• Inici
  •  » Denúncies
  •  » Preocupant presència del blaver a programari seriós

#1 21-02-2012 13:37:36

Vfdrià
Membre

Preocupant presència del blaver a programari seriós

Pense que està havent una gran presència del blaver a webs oficials de programes prou seriosos com el Firefox i el Winrar. A més té presència en altres programes com el Super Finder XT, un programa per cercar fitxers, on a més no hi és el català en la llista de llengües, només està el blaver:

http://img440.imageshack.us/img440/5627/superfinderenllenguaval.png

No es podria fer alguna cosa per deixar que el blaver deixe de ser present a programes tan importants con el Firefox?

Salutacions.

Última edició per Vfdrià (29-02-2012 14:33:39)


______
En podran furtar el país, però mai l'orgull de ser valencians.

Desconnectat

 

#2 21-02-2012 20:35:39

Webmestre
Administrador

Re: Preocupant presència del blaver a programari seriós

Benvingut sigues, en primer lloc.

Totalment cert el que dius. S'ha de fer alguna cosa.

Desconnectat

 

#3 22-02-2012 06:58:35

Vfdrià
Membre

Re: Preocupant presència del blaver a programari seriós

Hola,

M'he llegit la política de complements del Firefox (la podeu llegir ací). Pense que podríem fer servir aquest punt perquè lleven el diccionari i el paquet d'idiomes de la interfície de la pàgina oficial del Firefox.

Em dispose a traduir el punt a què em referisc, ja que el text no està disponible en català:

És el complement útil per a una part relativament ampla d'usuaris del Firefox?
El teu complement no ha de ser el pròxim Greasemonkey o Firebug, però si només li resulta útil a la gent que treballa a la seua empresa o que forma part d'una xicoteta comunitat web, ens inclinarem a pensar que no és del tot adequat oferir-li-lo a tots els nostres usuaris.

[...]

Els complements per al Firefox han d'oferir a l'usuari una experiència de navegació millorada, i no només una forma de promocionar un lloc nou o servei a través del llistat de complements de Mozilla


Penseu que ens podríem recolzar en aquest punt? Jo no ho tinc clar del tot, però podríem suposar que un paquet d'idioma i un diccionari en un idioma inexistent i que no és oficial enlloc no interessa a moltes persones, sinó només als quatre gats de Valenciafreedom (que es pot considerar com una xicoteta comunitat web, i va en contra de la normativa).

Salutacions.


______
En podran furtar el país, però mai l'orgull de ser valencians.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Denúncies
  •  » Preocupant presència del blaver a programari seriós

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.