• Inici
  •  » Noticies
  •  » Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

#101 15-07-2007 16:22:35

sendoh
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Pistoles???

jajajajaj, i aixó????

Desconnectat

 

#102 15-07-2007 16:27:04

LarsenAlacant
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

La transició


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#103 15-07-2007 16:34:55

sendoh
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Que conteste alacantí per favor, m'interesa la seua opinió.

Desconnectat

 

#104 15-07-2007 17:49:29

Joan_1707
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Si fiques "Catalunya" i "per ofrenar" estas canviant Espanya per Catalunya...estaries aleshores ofrenant "noves glories" a catalunya??

Jo soc valencià i la meua nació és el País Valencià.

Desconnectat

 

#105 15-07-2007 22:24:28

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Collins tots igual XDDDD, a vore, la Gran Catalunya la demanen 4 ____ que estan tarats (en la meua opinió clar), o siga que no veig per que els heu de posar en la "llista negra" si son 4 ___ de barcelona almenys que ho estigueu dient referint-vos a nosaltres... al PV no n'hi ha d'estos 4 tarats, es el mateix una confederació que una regió? distingiu per favor, La Gran Catalunya = Espanya, i quan diem Països Catalans ens estem referint a uns Països germans, la paraula ho diu, i l'actual Catalunya es un país d'estos països.

Jo respecte totalment la opinió vostra (la de la tercera via).


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#106 15-07-2007 22:27:06

alacantí
Administrador

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Després de demostrar (científicament) l’origen de la llengua dels Valencians, com a una llengua filla de la súper raça Klingon (Star Trek), ara estic treballant en uns documents antics, molt antics, trobats al mar Caspi, on es demostra clarament, que la llengua valenciana era parlada pels egipcis de l’època dels faraons, per tant, ja era parlada abans que vingueren els catalans, com ho ha demostrat clarament altres autors. No ús ho perdeu.

Per cert, això de Catalunya – Per ofrenar, ha sigut una errada, m’ha traït el subconscient, segurament de sentir tantes bajanades dels d’ERC, que ara acampen per ací.

Desconnectat

 

#107 16-07-2007 09:46:47

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

A més, no veig per que hem de idolatrar a Catalunya, en quant es el mateix que nosaltres, ni més ni menys.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#108 16-07-2007 20:41:06

alacantí
Administrador

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Vull contribuir a les discussions lingüístiques i històriques que manteniu tan apassionadament amb els secessionistes. A mi m’agrada més la paraula “espanyolistes”, és més simple i més aclaridora. Darrere del misteri de la “nació valenciana”, se sol trobar allò dels Reis Catòlics, muntant l’un a l’altre, o era un per davant i l’altre per darrere, ho sento no ho recordo bé, crec que ho posava a les monedes.

Doncs be, estes disquisicions estan orientades pels amics blavers que visiten aquesta web, prengueu-vos el temps que necessiteu per a entendre-les, i si voleu podeu optar pel comodí del públic.

Si tens tres pomes, i dones dues al teu germà, moltes et queden?
Una,  amic, una i només una, com la llengua. No cap ací el misteri de la trinitat.

Un tren surt (perdó), ix de Xàtiva cap a Madrid a 100 Km/hora, és vell i atrotinat. Un altre tren, un AVE d’alta velocitat, ix de Madrid cap a Sevilla. Quina ciutat té més inversions?

Setze jutges d’un jutjat mengen fetge d’un penjat. Repetir 40 vegades aquesta frase, utilitzant l’apitxat.

Volia presentar altres disquisicions per als d’ERC, però m’han dit que alguns encara no han superat les proves de Paulov, ho deixarem córrer.

Desconnectat

 

#109 17-07-2007 00:22:07

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Hi hi, molt agut l'amic Alacantí.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#110 17-07-2007 01:17:30

Phelestres
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

exageres un pèl, estimat Alacantí, però tens gran part de raó i molta gràcia en l'explicació de la foguera... això sí, per l'amor de Déu, no li regales Paquito el Xocolatero a la gentola blavera

Desconnectat

 

#111 17-07-2007 03:03:59

Curial
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Xe, visca Paquito el Xocolatero, que la va escriure un de Cocentaina.
Però és més festera. La Muixeranga es que et posa la carn de gallina de l´emoció wink


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Noticies
  •  » Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.