#1 23-04-2007 20:54:40

ixader
Membre

Escriure en valencià

Que opineu sobre la escriptura en valencià, ha de ser segons les normes del català?

Esque acabo de veure unes quantes webs escrites en "valencià" (blaveres) que no deixa de ser un català amb unes poques paraules escrites d'una forma aberrant (com, per exemple Madrit...)

P.D.: No em fico en la forma d'escriure aquí perquè al ser un lloc d'encontre se pot entendre que parlessem d'una manera més coloquial (i a més les petites faltes que es fan aquí són totalment normals i jo soc el primer en ferles)

Desconnectat

 

#2 23-04-2007 21:00:05

Webmestre1
Equip

Re: Escriure en valencià

No entenc la teua pregunta.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 23-04-2007 21:03:35

Re: Escriure en valencià

Jo tampoc hmm


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 23-04-2007 22:13:30

Re: Escriure en valencià

Avore, aixo que has vist tu son les horroroses normes del Puig, seguides per quatre frikis blavers, que "creuen" que el valencia ha de estar codificat de forma diferent al catala. Aixi doncs, no hi ha que jutjar el valencia a arrel d'ahi: Nosaltres escrivim igual que vosaltres,  trobant alguna que altra diferencia regional, com la dels verbs en 1a persona, el "aci" en compters del "aqui". Son coses minimes, i no afecten per a res la nostra compreniso, puig es a fi de compters la mateixa llengua. Aixo no significa que parlem mes col.loquial, o d'"horta", eh?
No se si era eixa la pregunta :\

PD: perdona que no puga ficar-hi accents, pero no me funcionen...


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#5 23-04-2007 22:42:52

ixader
Membre

Re: Escriure en valencià

la pregunta és que si creeu que la forma d'escriure dels blavers és tan correcta com qualsevol variant del català o com a mi em sembla és una forma bastant cutre de destrossar una llengua

Desconnectat

 

#6 23-04-2007 22:52:31

Re: Escriure en valencià

PERÒ SI SON UNA ABERRACIÓ LINGÜÍSTICA!
Escriuen "heroes", "llexusa" (cosa que MAI l'havia sentida, jo sempre he sentit "òbila" (òliba) de boca de la meua familia), "cuxillo" ("gavinet" (ganivet))... aberracions d'aquest tipus. Les uniques coses que no són castellanismes, simplement arcaismes són l'"ad" i "ab" i prou.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#7 23-04-2007 23:04:44

ixader
Membre

Re: Escriure en valencià

Vale, llavors no sóc l'únic que ho pensa... esque flipo amb les burrades que solten (i no tan sols referint-me a la ideologia)

Desconnectat

 

#8 23-04-2007 23:19:49

Re: Escriure en valencià

Ixader, millor que no perdes temps entrant a webs blaveres o gonelles, que és com si entrares en un món paral·lel d'incultura i mala fe.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#9 24-04-2007 00:27:04

ixader
Membre

Re: Escriure en valencià

Ja ho he dit abans, s'ha de veure tot, observar el teu contrari t'ajuda a comprendre'l millor i combatre'l amb més força... però no et negaré que es dur entrar en estes pàgines. Donen ganes de vomitar (literalment, esque sóc d'estòmac fi)

Desconnectat

 

#10 24-04-2007 09:55:40

Curial
Membre

Re: Escriure en valencià

Ixader, és que la seua destrossa del valencià ÉS ideologia. Per tant forma part de la "burrada" (o bajocada o com vullgues) en la que viuen inmersos.
A mi em sembla bé que al xic li agrade conéixer al contrari, és una bona forma de saber combatre-lo. Però ja et dic, jo fa temps que em va semblar que perdia el temps llegint sempre lo mateix. Quan has llegit:
1- "E PEÑA BOI A DEFENDER EL BALENCIANO DE LSO KAKALANES AUNKE NO LO ABLO PK ME DA PALO PERO DA IGUAL PUEO SER BLABERO NO? ARRIBASPAÑA!!!!! o/"
2- "puix eistos kklans son lo pichor son uns kale borroka menios mal que no son com els perke moussatros chom lo michor de lo regne sonm pasifiks ANEM A DESTROSARLOS UN MITIN O MANIFESTASIO SEUA I TIRARLOS HUEVS DE PINTURA A LA CABESA VIXXXCA LO REGNE"

Com que ja els has llegit a tots...

A més, per què collons tenen eixa obsessió escatològica amb dir "kakalans" i posar sempre merdes en les seues imatges? Es que pareixen xiquets atrapats en la fase anal de Freud. Collons, ho han fat com buc insígnia de les seues descalificacions, com si fora enginyós o algo repetir per 5000 vegada "KAKALINO"... a mi és que ni m´ofen, ja em fa gràcia però no perquè siga graciós, sino de lo ridícul que em sembla que es pensen que m´ofen això xD


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#11 24-04-2007 11:04:58

Re: Escriure en valencià

A més, per què collons tenen eixa obsessió escatològica amb dir "kakalans" i posar sempre merdes en les seues imatges? Es que pareixen xiquets atrapats en la fase anal de Freud. Collons, ho han fat com buc insígnia de les seues descalificacions, com si fora enginyós o algo repetir per 5000 vegada "KAKALINO"... a mi és que ni m´ofen, ja em fa gràcia però no perquè siga graciós, sino de lo ridícul que em sembla que es pensen que m´ofen això xD

Ja ho vaig dir una volta, que això de "cacalans", països "cacalans", "cacaluña"... són paraules de xiquet xicotet que no passa dels 8 anys tipus "pepito cap de pito", es pensen que les grans argumentacions que diuen, tipus: "no pdreu manipular la história que en els tres añs de tripartit no lo ha fet el carot ni el puchol, vosatros tampoc podreu Cacalinos" ens afecten i ens ferixen el cor, la frase no té cap sentit, però és el que va dir un blaver que va entrar a esta pàgina a fer el gamba. Aixina demostren el seu "brutal" coeficient mental xD que segurament no va passar de 2ón d'ESO.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 25-04-2007 22:25:32

Re: Escriure en valencià

En fi, als subnormals se'ls pot tindre llàstima, però si els dóna per insultar-me, que vagen al psiquiatre.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.