#41 28-05-2007 13:32:24

Rogeta
Membre

Re: avui es l'hora de dir adeu PP+

Trobe que la gent no es que haja canviat d'idees envers a la llengua i la cultura. Amb la gent que he parlat i pel que pogut escoltar, s'han venut a resultats econòmics, i grans esdeveniments i per això el PP ha revalidat amb tanta força. Inclús gent independentista que ha vingut a manifestacions amb mi, m'ha reconegut haver votat al PP a les Corts i a Unió Valenciana a les locals, per ser el partit que més li afavoreix a son pare, econòmicament parlant. D'altra banda, la gent del carrer, (Aci a Silla molt), estan farts de tant d'inmigrant, i admeten que el cas de De Juana Chaos també els ha fet barruntar prou i decantar-se pel PP, abans que pel PSPV o COmpromís.
Hem perdut el sentit ideològic? Hem perdut els nostres principis?
Almenys em conforme, i no se si ens servirà de consol, però mentre no els apareguen idees d'unitat de llengua i desfer la nostra cultura...algo es algo. Jo la veritat es que no sé ja que pensar

Desconnectat

 

#42 28-05-2007 16:39:37

Virdu
Membre

Re: avui es l'hora de dir adeu PP+

aaa

Última edició per Virdu (21-06-2015 21:48:54)

Desconnectat

 

#43 28-05-2007 16:44:11

Combatiu
Membre

Re: avui es l'hora de dir adeu PP+

estic depressiu profund...al meu poble res no ha cambiat 5-PP 3-PSOE i 1-BLOC EU...uns altres 4 anys de incultura, censura, imbecilitat,corrupció, mentides,blaverisme... i no podem fer res perque tenen majoria absoluta...quina rabia!!:mad en que s'esta convertint el País Valencia, que queda de la manera de ser de fa 300 anys??
Es deixen manipular com titelles...no podem fer res?? jo no puc quedar-me callat!!pero tampok se q fer...sad


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.