#21 04-02-2007 14:34:36

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

No saben escriure, necessiten un diccionari urgentment: Payaso -en castellà, única llengua que sembla que saben escriure els azules, en català és pallasso-. Cal no escriure paiaso, que és una mescla barata de català i castellà.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#22 04-02-2007 14:59:21

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

No n'esteu farts de discutir sempre del mateix tema?


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#23 04-02-2007 15:34:50

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

A què et refereixes, autènticValencià, a la llengua o la bandera? La veritat són dos temes molt tocats, però si algú pregunta, se li contesta el més educadament possible.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#24 04-02-2007 15:40:05

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Jo no ho he dit, ho ha dit Sogorb lo de "paiasos catalans", en acabant diuen que no son xenòfobs...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#25 04-02-2007 16:07:22

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Jo crec que la millor és l'estelada sense res de blau, al menys per als que som nacionalistes catalanistes, que si em permeteu la llicència, és l'únic nacionalisme realment valencià. El nacionalisme valencià és difícilment entenible sense uns PPCC unificats.


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

#26 04-02-2007 16:34:23

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Jo compartisc la teua opinió, però en realitat la blava es la més antiga, i la que es va proposar abans com a senyera dels PPCC.
La groga es més reivindicativa i te un caràcter marxista.
La veritat la senyera dels PPCC deuria ser una quatribarrada.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#27 04-02-2007 17:53:09

Curial
Membre

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Sogorb, si reivindiques la senyera d´Esquerra Valenciana (cosa que em pareix molt bé), per què collons després dius coses com "paiasos catalans" i similars?
Informa´t un poquet de la història d´Esquerra Valenciana i de com proposaven una "confederació amb les nacions germanes de llengua catalana".


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#28 04-02-2007 21:40:54

Sogorb89
Expulsat

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

República+independència escrigué:

No saben escriure, necessiten un diccionari urgentment: Payaso -en castellà, única llengua que sembla que saben escriure els azules, en català és pallasso-. Cal no escriure paiaso, que és una mescla barata de català i castellà.

Que no se escriure? tu saps escriure la teua llengua, i yo la meua.

Deuria d’haver dit, pallasos catalans en lloc de paiasos

  Gandia1707-2007  escrigué:

Jo no ho he dit, ho ha dit Sogorb lo de "paiasos catalans", en acabant diuen que no son xenòfobs...

soc xenòfop per dir pallasos catalans? Aii lo que s’ha de lligir


Curial escrigué:

Sogorb, si reivindiques la senyera d´Esquerra Valenciana (cosa que em pareix molt bé), per què collons després dius coses com "paiasos catalans" i similars?
Informa´t un poquet de la història d´Esquerra Valenciana i de com proposaven una "confederació amb les nacions germanes de llengua catalana".

Yo reivindique la senyera de lluita valenciana, no la d’ENV. Em pareix perfecte que diguen açò, pero va en contra dels interesos del poble valencià,

¿confederació de nacions per què?


VIXCA LA NACIÓ VALENCIANA, LLIURE I SOBIRANA!!!

http://img441.imageshack.us/img441/8277/estreladaqx2.jpg

Desconnectat

 

#29 04-02-2007 21:58:36

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Sogorb89 escrigué:

soc xenòfop per dir pallasos catalans? Aii lo que s’ha de lligir

A tu que et pareixeria si diguera "pallassos castellans"? i damunt venint d'un blaver, el terme "pallassos catalans" es un terme xenòfob, si no pregunta-li-ho a un català.

Sogorb89 escrigué:

Yo reivindique la senyera de lluita valenciana, no la d’ENV. Em pareix perfecte que diguen açò, pero va en contra dels interesos del poble valencià,

¿confederació de nacions per què?

Tu defenses la bandera d'Esquerra Valenciana (no d'Esquerra Nacionalista Valenciana (una blavera) que es diferent, distingix), i segons vosaltres EV es catalanista perque "proposaven (i proposen) una "confederació amb les nacions germanes de llengua catalana", aleshores defenses una bandera catalanista, per que Esquerra Valenciana van ser els creadors de l'Estrellada. Pura lògica.
Blaverisme nacionalista no existeix. Blaverisme = espanyolisme.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#30 05-02-2007 15:20:20

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

A Rep+Ind, em referia al tema de la llengua. Sempre lo mateix. Que si és o si no és. Si almenys anem a parlar de la llengua, podriem buscar temes nous.

A Sogorb89. Confederació de nacions? Si no t'apanya, poguem fer la Catalunya Gran. Això si que seria una mostra d'imperialisme català. Si vols que te parle sobre el tema, obri un post nou i t'ho explicaré, i voràs com no està tan malament.

I per últim, pareu d'insultar-se mutuament per favor. Esteu convertint els fils, en un salsa rosa d'insultos. Per a això ja està el "Pajillero", i si algú insulta o fa la mà, passeu d'ell i Webmestre ja s'ocupara d'ell. Això és tot.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#31 05-02-2007 15:33:01

olocaui
Membre

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Segorb esta insultant i te el primer avis.....crec que ya deuria d'estar en el segon o expulsat perque no demana perdo i damunt ens torna a dir pallasos.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#32 05-02-2007 15:59:11

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

En este tema estàvem parlant, inicialment, de les banderes, no de la llengua. I només estem intentant fer entrar en raó a un blaver "nacionalista valencià".

1º Esquerra valenciana (p) <=> creadors de l'estrellada (q)
2º Esquerra valenciana (p) => catalanista (r)
¬ Aleshores Estrellada (q) => catalanista (r)... Pura lògica

Esquema de lògica (per a fer-li-ho més facilet d'entendre):
1 p <==> q
2 p ==> r
¬ q ==> r

Autèntic valencià, jo soc "moderador" i com diu la paraula he de "moderar". Si vec a algú que insulta, 1er avís, si torna a insultar targeta roja i expulsió xDD.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#33 05-02-2007 17:58:56

Curial
Membre

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Jo crec que Sogorb, tot i que s´haja exaltat, en realitat té ganes de debatre, deixem-lo que argumente per què defensa una senyera que els que suposadament comparteixen idees amb ell consideren "catalanista". Potser així se n´adonarà del guirigai mental que porten al cap la gent que diu això tongue


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#34 05-02-2007 19:49:58

-àlex-
Membre

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

SI jo també soc de Olocau, camp de túria(pv-ppcc) El que crec es que n´hi ha que escollir només una bandera i no dues. Gràcies per aquest fòrum i tots els que ho fan possible.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#35 05-02-2007 20:07:10

olocaui
Membre

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

jajaja si??quina alegria!! qui eres??(si vols dir-ho) jo crec que si elegim dues bamderes nomes farem que dividir a la gent...no??


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#36 05-02-2007 22:11:13

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Estic d'acord.


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

#37 06-02-2007 01:08:11

Sogorb89
Expulsat

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

olocaui escrigué:

Segorb esta insultant i te el primer avis.....crec que ya deuria d'estar en el segon o expulsat perque no demana perdo i damunt ens torna a dir pallasos.

perdo per què? Per dir un supost insult a una cosa que no existix?

curial escrigué:

Jo crec que Sogorb, tot i que s´haja exaltat, en realitat té ganes de debatre, deixem-lo que argumente per què defensa una senyera que els que suposadament comparteixen idees amb ell consideren "catalanista". Potser així se n´adonarà del guirigai mental que porten al cap la gent que diu això

anem a vore, la senyera que yo defense no es catalanista, perque si heu fora ya no la defendria. Lo que vol la senyera de lluita es la independencia del regne / nació valenciana

ah i per a gandia... no digues que l’estrelada valenciana es catalana...


VIXCA LA NACIÓ VALENCIANA, LLIURE I SOBIRANA!!!

http://img441.imageshack.us/img441/8277/estreladaqx2.jpg

Desconnectat

 

#38 06-02-2007 01:51:17

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Les banderes com a símbols que són, poden ser inventades per grups de persones per sentir-se representades sota aquest símbol.
Les banderes amb reconeixement oficial i ús institucional són una altra cosa.
Les banderes independentistes és difícil que tinguen reconeixement per part de l'estat espanyol, ja que per la intenció de la causa que representen les banderes, l'independentisme respecte espanya, va en contra dels interessos de l'estat actual.
En la meua opinió, els vots compten més que les banderes. M'és igual que hi hagen sis senyeres independentistes si al final la població vota independentista. El problema seria que hi hagueren tants partits independentistes que el vot es difuminara fins a quedar anulat per la llei d'Om.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#39 06-02-2007 13:51:31

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Li ho tornem a explicar... que sembla que no ho ha pillat.

Els creadors de l'estrellada (EV) volien una confederació entre els paisos de llengua catalana (catalanista), aleshores la bandera que defenses tu es catalanista.
El creador de la bandera franquista, son fatxes, aleshores la bandera franquista es fatxa!!!! Tan difícil es d'entendre???

Gandia1707-2007 escrigué:

1º Esquerra valenciana (p) <=> creadors de l'estrellada (q)
2º Esquerra valenciana (p) => catalanista (r)
¬ Aleshores Estrellada (q) => catalanista (r)... Pura lògica

Esquema de lògica (per a fer-li-ho més facilet d'entendre):
1 p <==> q
2 p ==> r
¬ q ==> r


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#40 06-02-2007 14:19:35

olocaui
Membre

Re: Hi ha 2 banderes independentistes??

Tens que demanar perdo per insultar a la gent de el foro, jo perque penses diferent de mi t'he dit fill de puta?o pallaso?o espanyol? no. Tambe li voldria dir a Segorb89 que les revolucions sempre  començen en el cap.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.