• Inici
  •  » Debat general
  •  » Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

#21 17-12-2007 22:00:59

fran_paterna
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Hola a tothom!
Portava ja un temps llegint-vos, però per fi m'he decidit a registrar-me.
Com diu el meu nick, em dic Fran i soc de Paterna, encara que vaig néixer a Socuéllamos (Ciudad Real) i estic des que tenia 12 anys al País Valencià (ara tinc 19), però tota la meua família es de València, peró desgraciadament no domine totalment el Valencià encara que a poc a poc vaig progressant.
Bé, el que està passant em pareix total i absolutament surrealista, no arribe a entendre com hem arribat a aquests extrems. Em sembla que nosaltres hauríem de fer alguna cosa aviat, però no podem deixar que això continue així. Els blaveros nazis i feixistes s'han d'adonar de qui som, si volen canya, doncs canya hem de donar-los.

Desconnectat

 

#22 18-12-2007 10:52:49

metge
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Tens raó, Curial, jo en vaig fer, he contactat amb els del Casal Jaume I de Sueca via e-mail i si que havien fet còpies d'aquestes pàgines per a denunciar-los.

Desconnectat

 

#23 18-12-2007 13:52:11

karlosdc
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Combatiu escrigué:

Gràcies webmestre...si com el 88 de hitler..sols q a ells els falta un lletra...definitivament son burros....podrien utilitzar el 720(G-rup T-errorista)

I com el 33 que vol dir "Catalunya catalana".

Anem a vore si volgueren posar "GAV" tindrien que posar "7123" en lloc de "71". Per això posen 71.


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

#24 18-12-2007 13:54:07

karlosdc
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Benvingut al fòrum, fran_paterna wink.
Et recomane no donar més dades sobre tu a internet.


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

#25 18-12-2007 15:57:00

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

benvingut fran!! Aci estaras com en casa, per desgr`cia el feixisme blavero es creu que pot arrasar amb tot el que no li agrade com feien durant la dictadura contra la gent d'esquerres i nacionalista valenciana.
Estem en democràcia i totes les idees han de ser respectades, Volem TV3! vOLEM llibertat!

Desconnectat

 

#26 18-12-2007 16:22:32

Laureta
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Webmestre1 escrigué:

Important tasca la que ha fet L'Avanç:

http://www.fotolog.com/borcheta_90/28212041

http://www.fotolog.com/niico_90/25909111

http://www.fotolog.com/yas_cool_vlc/12121708

http://www.fotolog.com/serx_sueca/35154576

http://www.fotolog.com/grande_xico/21467165

Per cert, el del darrer fotolog és un pastillero de Puzzle...no podria ser d'altra manera...

Si ne teniu més info, poseu-la per favor, pot ser molt útil a molts dels nostres companys, sobretot als que varen ser agredits per aquests desgraciats.

aquests els hi destrossaré els fotologs,


putos blaveros del dimoni.

Última edició per Laureta (18-12-2007 16:24:01)

Desconnectat

 

#27 18-12-2007 16:33:56

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Fotem-els-hi canya!


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#28 18-12-2007 19:56:02

fran_paterna
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Gràcies per la benvinguda!
Com diu Un esclau lliure, fotem-els-hi canya, ja està be. Els feixistes, blaveros i tota eixa merda tenen que rebre el que es mereixen.

Desconnectat

 

#29 18-12-2007 22:26:04

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

fran tu vius prop d'expojove? potser aquest any vagen els feixistes del gav a expojove...

Desconnectat

 

#30 18-12-2007 22:50:10

puka
Administrador

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

No van estar expulsats ja d'expojove?
Si tornen a anar, s'haurà de denunciar i si cal que vaja gent a anar a expulsar Rochina i amants.

Última edició per daniol (18-12-2007 22:57:18)

Desconnectat

 

#31 20-12-2007 03:24:43

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

estem farts de la violència del feixisme blavero!!
no al terrorisme del gav

Desconnectat

 

#32 20-12-2007 22:17:55

fran_paterna
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

fran tu vius prop d'expojove? potser aquest any vagen els feixistes del gav a expojove...
________________________________________________________________________________
Jo no visc en Paterna ciutat, visc en La La Canyada, prou lluny d'Expojove afortunadament. Encara que tots els anys vaig a Expojove amb els meus germans, pero quan veig on està el stand dels feixistes del GAV em vaig en direcció contrària.

Desconnectat

 

#33 20-12-2007 23:59:03

LarsenAlacant
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

A vore si li fan una visiteta


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#34 22-12-2007 11:36:06

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

http://www.fotolog.com/niico_90/26992031

este xic es relacions de la disco guru, de les sessions light i es diu Nico.

Desconnectat

 

#35 22-12-2007 11:49:58

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

es un feixista blaver del gav, compte amb ell per si participa algun dia en agressions i amenaces de GAV

Desconnectat

 

#36 22-12-2007 12:35:58

Webmestre1
Equip

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Un altre pastillero de Barraca...

Decididament, cada volta tinc més clar que la "ruta del bakalao" va ser un invent per a estupiditzar la joventut valenciana i, a ser possible, blaveritzar-la. I de pas, plenar les butxaques dels amos de les discos (molts d'ells d'ideologia fatxa i blavera), clar.

Sort que la "ruta del bakalao" ja està en decadència, però no deixa de ser curiós que el seu auge de principis (quan anaves per València ciutat i senties en tots els cotxes el "xumba" xumba") dels 90 coincideix amb l'ascens d'Unió Valenciana...Evidentment confluïren més factors, però no deixa de ser curiós...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#37 22-12-2007 13:01:27

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

a barraca i a moltes discoteques també van molts nacionalistes valencians!! xD

Desconnectat

 

#38 22-12-2007 18:28:30

Curial
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Webmestre1 t'he d'aclarar una cosa: en el seu orige, la "Ruta del Bakalao" no es coneixia així pels seus participants. S'anomenava "Ruta Destroy" i el nom de "Ruta del Bakalao" va ser posat amb posterioritat, per els mitjans de comunicació (normalment no valencians).

En el seu orige es tractava d'un moviment molt eclèctic. Es punxava música molt variada, desde música eletrònica europea de vanguardia tipus EBM, industrial, darkwave (Front 242, Throbbing Gristle, Armaggedon Dildos, DAF, Invincible Spirit, Nitzer Ebb etc), fins a música afterpunk, gòtica o punk (Angelic Upstarts, The Clash, Sisters of Mercy, Bauhaus, etc).

En particular la música eletrònica era música que en eixos moments encara no es sentia en casi cap altre lloc de l'Estat, fent de València en eixa época una mena del que va ser Manchester al Regne Unit en els anys 80 (quan van eixir molts grups d'afterpunk que van fer d'eixa ciutat el lloc més vanguardista del UK, com els Joy Division, A Certain Ratio, Durruti Column etc).

En un principi la gent anava amb la pinta que li eixia dur, anava gent del rotllo gòtic, rockabillies, punkis... i simple gent normal (usualment de classe obrera).

Què va pasar? Que es va populartizar massa la Ruta. Van començar a obrir discoteques noves, van introduïr-se noves drogues i la cosa es va massificar. Van començar a vindre gent d'altres puestos de l'Estat, venia gent fins i tot de Madrid a pegar-se la festa, i clar, la qualitat va començar a descendre, es va comercialitzar tot i van començar a apareixer els malos rotllos, les bulles, i la figura del "bakala" que tenim hui en dia com a xic drogadicte violent de poca cultura i tancat de ment. Tot això en bona part motivat també pels mitjans de comunicació que van començar a cobrir el fenómen de la Ruta Destroy en especials sensacionalistes, fent èmfasi en la droga i coses així. La Ruta va morir ja probablement al 1993, encara que la festa continuava, però no tenia eixe caràcter innovador que va tindre en un principi. La música va canivar, s'imposà una estètica determinada, i ja va començar el rotllo makineto/bakala cutre que coneixem.

Per què tenim eixa imatge dels bakales? Perquè, com sempre, els moviments culturals que no ixen en grans capitals, principalment en Madrid, son presentats de forma distorsionada i minoritzada pels mitjans de comuniació. La discriminació que patim els valencians no és només a nivell polític, lingüístic i social que coneixem els nacionalistes. Arriba a extrems tan insidiosos com la desvalorització de qualsevol cosa que ixca d'esta terra, perquè es veu sempre per la gent de ponent (els espanyols), fins i tot de forma inconscient, com algo de menor qualitat que lo que passa a altres llocs, més genuinament espanyols, més centrals.

Un exemple: tots hem vist com ara s'ha tornat a posar de moda "La Movida" madrilenya, com feien fa uns anys series de televisió dels anys 80, com tot això pareix que "mola" i que és lo que s'ha de fer. Es presenta "La Movida" com algo paradigmàtic del despertar espanyol de la transició, innovador, fresc, provocador, transgressor. Quan en realitat està demostrat que va ser algo promogut per l'ajuntament de Madrid, que volia eixir de la imatge de lloc vell, reaccionari, i presentar-se com una capital "de moda" de cara a Europa. Per això tenim a Alaska en programes del cor, Almodòvar presentant películes en EEUU, etc.

En canvi, la Ruta Destroy es coneix amb la imatge distorsionada, i molt posterior al que va suposar en els seus inicis, del bakala violent, fatxa, espanyolista i descervellat que tots coneguem. Els mitjans de comunicació no parlen dels inicis, no parlen de sessions punxant Nitzer Ebb o Joy Division, sino que promouen la imatge o bé de violent garrulo que n'hi ha hui en dia. No poden concebre que al País Valencià eixira un moviment subcultural molt més ESPONTANI, original i innovador que la seua "Movida" amb la que s'omplen la boca parlant i fent homenatges.

Per això fins i tot molts valencians tenim una imatge distorsionada del que va suposar (per açò t'ho dic tot açò amb respecte, és normal que vos penseu que la Ruta son els makinetos del xumba xumba perquè és lo que ha acavat "venent-se"). Jo mateix no sabia tot açò fins que no ens vam assabentar parlant amb gent de l'època que ho va viure, i quan vam fer un especial sobre el tema en una radio lliure amb la que colaborava, a on vam entrevistar a gent de l'època. Jo també pensava que la Ruta era el "xumba xumba" però només amb el temps vaig comprendre que això només era la degeneració de la Ruta, promoguda pels mitjans.

Pense que és prou simptomàtic dels trets diferencials valencians. Tenim molt de potencials, però una i altra vegada ens menyspreen, i el que és pitjor, interioritzem eixe menyspreu i ho apliquem nosaltres mateixos...

Salut!


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#39 26-12-2007 14:56:16

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

esperem que els feixistes blaveros d'aquestos fotologs paguen tot el mal que han causat.

Desconnectat

 

#40 26-12-2007 14:59:46

amunt
Membre

Re: Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

amics he trobat a un altre feixista blavero amic de borjita, es diu richard i tambe es d valència

http://www.fotolog.com/richardson8/23576214

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Els fotologs d'alguns dels assaltants del Casal Jaume I de Sueca

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.