• Inici
  •  » Denúncies
  •  » No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

#1 27-02-2007 18:28:22

drygan
Membre

No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Per si penseu canviar de sistema operatiu

Windows Vista, l'últim sistema operatiu de Microsoft,està plagat de sistemes de protecció anticopia i de bloqueig de continguts per pressions d'entitats com la MPAA, la RIAA o la SGAE, suposadament per a combatre la pirateria. Aquests sistemes estan integrats en la programació bàsica del sistema, pel que són molt difícils de cancel·lar o envoltar.

El resultat és que, si t'instal·les Windows Vista o compres un ordinador que ho porti preinstalat, ja no podràs veure o gravar vídeos ni escoltar o gravar música descarregats d'Internet.

El més greu és que, en molts casos, tampoc podràs fer-ho ni tan sols encara que hagis comprat legalment el contingut, perquè el DRM (sistema de protecció de drets d'autor) integrat no permet, per exemple, que et puguis passar una cançó d'un DVD (comprat legalment) el teu MP3. Ni que et puguis torrar una selecció de cançons (comprades legalment) per al CD del teu cotxe. I, amb freqüència, ni tan sols podràs reproduir una pel·lícula (comprada legalment) en el teu ordinador o en qualsevol mitjà que no sigui un reproductor específic autoritzat per Microsoft i els fabricants de continguts. Si intentes fer-ho, ho reprodueix amb mala qualitat o directament ho impedeix.

L'única solució segura per a evitar aquest abús és no instal·lar Windows Vista i rebutjar qualsevol ordinador que t'intentin vendre amb Windows Vesteixi preinstalado. Segueix amb Windows XP o considera passar-te a algun sistema operatiu "lliure", com Linux.

Per favor, PASSA-HO. És possible que, si Microsoft veu que no hi ha forma de vendre el Windows Vista per culpa d'aquesta barbaritat, ho pensin millor la pròxima vegada.

Última edició per drygan (27-02-2007 18:29:38)


http://img529.imageshack.us/img529/134/anagramaokvioh0.jpg
BLAVERS A FER LA MÀ!!!!!

Desconnectat

 

#2 27-02-2007 19:48:59

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Doncs si es que es pur capitalisme. Cada uns quants anys trauen un Windows nou per a que te'l canvies, i damunt, un ordinador no dura ni 2 anys per que enseguida comencen a aparèixer errors en el hardware. Bill Gates fillfsdifjsdkfsdeasfdlksdjflsdfnputkajdla ___________


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#3 27-02-2007 20:13:12

puka
Administrador

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

se nota que has traduït l'article amb un traductor automàtic... es pot llegir "Windows Vesteixi preinstalado." entre altres   jajajaj

Windows Vista sucks!

Desconnectat

 

#4 27-02-2007 20:44:30

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Eing?


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 27-02-2007 21:32:45

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

És l'época del linux!!! Amunt el software lliure ( però per l'amor del Kernel, no vos instal.leu el lliurex, la versió del linux de la Generalitat... Per favor, que roïiiiiiiiiiiiiiiin! I damunt per triar llengua, valencià i català diferènciats... ( diferència principal: Canvien eixir per sortir...)


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#6 28-02-2007 18:45:41

La Tuna Punk
Membre

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Estic en AutènticValencià, en el meu institut els ordenadors de l'aula de informàtica duen el lliurex instal·lat! es repel·lent, intenteu evitar eixa basura de sistema operatiu.
El que diu drygan es cert, el windows vista es un altre que també...
paseu-vos a linux que es gratuit i a volar!


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#7 28-02-2007 21:29:54

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Si però com que la majoria no sabem utilitzar-lo


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 28-02-2007 22:21:01

puka
Administrador

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Estic absolutament d'acord en que Lliurex és una #####.... el vaig provar i és el pitjor Linux que he vist. és lent amb ganes, no és compatible amb particions FAT ni per suposat NTFS, porta programari i kernel desactualitzat, poc suport hardware, ...

Jo ara estic amb Ubuntu, després de resultar-me incompatibles pel portàtil les distribucions menors Catix i LinKat.

No obstant, he de dir que Windows em resulta molt més còmode en certs aspectes, ho he de reconèixer. A Linux encara li queda bastant per aprendre i per ser més familiaritzable per a un usuari "amateur".

Gandia, no entenc aquell "eing" que has posat, està clar el que dic, mira el cinquè paràgraf i voràs "Windows Vesteixi preinstalado", entre d'altres errades de traducció automàtica.

Desconnectat

 

#9 28-02-2007 22:40:20

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

AAAAAAAAAaaaaaaaaah! no ho havia vist big_smile XDDDDDDD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 23-03-2007 20:44:34

axmann33
Membre

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Doncs ja els hi val. Aquesta gent s'està passant. Ja tinc un windows "alegal" i he provat d'instal·lar-me l'internet explorer nou, però no hi ha manera. Em detecta que els windows instal·lat és "alegal".

Desconnectat

 

#11 25-03-2007 14:04:30

La Tuna Punk
Membre

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

si tens el windows ''alegal'' lo mijor que pots fer es no descargarte cap, pero cap, actualització o la abràs cagat, fes-me cas, quan intentes descarregarte una actualització mocosoft antes de enviarte la actualització mira el teu nombre de serie del windows, si veu que es fals son capaços inclús de bloquejarte el windows


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#12 16-09-2007 22:22:41

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Ei amic drydan tu tens el windous vista es que me formatejat l'ordenaor i el tinc molt mal

Desconnectat

 

#13 16-09-2007 22:39:50

puka
Administrador

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

no és "windous", s'escriu güíndous, home!!
ufff tan malament està son ordinador que li canvia les lletres, perquè ell escriu bé i sap ortografia....

Desconnectat

 

#14 16-09-2007 23:06:24

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

T'ens algun problema en mi daniol? soles estic demanant ajuda als meus de devo nececite un windows i e pensat que el usuari drygan me podria ajudar sis plou oi visca ElPAIS VALENCIA

Desconnectat

 

#15 17-09-2007 01:12:09

mongel_pv
Membre

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Jo me comprat un portatil fa poc i du el Vista instal·lat, però a mi si que em deixa descarregar i instal·lar programes "alegals". Enacara no he tingut cap problema. Tinc l'emule i em va perfectament. No se, tinc diversos programes "alegals" que em van molt bé.
El que és el més fort del Güindos Vista és que ha agafat moltes coses del programari lliure. Cosa que si que em pareix aberrant per a qualsevol persona que tinga dos dits de front. Volgam o no Güindos té el monopoli i a més es fa amb els drets de moltes coses del programari lliure.
El Vista no esta mal, però el que he dit.

Desconnectat

 

#16 20-09-2007 01:46:40

Antidrygan
Expulsat

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Escric en normes del puig sempre som i serem valencians ESCLAUS DEL NORT ESQUIMALS

Desconnectat

 

#17 20-09-2007 17:00:30

La Tuna Punk
Membre

Re: No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

vosaltres voleu molt a drygan, no? malparits blavers


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Denúncies
  •  » No Comprar Ni Canviar-vos A Windows Vista!!! És Un Frau!!!

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.