Tiene auxiliares puntuales (como ahora la omnipresente Pantoja en las noticias, jejeje...) para conseguir "la unidad de destino -siniestro, genocida, paleto y ridículo- en lo universal", pero españolismo es básicamente anticatalanismo, igual que el III Reich era básicamente antisemitismo.

Xavier Trias explica el següent: “Us posaré només un exemple perquè veieu amb qui ens juguem els quartos. I això val per al PP, però també per al PSOE. Vaig anar a dinar un dia amb una persona que assessora el senyor Aznar, un d´aquells que en diuen els monclovites. D´entrada ja va explicar-me que ell no és hipòcrita com d´altres: Tu ets nacionalista català i jo també sóc nacionalista, però espanyol; i, per tant, jo he d´intentar que vosaltres no aneu bé perquè som dos nacionalismes que no hi cabem alhora. “ Jo li deia: “Estàs malalt, ho veus malament això!”. Però ell va afegir una cosa que és important: “Mentre jo sigui aquí d´assessor, t´asseguro que el tren d´alta velocitat entre Barcelona i València no es farà, perquè faríeu un focus econòmic tan important que començaríeu posant-vos d´acord en els temes econòmics, i després us posaríeu d´acord en altres coses”.” Alfons López Tena.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#58 29-12-2007 02:00:50

LarsenAlacant
Membre

Re: y porque el burro?

guxyto, torna la barraca o al racó faller, que s'han deixat la porta oberta


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#59 29-12-2007 14:01:08

Rogeta
Membre

Re: y porque el burro?

Benvolgut guyxto, no se per on començar. D'una tacà m'he llegit tot aquest fil i la veritat he pensat infinitat de coses per a dir-te, però trobe que Gandia, Daniol i la resta han constestat igualment que ho havera fet jo.
Hem feu gràcia, per que damunt pareix que entreu aci per colar-mos-la. I tots seguiu el mateix comportament, es feu passar per valencians (d'aquells no neguen unitat de llengua) i preguntant coses ximples. Pots ser, es que vosaltres sigueu ximples, pot ser que posar brega us agrada, pot ser que teniu vergonya de ser blavers i per això primer es feu passar pel que no sou, pot ser necessiteu crear polèmiques per així enfortir els vostres ànims.
El que sí esta clar, es que els blaverets esteu alçant-vos la camisa i baixant-vos els pantalons, (i açò parlant clar i ras), per que sembla que voleu que us posen mirant cap a Galícia. Porteu una empanà mental que no s'aclariu ni vosaltres. Puc entendre el blaverisme regionalista, aquell que vol que València brille com sempre ha brillat, que creu en les seues terres, costums i llengua, i mantenint els trets caracterítics que els diferencien de Catalunya. Tranquils que no vos van a llevar la paella, les falles ni les mascletaes, tranquils. Però no puc entendre un blaverisme que vol estar sotmés a Espanya, que es tracta de ser el mateix gos però amb diferent collar, per que com estem a València..., que vol destrossar València, per que siga la segona residència dels Madrilufos, que vol que s'empre la llengua per a fer bonico en els llibrets de falla i a voltes ni això, que vol servir a Madrid, que vol que la seua llengua siga la d'anar per casa, aquella que diferència el classisme de dir este és de poble, i este es de capital, amb la dicotomia que comporta de que el de poble no sap fer la o en un canut i continua ignorant i estancat, mentres el de capital ha tingut accés a l'educació, té diners, i és superior.
I sapigueu una cosa, Madrid disfruta vegent-nos a tots enfrontats, no se si conegueu allò de "divide et impera", mentre nosaltres no ens posem d'acord i anem a per totes per deslligar-se d'Espanya, continuarem sent els més burros. M'agradaria que els blaverets foreu com els pujolets de Catalunya, però no els criats de Madrid.
I si vosaltres blaverets em diueu que sóc espanyola, doncs hauré de contestar-vos que sí, ho sóc per imposició social, "por justo derecho de conquista", però sóc VALENCIANA. I crec en uns països catalans lliures i confederats, per que la nostra unió farà la força. Si estem barallats, mal anem.

Desconnectat

 

#60 29-12-2007 19:43:50

Combatiu
Membre

Re: y porque el burro?

Una ultima cosa per al (ni tinc paraules) guxito, he hagut d'anar a l'oculista perque em feien mal els ulls de llegir la merda ue escrius.

Res més, continua la teua vida de ignorància


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.