"Tot allò que sigue gairebé cert és més bé fals, alhora que un dels errors més perillosos, donat que, en estar tant a prop de la veritat, el més probable és que li face perdre la pista a u."
No esteu identificat. #1 09-12-2007 17:39:36
pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,companys valencianistes, volia dir-vos que al costat de la disco de Bananas, n'hi han pintades espanyolistes i blaveres des de fa temps, i a vore si alguna personeta esborra tota eixa merda d'una vegada. Desconnectat #2 09-12-2007 18:04:14
Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,Home, doncs ja saps que fer... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 09-12-2007 18:04:54
Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,No m'estranya, Bananas és l'eina perfecta perquè els blavero-feixistes capten adeptes: Allà van els pastillers sense ofici ni benefici. Desconnectat #4 09-12-2007 18:28:43
Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,home companys, jo i amics meus anem a discoteques i som independentistes, i no magraden les pastilles ni res semblant, beure una miqueta si. Els valencianistes hem d'estar per totes bandes i actuar de forma normal. I les pintades no crec que ho haja fet un festero al eixir d'una disco xd hauràn sigut uns feixistes blaveros pero ja fa temps, per al que siga d la zona ja sap el que pot fer . Desconnectat #5 09-12-2007 21:45:03
Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,És cert, n'hi ha de tot en tots els puestos. Jo he conegut a gent que anava a la discoteca Central i era independentista _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 09-12-2007 21:58:01
Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,hahaha si?a la discoteca central... millor no anar... sigues indepe o no... perquè...
Última edició per daniol (09-12-2007 21:58:18) Desconnectat #7 09-12-2007 22:39:53
Re: pintades feixistes i blaveres per la zona del Romaní,Jo conec a independentistes de Benidorm que van a KKO, madrilenyes que viuen ací i son pro-PPCC, castellans catalanoparlants, etc. Hi ha d etot "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |