• Inici
  •  » Noticies
  •  » Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

#81 12-07-2007 23:29:34

Guillem
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

No passa res, ja he vist que la xerrada estava o està molt xula.
Home jo crec que si que està be corregir a la gent no? i més si diuen... "anem apoiar a aquella xusma que arrastra el container cap al parquing" aleshores si que dius ep! jo hem referia a aquesta manera de parlar tan original ...jeje.
I jaaa, la meva ortografia no acava de rotllar xD, això ho tinc present, gràcies smile

Última edició per Guillem (12-07-2007 23:31:08)

Desconnectat

 

#82 13-07-2007 00:35:50

Rogeta
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Abans que res, Guillem et demane disculpes, ens hem obsecat pel fil de la conversa, so sorry!!!!! Benvingut a aquesta web, i com veuràs aci dificilment t'hi podràs avorrir XDD

Mira vinatea, saps qué et dic? Que no hi ha més cec que qui no vol vore. I jau, per que, negar coses tan evidents com que valencià i catala són la mateixa llengua, es com dir que esta plovent i que hi ha tronà mentre el cel esta més ras que ras, amb un sol que bada les pedres i l'anticicló de les Azores encavallat sense moure's.

I NO. Em negue a perdre el temps en parar-me a buscar dades històriques i fets que reafirmen tot allò que pense. Per que jo el que pense no m'ho han imposat, si m'ho haveren imposat ara seria una blavera obsecada en el color blau, o membre de les joventuts del PP. Però per sort o per desgràcia em vaig desvincular de molt jove de tota opressió i manipulació duna escola de l'Opus. I jo soletes vaig investigar i vaig fer la meua particular investigació. Vaig comprovar fets, vaig preguntar als meus iaios, que millor que ells no m'anava a explicar ningú la història. êr tant, no me fa fa falta buscar informació per convercem. La que jo sé i conec amb eixa en tinc prou. NO pas el teu cas, que pareix qe te trenques els colzes per poder-te reafirmar i convèncer-te a tu mateix del que estas dient. Igual és per que és el mateix no i no vols reconèixer-ho, no?

Per tant, te deixe a tu les tasques d'investagació, a les quals algun dia arribaràs a quedar-te en un carreró sense sortida, on o claudicaràs i acceptaràs l'evident, o et resiganràs a viure en una falàcia. Jo mentrestant, me quede amb les lleis i la judicatura que és al que em dedique.

Desconnectat

 

#83 13-07-2007 00:40:39

guillem_gv
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Ei Guillem (per cert, preciós nom hehe) amb lo de camacos, pixapins i cagamarges només volia donar un "toc" d'humor a la conversa. Està bé que ho sapiguen i que vegin que el barceloní no és l'idioma de TV3. Ja ho sé que no tots els barcelonins parlen així però avui mateix hi he anat i la gent que xerrava català parlava així. Mira el meu pare ha viscut mitja vida allà (i hi va néixer) i parla normal com jo (tot i que la LL pronuncia Y) i la meva avia igual, tot i que no diu PALAU DE JUSTICIA, ella el coneix com a PALACIU DE JUSTICIA i tampoc sap dir la LL. Lo important és que la gent l'usi el català, i com més varietat dialectal u subdialectal millor (més rica serà la llengua).

Referent a vinatea, crec que la feina que va fer Pompeu Fabra és mereixadora de tota l'ovació del conjunt de la nació i que possiblement gràcies avui hi ha 12-14 milións de catalanoparlants (i sentinto molt per tu hi incloc el valencià i el balear).

De la llengua neutral que parlava és d'una manera de parlar que és la que compon més paraules-fonemes de totes les variants dialectals, crec que en Pompeu la va trobar a la perfecció però considero que per culpa del franquisme l'evolució d'aquest neutralisme no va avançar, i que per culpa d'això avui en dia hi ha grups que troben un "forat" en el català i l'aprofiten per debilitar-lo. El cas més clar són els blaveros.

Última edició per guillem_gv (13-07-2007 00:43:09)


____________________________________________________________________________________________________
http://img235.imageshack.us/img235/3378/sinttulo1copiapf9.jpg
http://patriacatalana.blogspot.com/

Desconnectat

 

#84 13-07-2007 01:04:17

Phelestres
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Ao nosso amigo Blaveiro chamado Vinatea que entende melhor a lingua Galega que o falar das Baleares...
'Mouchos, coruxas, sapos e bruxas
demos, trasnos e dianhos
espritos das nevoadas veigas
corvos, pintigas e meigas
fetizos das mencinheiras
pobres canhotas furadas
fogar dos vermes e alimanhas
lume das santas companhas
mal de olho, negros meigalhos
cheiro dos mortos, tronos e raios
oubeo do can, pregon da morte
foucinho do sátiro e pe do coelho
pecadora lingua da mala mulher casada
cun home velho
averno de satán e belcebú
lume dos cadáveres ardentes
corpos mutilados dos indecentes
peidos dos infernais cus
muxido da mar embravescida
barriga inutil da mulher solteira
falar dos gatos que andan á xaneira
guedelha porra da cabra mal parida
con iste fol levantarei as chamas
deste lume que asemelha ao do inferno
e fuxiran as bruxas a cabalo das suas escobas
índose banhar na praia das areas gordas
¡oíde, oíde!
os ruxidos que dan as que non poden
deixar de queimarse no agoardente
quedando así purificadas
e cando iste brebaxe baixe polas nossas gorxas
quedando libres dos mais da nossa alma
e todo embruxamento
forzas do ar, terra, mar e lume
a vos fago ista chamada:
si é verdade que tendes mais poder que a humana xente
eiquí e agora
facede cos espritos dos amigos que estan fora
participen con nos desta queimada'

... ara em diràs que això és portugués, jejejejeje em trecaria la 'caixa' de riure si ho fas

Desconnectat

 

#85 13-07-2007 01:08:14

vinatea
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Be. Evidentment, pense que podriem parlar i parlar molt sobre este i molts atres  temes. Evidentment, no crec probable que mai apleguem a cap acort, pero si que vos puc dir que estos dies que he estat aci en vosatres m'he sentit molt a gust, i considere que ha segut un debat enriquidor. Crec, no obstant, que ya es hora de que vos deixe de donar la brasa i que contineu en els vostres assunts. Per la meua part, donar-vos les gràcies per aguantar-me. Un abraç  i que tot siga pel be del nostre poble. A la vostra disposició, un valencià.

Desconnectat

 

#86 13-07-2007 01:41:13

Phelestres
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

i ara (per comparar, fonamentalment) la lletra de La Balanguera:

La Balanguera misteriosa com una aranya d'art subtil
buida que buida sa filosa de nostra vida treu lo fil
com una parca bé cavil·la, teixint la tela per demà
La Balanguera fila, fila, La Balaguera filarà
girant l'ullada cap enrera, guaita les ombres de l'avior
i de la nova primaver, cap on s'amaga la llavor
sap que la boca més s'enfila, com més endins pot arrelar
La Balanguera, fila, fila, La Balanguera filarà
de tradicions i d'esperances, tix la senyera pel jovent
com qui fa un vel de noviances, amb cabelleres d'or i argent
de la infantesa que s'enfila, de la vellura que se'n va
La Balanguera, fila, fila, La Balanguera filarà

(Si vols pots dir 'Sa Balanguera filarà)

Bé, i ara dis-nos que has entès millor el primer text que el segon i ens pixarem de riure tots
per cert, Rogeta, gràcies per citar-me abans

Desconnectat

 

#87 13-07-2007 01:51:02

Phelestres
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

una abraçada Vinatea i visca València!
Un alacantí

Desconnectat

 

#88 13-07-2007 08:23:00

alacantí
Administrador

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

A l’atenció de Vinatea:

"La por és el camí envers el Costat Fosc, la por porta a la ira, la ira porta a l’odi, l’odi porta al patiment. Veig molta por en tu" —Yoda a Anakin al Consell Jedi de la RACV.

"La capacitat de parlar no et fa intel.ligent" — Yoda a Sentandreu en Naboo.

"¡¿Victòria?! ¿Victòria, dius? Mestre Obi-Wan Vinatea, res de victòria... Del costat fosc el vel ha caigut, les guerres clon començat ja han..." —Yoda a Obi-Wan Vinatea

"Som un Imperi de fet... ¡Siguem un Imperi de nom!". Dark Vinatea al plenari de Lo rat Penat.

"La por a perdre és el camí al costat fosc" —Yoda a Dark Vinatea.

"No convé emprenyar a un wookiee". Hans Viantea a R2-D2.

"¡Preferisc besar a un wookie!". Princesa Leia dirigint-se a Han Solo.

"Això pot arreglar-se, cridaré a Chewie Vinatea.". Hans Solo.


"Domine més de sis milions de formes de comunicació i eixa no és una clau usada per l’AVL... Podria tractar-se d’un codi imperial." —C-3PO referint-se al "llenguatge" de les Normes del Puig.

Desconnectat

 

#89 13-07-2007 10:36:50

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Alacantí: XDDDDDDDDDDDDDDD
Visca el Conxuro Da Queimada!!!

Veus la diferència entre un Balear escrivint la seua llengua i un Galleg? quina diferència n'hi ha? Ninguna a que no? a que el Balear es molt més diferent del que escrius tu que el Galleg? (ironia)
El que no pots negar és que el valencià (català) es una llengua amb molta uniformitat dialectal (o siga que els dialectes entre si es pareixen molt més que en qualsevol altra llengua), una de les que més en té, mes inclús que el castellà i que el francès, vols diferencies? ves-te'n a Itàlia, d'un poble a un altre no s'entenen.
Negar la unitat linguística en quant no pots negar la unitat dialectal (que és una realitat) es una soberana tonteria. Es podria negar la unitat linguística a Itàlia, Alemanya, Rúsia o inclús Sudamèrica, però ací? vinga per favor...

Ah i per cert, si fora barceloní el que escrivim tot seria en "x" per que els barcelonins ho pronuncien tot (tj, tg, tx) amb el fonema "sh".


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#90 13-07-2007 12:18:07

alacantí
Administrador

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

A l'atenció de Vinatea,
Vinatea, no estic fent burla dels teus comentaris, tan sols intente ficar una mica d’humor valencià i llevar-li pes filosòfic a les vostres discussions meta-lingüistiques. No t’emprenyes pas, per favor.

Desconnectat

 

#91 13-07-2007 14:39:51

grixa
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Mira que se us ha girat feina als blavers...

Voleu maximitzar al màxim les diferències entre valencians i catalans i patiu de valent.

Per començar la bandera: ha de ser amb corona. Ui sí, que diferent de la quatribarrada. Vinga va, si la coronada no deixa de ser una quatribarrada amb una corona. Qualsevol xiquet ho veu.

Després la llengua. Com que el "valencià" és summament similar al "català" heu de destacar siga com siga les xicotetes diferències: que si "moatros" que si "entonces". Patètic.

Després la gastronomia. Els arrossos caldosos i de pescadors també són molt típics de Catalunya, però clar, s'ha de defendre a ultrança que la paella és només valenciana. I ja no parlem de l'all-i-oli.

També les tradicions com els correfocs, gran passió per la pólvora, la dolçaina, la Muixeranga i els castells. Buf quina feinada a mostrar-ho com a cultures diferents!

Per a concloure: quan algú té una gran necessitat de diferenciar-se d'algú altre, sovint és perquè hi té grans semblances. Això és justament el que passa entre valencians i catalans.

Suposant que no tinguérem res a veure els uns amb els altres, s'ha de reconèixer que és a qui més ens assemblem en tots els aspectes.


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord.
Per l'oficialitat del català a la Unió Europea.

Desconnectat

 

#92 13-07-2007 15:14:47

pv300
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

suposo que lo del e-mail pot ser no?


Per un País Valencià sense blavers! Visca els PPCC!!

Desconnectat

 

#93 13-07-2007 15:14:59

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Bona grixa! wink
"Mos unix més de lo que mos separa" big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#94 14-07-2007 02:40:10

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Hi hi, bons comentaris.
Una altra versió de la frase del "no ens fareu..."

Mai mos fareu no entendre  els catalans !!

Salutacions al Vinatea i dir-li que si vé amb esta actitud, benvingut siga.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#95 14-07-2007 18:52:53

alacantí
Administrador

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Agressor: ERC
Agredit: BNV
Lloc: molts pobles del País Valencià
Els pobres votants nacionalistes i alguns més que creien en una opció valenciana, pròpia han vist com els maleïts catalanòfils, amb diners del Principat han muntat la paraeta electoral d’ERC. Recolzat per Dalai Lama local, Eliseu Climent Rimpotxe, segon Dan en la dinastia de la reencarnació de Sidharta. Al crit de “Som catalans, no valencians!” ens han furtat els vots necessaris per conquerir el poder i alçar-nos amb la victòria final. Demanem la beatificació de Carod Rovira i Agustí Cerdà, i el seu confinament immediat al Vaticà, a la secció d’impossibles. Gràcies per la vostra comprensió. Si coneixeu algú d’ERC, no doneu-li diners ni alcohol.

Desconnectat

 

#96 14-07-2007 19:28:53

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Alacantí, t'has enganyat de fil? Volies penjar-ho en "Denuncies"?


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#97 15-07-2007 00:17:58

Anti-fatxa
Membre

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Gandia a Catalunya la "tx" es pronuncia com la "ch" castellana es la "x" o "ix" q es pronuncien com "sh" i a valencia si no mekivoco la "x" o "ix" tambe es pronuncien com la "ch" castellana.
Adeuu

Desconnectat

 

#98 15-07-2007 04:05:08

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Anti-fatxa, a Catalunya el so "ch" (castellanament parlant, en valencià "tx") es pronuncia com a "sh" (en valencià la "x" de "xilòfon", o "Xixona"), per exemple: Planchart (es un cognom, pronunciat "Planshart", o el més obvi, "Bojos", pronunciat "boshos", els Boixos Nois).

I al País Valencià en general no pronunciem "ch" si no és en la grafia "tx"... menys en l'apitxat.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#99 15-07-2007 08:57:03

alacantí
Administrador

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Per si teniu algun dubte en sentir tota aquesta sèrie de fal.lacies dels secessionistes, apliqueu-vos la següent taula aclaridora de conceptes:

Nosaltres        Ells
Il.lussió           Foscor
Esquerra        Dreta
País               Regió
Catalunya        Per ofrenar..
Visca la terra        Pakito el xocolatero
Futur            Invents
Lluitadors        Botxins
Repressaliats         Carcellers
Cultura                 Pistoles
Història          Pseudo-història
Personatges         Homenets, monicacos i cagabandurries
Nació            C.V.
I així podeu afegir-ne més.

Desconnectat

 

#100 15-07-2007 11:19:55

Re: Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Catalunya   Per ofrenar? que te a vore una cosa amb l'altra? seria, Muixeranga         Per ofrenar

Jo posaria Esquerra     Extrema dreta.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Noticies
  •  » Anem a rellançar la campanya per a tancar webs blaveres

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.