#21 03-10-2007 21:54:20

Webmestre1
Equip

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Per favor, no discutiu.

Torne a felicitar a l'amic metge antiblaver, que fa una gran tasca penjant vídeos antiblavers al youtube.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#22 03-10-2007 22:00:58

-àlex-
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Aixó es amor i la resta ´s tonteria si senyor. M´emocione de veres, un comunista francés nascut a valència i un administrador del estat i publicador de diccionaris. JUAJAJAJAJEJEJEJE. VIVA L´amore+


WEBMESTRE: podies posar emoticones¿¿'??


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#23 03-10-2007 22:22:52

metge
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Gràcies, he vist que alguns m'haveu felicitat per els meus dos vídeos anteriors.

Bé, doncs animeu-vos a col·laborar per a aquest.
I aquesta discussió pareu-la.

Llenguacatalana, si de veritat no ets un troll estaria bé que col·laborares, en compte de tanta discussió infèrtil.

Desconnectat

 

#24 04-10-2007 09:33:22

Curial
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Doncs LLIG abans d'escriure. I després et plantejes a tu mateix "EL que vaig a escriure com a resposta aporta algo interessant o constructiu al tema? Estic ficant altra discussió en mitg que perjudicarà el contingut inicial d'aquest fil?". Si la resposta es "Sí" a qualsevol de les preguntes, no escrigues, xe. I això va per tots els fils, no només per aquest.

Damunt que tenim un usuari tan constructiu com el Metge, que contrarresta tots els trunyos de videos que fan els blavers al youtube (el "rap" blaver eixe que han posat que es sent com bufen al micro i com no tenen gens de sentit del ritme, és impressionant de lo patètic que és), no el desanimem. smile

Última edició per Curial (04-10-2007 09:33:40)


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#25 04-10-2007 14:18:23

Curial
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Hei, no et preocupes, si no m'he alterat  Llenguacatalana. Posava "LLIG" en majúscules només per a recalcar.
Mai en la vida m'he emprenyat per cap foro d'internet, ni per cap missatge que m'ha aribat per ací, tranquil!
T'anticipe que només malbarataràs el teu temps intentant molestar-me, si és eixa la teua intenció. Ho dic perquè tens fama (merescuda) de troll.
Supose que no t'imagines això perquè en la teua experiència t'has llimitat al ciber-activisme o en tot cas, a l'àmbit burocràtic o no presencial (ho dic perquè es veu que eres prou conegut en l'internet en tots els foros valencianistes però després rebutges qualsevol activitat al carrer). Però et garantisc que quan tens certes experiències de militància darrere a on t'has trobat en situacions vertaderament tenses i perilloses, et prens els trolls i les discussions per internet amb molta filosofia i bon humor tongue

I ara, per a parlar del fil que ens ocupa:

Metge, penses posar música al video? Si et fa falta que algú el traduïsca a l'anglés, jo em preste voluntari, crec que és una bona forma d'internacionalitzar la nostra lluita per a que s'enteren fora de l'Estat Espanyol. En tot cas moltes gràcies per la teua iniciativa de fer videos.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#26 04-10-2007 14:34:02

LarsenAlacant
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Xè, tornem al tema, si voleu discutir, feu-vos un fill per a això.

Doctor, quants arxius t'han aplegat? necessites més? podries anunciar-ho a racó català


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#27 04-10-2007 16:44:02

metge
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Gràcies pels consells, Curial i Larsen.

En primer lloc, ho he posat també a Racó Català.

Després, he de dir que la idea és posar unes quantes fotografies de manifestacions, senyeres, etc.
S'accepten suggeriments i, a més, col·laboracions en el tema de les veus però també de les fotos.

Les veus de "País Valencià" són, en principi, per a anar composant al vídeo el mapa del P.V. comarca a comarca, alhora que van sonant les veus.

De moment només en tinc dues veus gravades, així que en necessite bastantes més.

Ja us vaig donar el meu e-mail però el torne a repetir: anoxix [...@...] gmail.com

El vídeo el vull fer per eixir el mateix 9 d'Octubre.

Vinga, companys, animeu-vos, només és una frase.

Desconnectat

 

#28 04-10-2007 16:56:07

LarsenAlacant
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

A vore si aquesta vesprada també puc enviar-te algo metge

Si vols més imatgens, pots agafar-ne d'aci http://www.rtvv.es/video/informa.asp?id … tasizq.wmv

Aquest dissabte hauran més concentracions, així que atents


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#29 04-10-2007 17:11:11

piti
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

bon video !!  no l'havia vist

Desconnectat

 

#30 04-10-2007 18:36:34

puka
Administrador

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Enviat wink

Desconnectat

 

#31 04-10-2007 19:38:20

Virdu
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 22:00:57)

Desconnectat

 

#32 04-10-2007 21:51:23

-àlex-
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

hEu de vore el video de las JSE sobre educaió per a la ciutadaní, boníssim:

http://www.youtube.com/watch?v=cD_GXQLQCmo


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#33 04-10-2007 22:49:34

puka
Administrador

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Ostres sí, que fort això del nom del vídeo, feixistasizq.wmv

Ja se sap, és Canal 9.

Desconnectat

 

#34 05-10-2007 18:56:22

-àlex-
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Doncs si, campsnal 9 manipulació

NO a c9, NO con mis impuestos!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#35 05-10-2007 19:54:40

metge
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

molt parlar, discutir i criticar i poc fer (en este cas, col·laborar), ja que només he rebut de dos persones.
Però és que així anem amb tot els valencians.

Última edició per metge (05-10-2007 19:57:18)

Desconnectat

 

#36 05-10-2007 22:30:56

-àlex-
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Es de veres metge. Jo to ho enviaria però les grabacions qe fa el meu mobil son una merda i no em deixa enviar-les. Ho he intentat. Sort*!!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#37 06-10-2007 00:06:18

metge
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Com que no està clar?  Que fort...
Utilitzaré llenguatge imperatiu

1- Començar a gravar
2- Dir "País Valencià"
3- Donar-li a "Stop"
3- Enviar l'arxiu gravat per correu electrònic

Jo no em negue a rebre "països catalans", és simplement que és la diada del P.V.

Última edició per metge (06-10-2007 00:06:54)

Desconnectat

 

#38 06-10-2007 02:41:17

Virdu
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 22:01:03)

Desconnectat

 

#39 06-10-2007 03:00:02

puka
Administrador

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Mira, clarament, te dic llenguacatalana: veste'n a prendre per cul. Jo no sóc així i els que em coneixen ho podran corroborar però és que JA HE EXPLOTAT, JA HE EXPLOTAT BEN FART veient la teua PEDANTERIA davant coses molt BURRES i que tothom té CLARES, i la teua CONTAMINACIÓ de este tema del fòrum. Creía que no, pero al final he vist que sí t'és pròpia la fama de troll.
Aquí només escrivirem els que volem COL·LABORAR., i dels que veritat sentim una gran estima per la tasca social, el pensament col·lectiu i que tenim una profunda convinció pel País des de tots els àmbits inclús aquest de campanya per internet davant la súmament lloable tasca del metge antiblaver, i, per deixar-te ja anar a pixar tranquil, la mateixa estima que per extensió sentim dels Paísos Catalans. Abandona ja, per la mort de Déu, extrem cansino. La intenció aquesta està per damunt de la política, i per rimar diré que tu el nivell en què estàs és de penjat.

Última edició per daniol (06-10-2007 03:17:45)

Desconnectat

 

#40 06-10-2007 04:37:59

Curial
Membre

Re: Col·laboració per un nou vídeo

Es un pesat, passeu d'ell, daniol.
Metge ho senc per no enviar-te la gravació, és que escrivia desde el mail del curro, este cap de setmana que puc gastar el meu ho gravaré, ho promet! big_smile


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.