• Inici
  •  » Debat general
  •  » Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

#1 18-04-2007 21:09:46

Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Opció K-95,Despertaferro i Camarada kalashnikov


Habeas corpus i Proud'z





Ara vosaltres:


Ciutats i pobles on has estat,costums antigues que no has oblidat,malgrat trobar-te aïllat a un forat,la teva terra és la llibertat.

Desconnectat

 

#2 18-04-2007 21:42:33

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Doncs a mi m'agradaria anar a un concert d'Antònia Font! No fa molt actuaren a Algemesí però no vaig poder anar-hi. Per cert, sembla que sóc el més indipop de la web. ( ho dic també pel fil de gustos musicals). jaja.


L'autonomia que ens cal, és la de Portugal.

Desconnectat

 

#3 18-04-2007 21:49:08

puka
Administrador

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Desperta_89_Malilla: eixos "grups" són horribles !
per favor, grups més "normalets" !.

Última edició per daniol (18-04-2007 22:25:22)

Desconnectat

 

#4 18-04-2007 21:54:22

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Seran massa horribles per a tu pot ser,ja escomença  eixir la gent autoritaria bo quina canya,disme quins grups t'agraden a tu per curiositat igual  m'agraden o igual no disme?


Ciutats i pobles on has estat,costums antigues que no has oblidat,malgrat trobar-te aïllat a un forat,la teva terra és la llibertat.

Desconnectat

 

#5 18-04-2007 22:35:39

puka
Administrador

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

què creus, que s'han d'escoltar eixos grups per a ser d'esquerra? doncs eixos grups no són d'esquerra, són extremistes o radicalistes i cauen en el ridiculisme; no fan bona música en absolut, ja que els he escoltat. Només són aptes per a gent que no sap divertir-se sense presència de l'alcohol en grans quantitats (i si beuen casalla es que segons ells són bons catalanistes i "defenen la terra")... habitualment els podem identificar com a gent que escolta este tipus de música per justificar la seua vestimenta i pintes, que només contribueix a augmentar el tòpic. Després potser facen una pintada amb l'estelada, pensant que així s'aconseguirà la independència... quina banalitat...! és tot un insult a l'independentisme polític racional!!
Rebutje totalment aquesta gent que es diu defensora de l'esquerra; a veure si per una vegada podem prendre les coses amb serietat i preocupar-nos per les coses que veritablement importen; i els objectius ideològics dels que defenem l'existència del país valencià des del punt de vista del progressisme de l'espectre ideològic esquerrà/fusterià, i no d'un pseudo neoanarquisme artificial.

Grups/artistes bons en català:
- Lluís Llach
- Marta Roure
- Sant Gatxo
- Sopa de Cabra
- Lax'n'busto
- Cesk Freixas
- Els pets
- Obrint pas
- La Gossa Sorda *
- Whiskyn's
- ...

I altres artistes d'altres països (pop, pop/rock i rock, entre altres)
Per exemple:
- Xandria
- Frei wild
- Green Day
- Linkin' park
- Blink 182
- Celtas Cortos
- Mägo de Oz
- Coldplay
- Evanescence
- Ramones
- etc etc etc etc etc etc

Aclaració:
estic generalitzant, és clar que hi haurà excepcions als quals òbviament no qualifique així.

A vore, "Desperta_89_Malilla", què dius d'autoritarisme? tu pensa el que vulgues, però crec que és inmadur defendre aquesta postura radical antifeixista extrema, que moltes vegades comporta feixisme a l'inrevés.

Que cadascú pense.

Última edició per daniol (18-04-2007 22:50:34)

Desconnectat

 

#6 18-04-2007 22:46:55

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

I tu ets un jerki penòs i ja esta,sols que feu que paelletes i diners i diners,apart de hippie clar tu escoltes els grups i cantautors de moda wohhh,que way no?

Mago de oz jaja quina gracia,green day que han passat a superpoppunk wohh son els mes,ehh han acabat com ska-p.


Aleshores estas insultant a molts grups de país valencià que han tocat en ells com obrint pas la gossa sorda,voltor ells també estas en contra d'ells doncs no?

Jerkis foteu el camp,tants diners que teniu compreu un illa i au


Vinga Saluts!!!

Les baies jajaja no?


Ciutats i pobles on has estat,costums antigues que no has oblidat,malgrat trobar-te aïllat a un forat,la teva terra és la llibertat.

Desconnectat

 

#7 18-04-2007 22:53:13

puka
Administrador

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

què? aleshores ja comences a insultar no? quanta ximpleria he vist!

I tu ets un jerki penòs i ja esta,sols que feu que paelletes i diners i diners,apart de hippie clar tu escoltes els grups i cantautors de moda wohhh,que way no?

No comment.

Mago de oz jaja quina gracia,green day que han passat a superpoppunk wohh son els mes,ehh han acabat com ska-p.

No comment.

Aleshores estas insultant a molts grups de país valencià que han tocat en ells com obrint pas la gossa sorda,voltor ells també estas en contra d'ells doncs no?

ni tan sols has pogut llegir el meu missatge, pel que veig.

Jerkis foteu el camp,tants diners que teniu compreu un illa i au

algun moderador hauria de valorar alguns comentaris impropis d'aquest fòrum.

Última edició per daniol (18-04-2007 22:59:31)

Desconnectat

 

#8 18-04-2007 23:04:15

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Daniol, has escomençat tu dient que si "extremistes", "radicalistes", "horribles", "borratxos", "ridiculs" i més coses, no comencem com als altres forums, uns que si jerkis i els altres que si sectaris, ací tots som antiblavers i prou.
Per cert, a mi m'agrada "Opció k95" i "Camarada Kalasnikov". I estic mirant a vore si trobe algo de Desperta Ferro. I també m'agrada Mago de Oz, i Linkin Park.
Per cert, daniol, Linkin Park no es que siguen uns angelets eh. wink


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#9 18-04-2007 23:05:32

Feralja_PV
Membre

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Cadascú vol el que li agrada i ja tenim prou de baralles.

Ara bé, possar a los Ramones amb eixos grupets de pijos... xDDDDDDD (això és crítica però de bon rotllo)

Desconnectat

 

#10 19-04-2007 00:02:47

Webmestre1
Equip

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Amics, no ens barallem pe qüestions musicals.

Vaig a posar una mica d'humor. Si jo vos diguera que m'encanta la música medieval, possiblement rebria ací tomacades, com la tomatina de Bunyol. He, he, he...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#11 19-04-2007 01:07:28

Curial
Membre

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Webmestre a mi m´encanta la música medieval, m´agrada sentir Hortus Musicus (italians) i Corvus Corax (alemanys). Te´ls recomane si no els coneixes, fan música medieval, i Hortus Musicus també renaixentista i barroca.
M´agradaria vore una altra vegada a Al Tall, que m´emocionen, i a l´Ham de Foc (grup que per cert també recomane si vos agrada la música tradicional, medieval, etc, perquè toquen molts estils). Per sort tocaran en el concert del 6 de maig! smile
Ah, vaig coneixer a un xic que toca en un grup que es diuen Goliardos, i fan música medieval, pero no sé si tenen res gravat. Son de València, o siga que molaria que es posaren a gravar coses hehe.

També m´agradaria vore en viu als Wolfe Tones (música tradicional rebel irlandesa), als Megabeat (EBM i synthpop valencià de l´época de la Ruta Destroy), als Crass, Amebix, Disorder i Discharge (punk i hardcore britànic). Bo i pare ja que si dic tots els grups no acavaria mai.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#12 19-04-2007 14:53:58

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Ai mare... música medieval... tongue big_smile wink


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#13 23-04-2007 18:59:09

-àlex-
Membre

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

CONCERT 300 ANYS: CAMPUS DELS TARONGERS DE VALÈNCIA 21:00 ( Obrint Pas, Al Tall, Sva-ters, La gossa sorda, orxta sound system, Miquel gil... i mols més) organitza: www.acpv.cat

dissabte 5 de maig!! PPCC, 3 segles d´ocupació, 3 segles de resisténcia, independència


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#14 23-04-2007 22:52:44

La Tuna Punk
Membre

Re: Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

a mi el somni de pujar a un entaulat amb el meu grup i tocar amb mes grups es cumpleix aquest estiu..jejej
tots som de la comarca del camp del túria, i molts molt bons i amb repertori total en valencià, com per exemple Bakanal o Rapsodes


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Concerts que vos agradarien viure a València ciutat o pobles.

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.