#1 01-01-2007 15:12:51

Webmestre1
Equip

Com heu pasat la nit de cap d'any?

Hola amics.

Bon any a tots.

Doncs res, que he pensat que res millor per a obrir l'any que contar com ha anat la darrera nit de l'any.

Jo he estat a casa amb la meua família, ja que em trbe una mica refredat i també estava cansat. Bo, i per què no dir-ho, perquè el dia anterior havia eixit amb uns amics (alguns d'ells participants en aquest fòrum, per cert. He, he, he...).


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 01-01-2007 15:53:11

Re: Com heu pasat la nit de cap d'any?

Bua la pitjor nit que he passat mai big_smile . Ara m'acabe de despertar amb un gust a l'alcohol valencià a la boca i un bombo, que no para de sonar, al cap...
PD: Feliç any nou! Feliç 2007 l'any antiblaver!


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#3 01-01-2007 19:41:40

puka
Administrador

Re: Com heu pasat la nit de cap d'any?

a casa amb la família

Desconnectat

 

#4 01-01-2007 20:08:11

Re: Com heu pasat la nit de cap d'any?

Jejeje, jo el vaig passar amb els amics/amigues, juant al SingStar Pro , en francés (lo bó es que no tinc ni pipa de Francés xD...), i tirant-li a la Casalla i al Petxe... Millor no vos dic com em trobe hui jejejeje.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#5 01-01-2007 20:20:00

Ximo
Equip

Re: Com heu pasat la nit de cap d'any?

a Beas de Segura amb amics d'allí
hi ha que vore com entenen el Valencià

Desconnectat

 

#6 02-01-2007 13:12:01

Feralja_PV
Membre

Re: Com heu pasat la nit de cap d'any?

Pots juntar una casa, joves i molt d'alcohol i ja veureu que pot eixir de tot allò. A l'hora de les campanades li estabem cridant bestiesses al televisor, doncs imagineu a altes hores de la nit xDD

Desconnectat

 

#7 02-01-2007 20:34:38

el jonc
Membre

Re: Com heu pasat la nit de cap d'any?

Bé. el meu cap d'any ha sigut una mica atípic ja que estava forçat per les circumstàncies de treballar el primer dia de l'any de bon matí, llavors la meua resignació es traduí en descansar força al llarg del dia, sopar el justet i sense esperar a les picades dels rossells, torní a introduir-me al sobret.

De totes maneres sabedor del que em venia a sobre (pel treball) adelantí l'acte en qüestió, amb un sopar al dia d'abans, de fraternitat i amb molt bon rotllo amb una pila d'amics a la ciutat de València, com bé ens deia l'amic Webmestre jejeje...

Última edició per el jonc (02-01-2007 20:38:02)


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.